نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
عصبانیت ژاوی از هواداران بارسلونا: چرا پیکه را هو می‌کنید؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کار به جایی رسیده که پبکه در ورزشگاه نوکمپ نیز از سوی هواداران بارسا هو می‌شود.

جرارد پیکه دیگر در بارسلونا بازیکن محبوبی نیست و کار به جایی رسیده که در ورزشگاه نوکمپ نیز از سوی هواداران بارسا هو می شود. این اتفاق باعث شد ژاوی سرمربی کاتالان ها به این ماجرا واکنش نشان دهد.

بعد از برد ۳-۰ بارسا مقابل ویارئال که پنجشنبه شب رقم خورد ژاوی ابتدا در مورد بازی حرف زد و بعد در مورد پیکه: «من فکر می‌کنم خیلی خوب بازی کردیم، این بار نوبت ما بود. واقعا باید به اتفاقاتی که رخ داده بود واکنش نشان می‌دادیم. پس از شکست برابر رئال در برنابئو و تساوی برابر اینتر روز آسانی نبود. انتظارات از این تیم بالا است. شخصیت، ایجاد فشار خوب، دفاع درست و از همه مهم‌تر حضور خوبی در حمله داشتیم. ما سه گل برابر تیمی زدیم که کمترین گل را خورده بود.»

او با اشاره به هو شدن پیکه با ناراحتی گفت: «من قبلا در جام خوان گامپر از هواداران بارسا خواستم متحد باشند، چه هواداران، چه هئیت مدیره، چه رسانه‌ها و چه کادر فنی. تنها چیزی که می‌توانم درباره پیکه بگویم این است که او یک الگو و اسطوره است. با تمام وجود تلاش می‌کند، چه ۱۰ دقیقه در زمین باشد و چه ۹۰ دقیقه. او مثال خوبی از یک کاپیتان است و مردم این را می‌دانند. هو کردن او واقعا درست نبود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی