نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
جواد نکونام و کارلوس کی‌روش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حکایت حضور جواد نکونام در تیم ملی ایران به یک مناقشه عجیب و خسته کننده تبدیل شده است.

آرتین زهرابی؛ هر روز از جواد نکونام و ماجرای حضور این مربی در تیم ملی ایران یک خبر به گوش می‌رسد.

خبرها دیگر درگوشی و پنهانی هم نیستند؛ بلکه هر بار یکی از مدیران فدراسیون فوتبال، خبر از قطعی شدن حضور نکونام در تیم ملی می‌دهد و باشگاه فولاد خوزستان نیز بلافاصله تکذیبه ای را صادر می‌کند.

این روزها حتی ادعای رئیس فدراسیون که مسلما بیش از همه در جریان خبرهای روزمره فوتبال است نیز تکذیب می‌شود. این اتفاقات بدون شک، شخصیت و اعتبار تیم ملی را در آستانه جام جهانی تنزل می‌دهد و به نظر می‌رسد این کلاف سردرگم، نه به دست فدراسیون باز می‌شود، نه باشگاه فولاد می‌تواند با این بیانیه ها، مسئله را حل و فصل کند.

برای پایان این ماجرای به ظاهر تمام نشدنی، هیچ کس بهتر از خود جواد نکونام را سراغ نداریم. او به خوبی می‌داند، کارلوس کی‌روش برای یک دستیار ایرانی در جام جهانی، فقط نکونام را می‌خواهد و حرفش هم تا امروز عوض نشده است.

کی‌روش یک کلام گفته اگر قرار است یک مربی ایرانی را با خودش به جام جهانی ببرد، او کسی نیست به جز جواد نکونام اما درست یا غلط، نکونام در این باره، صراحتا اعلام نظر نکرده است.

بازی تام و جری وار فدراسیون فوتبال و باشگاه فولاد، خلاصه باید یک اختتامیه جدی داشته باشد؛ چون اگر قرار به حضور نکونام در تیم ملی است، این مربی باید در فضای دیگری قرار بگیرد و آماده حضور در تیم ملی ایران باشد. نکونام قرار نیست به عنوان یک توریست عازم قطر شود؛ بنابراین یا باید رک و راست بگوید دوست دارد با تیم ملی همکاری کند یا برای ختم این مناقشه خسته کننده، بی تعارف اعلام کند از خیر همکاری با کی‌روش می‌گذرد و به تیم ملی نمی‌رود.

برای خلاص شدن از این وضعیت نامعلوم، گره کار فقط به دست خود نکونام باز می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    میگما دلیل اینهمه اصرار برای حضور نکونام روی نیمکت تیم ملی چیه؟! شاید دوست نداره بعنوان دستیار تو تیم ملی باشه و گرنه حضور در تیم ملی اینقدر ناز کردن و طاقچه بالا گذاشتن نداره زودتر باید تکلیفشو با تیم ملی روشن کنه، چرا هیچ کس از مارکار آقاجانیان صحبت نمیکنه که هشت سال تو تیم ملی دستیار کی‌روش بود و دو جام جهانی را با کی‌روش و تیم ملی تجربه کرد میتونه گزینه خوبی به جای نکونام باشه تجربیات زیادی هم طی این سالها حضور در کنار کی‌روش در جیب داره که میتونه خیلی به تیم ملی کمک کنه، بعدشم کیروش با اعتماد کردن به مربیان جوان مثل فریدون زندی،پاشازاده و...مطمئنا ضررنمیکنه..
  • ناهید IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    مطمئنا تو این مقطع مساله دستیاری کی روش خیلی برای نکونام و خود کی روش مهم نیست و مساله اهمیت وجود شخص نکونام همراه تیم و بچه هاست ، امیدوارم این اتفاق بیفته و نکو همراه تیم ملی تو جام جهانی باشه ، به شخصه اعتقاد دارم کی روش به شدت روانشناس خیلی خوبیه و می دونه که حضور نکونام مثل دوران کاپیتانیش تاثیر خیلی مثبتی روی بچه های تیم ملی خواهد گذاشت ، به طرز خیلی عجیبی همه قبولش دارن و این یک کاریزمای ذاتی برای جواد نکونام هست که کی روش ازش مطلعه. حالا مساله جانشین پروری و تربیت سرمربی تیم ملی بماند...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی