نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
درویش عامل بستن حساب باشگاه پرسپولیس را معرفی کرد/ خبر خوب مدیرعامل سرخ‌ها در خصوص باشگاه بلژیکی
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درخصوص چالش‌های مالی سرخ‌ها و بستن حساب باشگاه صحبت کرد.

رضا درویش در مورد اینکه آیا امروز با حسین قربانزاده مدیرعامل سازمان خصوصی‌سازی جلسه داشته است، اظهار کرد: خیر، چهارشنبه هفته گذشته که برای همایش شرکت‌های اقتصادی، بانک‌ها، بورس و خصوصی‌سازی در کیش حضور داشتیم با قربانزاده جلسه داشتم. احتمال دارد ظرف یک تا دو روز آینده نیز جلسه‌ای داشته باشیم. با او و سازمان خصوصی ارتباط تنگاتنگ داریم زیرا باید همه بحث‌های مالی را با آنها هماهنگ کنیم.

وی در مورد اینکه نمایشگاه کیش ظاهراً خروجی‌ خوبی برای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس داشته است، گفت: شرکت‌های اقتصادی، سرمایه‌گذاری و بانک‌ها در کیش حضور داشتند و جلسات خوبی برگزار کردیم. توافقنامه‌ای هم با بانک شهر داشتیم. باید از این بانک به ویژه مدیرعامل محترمش تشکر کنم که واقعاً تاکنون همکاری بسیار خوبی با پرسپولیس داشته‌اند. در کل جلسات خیلی خوبی بود. قرار است کارگروه اقتصادی ما در مورد مباحث مربوط به آن جلسات کار کند.

اگر پرسپولیس قوی می‌خواهیم باید بنیه مالی خوبی داشته باشیم 

مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: همه باید با هم تلاش کنیم تا فضای اقتصادی پایدار را برای باشگاه فراهم کنیم. اگر می‌خواهیم تیم پرقدرتی داشته باشیم باید بنیه مالی خوبی هم داشته باشیم. امیدوارم از این به بعد هم مشکلات مالی گذشته را رفع کرده و هم برای آینده مشکل نداشته باشیم تا بتوانیم تیم خوبی را برای لیگ قهرمانان آسیا مهیا کنیم و از این طریق دغدغه همیشگی و فراموش شده پرسپولیس که قهرمانی آسیا است را برطرف کنیم.

بار اقتصادی که از گذشته به ارث می‌بریم گریبانگیر ما شده است

درویش در خصوص بدهی‌های این باشگاه به مهدی رسول‌پناه عنوان کرد: ظاهراً یکبار دیگر احضاریه مسدودی حساب‌ها آمده و حساب بانک مرکزی ما را بسته‌اند. پرسیدیم این احضاریه چیست که گفتند رسول‌پناه اعلام کرده از گذشته از پرسپولیس طلبکار بوده است. در این باشگاه طلبکاران زیادی از گذشته وجود دارند که در ۳۰-۴۰ سال اخیر همین‌گونه می‌آیند و می‌روند. امیدوارم روزی بحث بدهی‌ها تمام شود و بتوانیم به این فکر کنیم که بودجه و پول ما برای تیم باشد. اکنون بیشتر از تیم بار اقتصادی که از گذشته به ارث می‌بریم گریبانگیر ما شده است.

هر حسابی که داریم بسته‌اند اما تک تک آنها را حل می‌کنیم

وی ادامه داد: هر حسابی که داریم بسته‌اند اما تک تک آنها را حل می‌کنیم. باید کارگروه حقوقی بزرگی در پرسپولیس مستقر شود. همچنین باید دادگستری یک کارگروه برای پرسپولیس و استقلال درست کنند تا سریع‌تر به پرونده‌ها رسیدگی شود و آنها را به نتیجه برسانند.

خوشبختانه پرسپولیس به باشگاه کورتریک بدهکار نیست

مدیرعامل پرسپولیس در مورد موانع کسب مجوز حرفه‌ای برای این باشگاه مثل طلب کورتریک بلژیک و رادوشوویچ گفت: باید از فدراسیون فوتبال تشکر کنم که تعلیق یکساله کمیته مجوز حرفه‌ای را به دو ماه رساند تا حدود ۱۵ آذر بارگذاری اسناد باشگاه‌ها در سایت AFC امکانپذیر است. روز گذشته در خدمت وزیر ورزش بودیم، به حدی نسبت به پرسپولیس و استقلال دغدغه‌های مهمی دارد که هر دو هفته یکبار با ما جلسه می‌گذارد. روز گذشته نیز با حضور تاج، قنبرزاده و مسئول مجوز حرفه‌ای جلسه‌ای با وزیر داشتیم. خدا را شکر پرسپولیس به باشگاه کورتریک بدهکار نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • . IR ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    اماهمه می‌دانند بانک استقلال آقای سجادی وزیر ورزش هست وبی عدالتی که هم درحق پرسپولیس وهم سایرباشگاه هاانجام می‌گردد بایدمتدقف شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی