نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
درخواست عجیب وزیر ورزش از فتح‌الله‌زاده/ ورزش لاکچری راه بیاندازید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در تازه‌ترین اظهارات خود از درخواست جالبش از مدیران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس رونمایی کرد.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در آغاز هفته تربیت بدنی در دیدار با خبرنگاران پس از صحبت درباره تغییرات در خصوص باشگاه استقلال به موضوعی اشاره کرد که برای اصحاب رسانه جالب توجه بود.

سجادی پس از انتقاد از مدیران دو باشگاه سرخابی تهرانی در رابطه با بی توجهی به راه‌اندازی تیم فوتبال یا فوتسال بانوان گفت: «چه ایرادی دارد باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تیم‌هایی هم در رشته‌های ورزشی دیگر داشته باشند؟».

او با اشاره به تغییرات در باشگاه استقلال گفت برای مثال تیم مدیریتی جدید استقلال می‌تواند روی موضوع راه اندازی تیم چوگان باشگاه استقلال فکر کند. چه ایرادی دارد باشگاه استقلال تیم چوگان داشته باشد؟ قطعاً قرار گرفتن نام استقلال و پرسپولیس کنار اسامی تیم‌های رشته‌های دیگر باعث جلب توجه اسپانسرها برای حمایت مالی از این تیم‌ها شده و در نتیجه رشته‌های دیگر هم از کنار برند استقلال و پرسپولیس رشد و توسعه پیدا می‌کنند و تلویزیون هم ترغیب می‌شود مسابقات شان را پخش زنده کند.

با توجه به مشکلات مالی باشگاه استقلال و بدهی‌های چند ده میلیاردی که فتح‌الله‌زاده به تازگی درباره آنها صحبت کرده باید دید آیا این مجموعه توان راه اندازی تیم چوگان که یکی از رشته‌های لاکچری و گران قیمت ورزشی به شمار می‌رود را دارد یا نه!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک اصلی IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    دیگه لاکچری تر از کیسه ی ۶۰۰ میلیاردی😂😂😂
    • عیسی IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      چراشعرمیگی قراردادبازیکنان امسالشون که 750میلیارده 1000میلیاردکه فقط بدهی دارن یه قلمش که مال پادوانی 330میلیارددو، استراجونشون 55میلیاردسازمان لیگ 100میلیاردووووووو...؟.!
  • بهزاد ایمن IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    😂😂😂😂😂😂😂😂وزیر جوک هم بلده پس
    • پوارو IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      اصلا وزیر بودن این بابا خودش جوکه
  • پوآرو IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    اصلا به دکتررررررر فتل بگه بنویس لاکچری ببین بلده بنویسه ؟؟؟؟ خخخخخخ
  • ضد کیسه IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    فتل بلده بنویسه : لاکچری ؟؟؟؟؟
  • کیسه افکن IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    داش فتل بخاطر وصول چک‌های قدیمیش اومد کیسه حالا با این سن وسال بیاد طرف چوگان از اسب میفته وتیم هم نابود میکنه فعلآ با همین فرمون بزار حرکت کنه یکی باید داش ساپی عصبی را کنترل کنه گویا این آخری از رو سکو می‌آمد ه پایین با خبرنگار صدا وسیما سر شاخ شده نه تنبیه انضباطی کم تاثیر بوده باید شدیدتر تنبیه بشود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی