نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
درویش باید بماند و می‌ماند/ می خواهند با این شایعات پرسپولیس را پایین بکشند/ یحیی دوست دارد تیمش زیاد گل بزند؛ چون عاشق گواردیولا است
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

فرزاد آشوبی هافبک سابق پرسپولیس با رضا درویش موافق است که برخی دلالان شایعه برکناری مدیرعامل این تیم را راه انداخته‌اند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مصاحبه تلویزیونی اخیر خود با برنامه شب‌های فوتبالی و در گفت‌وگو با مهدی توتونچی مجری این برنامه عنوان کرد که برخی دلالان چون نتوانسته‌اند به پرسپولیس بازیکن بدهند شایعه برکناری‌اش را ساخته‌اند!

فرزاد آشوبی نیز در این رابطه گفت: من هم با آقای درویش موافقم! متأسفانه در فوتبال ایران وقتی منافع برخی‌ها قطع می‌شود شروع به شایعه سازی می‌کنند در حالی که مدیرعامل پرسپولیس باید بماند و می‌ماند. همه اهالی فوتبال متفق القول هستند که بهترین نقل و انتقالات تابستانی را پرسپولیس داشت. یحیی گل محمدی به درستی نقاط ضعف فصل گذشته را شناخت و بر همین اساس لیست این فصل خودش را به باشگاه داد.

وی ادامه داد: نکته مهم اما چگونگی جذب نفرات مورد نظر سرمربی پرسپولیس بود. اینکه آقای درویش در رقابتی نسبتا نابرابر با برخی تیم‌های صنعتی توانست ستاره‌های بزرگی را بخرد که می‌بینیم همگی هم بازیکنان تأثیرگذاری در پرسپولیس هستند، جای تقدیر دارد. من احساس می‌کنم برخی‌ها به دلیل دشمنی با مدیرعامل پرسپولیس می‌خواهند با مطرح کردن این صحبت‌ها، این تیم را پایین بکشند و باید مجموعه پرسپولیس به ویژه هواداران این تیم حسابی مراقب باشند. در حال حاضرپرسپولیس صدرنشین جدول لیگ برتر است و نیاز به آرامش دارد. آرامشی که می‌تواند منجر به تداوم موفقیت و در آینده قهرمانی این تیم شود.

درویش باید بماند و می ماند/ می خواهند با این شایعات پرسپولیس را پایین بکشند/ یحیی دوست دارد تیمش زیاد گل بزند؛ چون عاشق گواردیولا است

وی ضمن اشاره به پیروزی پرسپولیس در انزلی، خاطرنشان کرد: برد بسیار مهمی‌را در انزلی به‌دست آمد، آن هم برابر تیمی‌مثل ملوان که همیشه مقابل پرسپولیس انگیزه مضاعفی دارد. این برد قطعا روحیه و انگیزه تیم را برای بازی‌های بعد بالاتر می‌برد ولی  مسیر سختی در پیش است و این پایان راه نیست. صدرنشینی در این مقطع مهم است اما مهم تراین است که در پایان فصل قهرمانی حاصل شود. این هدف بزرگ مستلزم اتحاد، همدلی و وفاق همه اعضای تیم است. من می‌بینم آقای گل محمدی در نشست خبری خودش از مدیرعامل باشگاه دفاع و حمایت می‌کند یا اینکه آقای درویش همین رفتار را در قبال سرمربی تیمش بروز می‌دهد و این نشانه‌های خوبی است. تیمی‌که می‌خواهد قهرمان شود باید تمام ارکان آن متحد و همدل باشند.

آشوبی در ادامه افزود: پرسپولیس از لحاظ امتیازگیری روند خوبی داشته‌ و رفته رفته شرایط تیم بهتر شده است ولی مهم این است که تیم وارد حاشیه نشود و از اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی ضربه نخورد. پارسال هم دیدید که تیم پرسپولیس شرایط خوبی داشت ولی یکسری مسائل به تیم ضربه زد. حالا هم این مهم است که پرسپولیس آرامش داشته باشد و اسیر حاشیه‌ها نشود.

هافبک سابق پرسپولیس در خصوص انتقادات مبنی بر کم گل زدن این تیم در مسابقات لیگ برتر، خاطر نشان کرد: تیمی‌که صدرنشین است نباید خیلی به انتقادات توجه کند. به هر حال ممکن است هر تیمی‌نقاط قوت یا ضعفی داشته باشد اما به نظر من این پرسپولیس تیم کاملی است. عملکرد دروازه بان و خط دفاع تیم مشخص است، بهترین‌هافبک‌های ایران در پرسپولیس توپ می‌زنند و لوکادیا هم با ۶ گل زده صدرنشین جدول گلزنان است. اینکه پرسپولیس چند گل زده شاید دراولویت بعدی باشد. مهم این است که پرسپولیس در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است و مطمئن باشید در ادامه در زمینه گلزنی هم بهترین خواهد شد. آقا یحیی اول باید ضعف بزرگ تیم در خوردن گل‌های زیادی را مرتفع می‌کرد و شکی وجود ندارد با رسیدن به آرامش دفاعی از حالا به دنبال زدن گل‌های بیشتر خواهد بود.

درویش باید بماند و می ماند/ می خواهند با این شایعات پرسپولیس را پایین بکشند/ یحیی دوست دارد تیمش زیاد گل بزند؛ چون عاشق گواردیولا است

آشوبی تأکید کرد: تا جایی که می‌دانم سرمربی پرسپولیس عاشق فوتبال مالکانه و پپ گواردیولاست. او در هر تیمی‌بوده به دنبال ارائه فوتبال زیبا و تماشاگرپسند بوده است. بنابراین آقای گل محمدی خودش بیشتر از همه دوست دارد تیمش گل‌های بیشتری بزند اما باید یک مقدار بیشتر فرصت داد. پرسپولیس این فصل دچار تغییرات فراوانی شده است. شما می‌بینید از ترکیب اصلی فصل گذشته فقط وحید امیری، کمال کامیابی نیا و مهدی ترابی در ترکیب اصلی بازی می‌کنند. ۸ بازیکن جدید به ترکیب اصلی اضافه شده‌اند و این نفرات به زمان برای هماهنگی بیشتر نیاز دارند . حالا شما می‌بینید یا می‌شنوید که اغلب این بچه یا در اردوی تیم ملی در اتریش حضور دارند یا مینی اردوی فعلی و این مسئله کمی‌کار سرمربی پرسپولیس را سخت کرده است. هر چند آقا یحیی خیلی در این مورد به خاطر تیم ملی حرفی نمی‌زند اما همین مسائل و تعطیلی‌های پی درپی لیگ کار را برای پیش بردن اهداف تاکتیکی سخت تر می‌کند. به نظر من کادرفنی پرسپولیس به درستی فقط دنبال صدرنشینی است تا بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با آرامش و زمان کافی برنامه‌های تاکتیکی خود را پیش ببرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی