نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
هم‌تیمی‌های رونالدو او را نمی‌خواهند/ تو آن بازیکن سابق نیستی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امانوئل پتی معتقد است که نحوه برخورد کریستیانو رونالدو در پایان دوران حرفه‌ای‌اش، شایسته این اسطوره نیست.

کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی به تازگی قبل از پایان پیروزی منچستریونایتد مقابل تاتنهام قبول نکرد که وارد زمین شود و از اولدترافورد بیرون آمد.

امانوئل پتی به آرام‌سی اسپورت گفت: «او اسطوره این ورزش است، او روی چندین نسل اثر خواهد داشت، بله. اما چنین پایانی برای دوران حرفه‌ای او شایسته نیست. وقتی به گذشته نگاه می‌کنم و بازگشتش به منچستریونایتد را تحلیل می‌کنم، می‌بینم که برخی از رفتارهای او در چنین سطحی غیرقابل قبول است.»

پتی در ادامه صحبت‌هایش با شور و حرارت بیشتری صحبت کرد و ادامه داد: «او همه را خسته می‌کند: هواداران، هم‌تیمی‌هایش. آنها دیگر او را در رختکن نمی‌خواهند زیرا او همه را آلوده می‌کند. او یک حرفه استثنایی دارد، همه ما در این مورد توافق داریم، اما رفتار او بسیار خودخواهانه است!»

پتی که با فرانسه در سال ۱۹۹۸ قهرمان جهان شد نظرات خود را در شبکه‌های اجتماعی هم به اشتراک گذاشت. پتی نوشت: «پیام دیروز تو .... از اتفاقاتی که در باشگاهت می‌افتد خوشت نمی‌آید، دیگر نمی‌توانی مربی خود «تن‌هاخ» را تحمل کنی، احساس می‌کنی با وجود کاری که انجام داده‌ای به تو بی‌احترامی می‌شود، اما دیگر مقامی نداری. تو دیگر همان بازیکن سابق نیستی، تنزل رتبه پیدا کرده‌ای، دچار رکود شده‌ای، اما آن را نمی‌پذیری، زیرا نفست خیلی بزرگ است. حقیقت را بگو! تو هیچ دفاعی نداری.»

وضعیت رونالدو واقعا خیلی پیچیده شده است. کریستیانو رونالدو در پایان بازی روز چهارشنبه مقابل تاتنهام با امتناع از بازی و خروج از ورزشگاه قبل از پایان مسابقه، بیش از حد عصبانیت نشان داد و جنجال زیادی به پا کرد. در نتیجه این اتفاق، منچستریونایتد بیانیه‌ای صادر کرد و گفت او برای بازی روز شنبه مقابل چلسی از ترکیب خارج خواهد شد. در نهایت خود این بازیکن بابت رفتارش عذرخواهی کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پنالدوی بی مصرف IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    هر جا میره یه ویرانی پشت سرش به جا میزار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی