نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
کاش استقلال هم یک لوکادیا داشت/ این هلندی موقعیت ۶۰ درصد را گل می‌کند/ فتح‌الله‌زاده همراه مسی، رونالدو را هم بیاورد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بهمن طهماسبی پیشکسوت استقلال گفت: اگر آقای فتح‌الله‌زاده می‌خواهد لیونل مسی را به استقلال بیاورد، یکباره رونالدو را هم بیاورد تا ضعف گلزنی استقلال را از بین ببرند.

بهمن طهماسبی، مهاجم سال های نه چندان دور استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شرایط این تیم در دیدار مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: متاسفانه بازیکنان استقلال دو امتیاز حساس خانگی را در شرایطی از دست دادند که باید از قبل می‌دانستند تیم مهدی رحمتی در تهران می‌آید تا دفاع کند.

وی ادامه داد: ما نباید توقع داشته باشیم آلومینیوم اراک در بازی خارج از خانه مثل بازی خانگی اش به تیم مقابل حمله کند. سبک آنها هیچ ایرادی نداشت. اما ضعف استقلال در بحث گلزنی به وضوح مشهود بود و باعث تاسف است مهاجمان استقلال سهم کمی‌در گل های زده تیم‌شان دارند ولی بازیکنی مثل یامگا که دفاع راست بازی می‌کند سه گل استقلال را به ثمر رسانده است.

کاش استقلال هم یک لوکادیا داشت/ این هلندی موقعیت۶۰ درصد را گل می‌کند/ فتح‌الله‌زاده همراه مسی، رونالدو را هم بیاورد

بازیکن قدیمی‌استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در هر بازی موقعیت خلق می‌کند اما بازیکنانی که درون باکس(محوطه جریمه) حریف قرار می‌گیرند، نمی‌توانند از موقعیت ها به درستی استفاده کنند. این در حالی است که ما در تیم رقیب(پرسپولیس) شاهدیم مهاجمی‌مثل لوکادیا موقعیت های ۶۰ درصدی را تبدیل به گل می‌کند.

طهماسبی اضافه کرد: ای کاش مدیرعامل باشگاه و سرمربی از حالا به فکر جذب یک فوروارد مثل لوکادیا باشند تا بتواند موقعیت های درون ۱۸ قدم را به گل تبدیل کند چون اینهایی که داریم گره گلزنی استقلال را باز نکرده اند.

کاش استقلال هم یک لوکادیا داشت/ این هلندی موقعیت۶۰ درصد را گل می‌کند/ فتح‌الله‌زاده همراه مسی، رونالدو را هم بیاورد

وی در پاسخ به این پرسش خبر ورزشی که آیا این موضوع به نبود یک هافبک بازیساز در قلب تیم استقلال ربط دارد یا نه گفت: من این را قبول ندارم که هافبک‌های استقلال موقعیت ایجاد نمی‌کنند. بلکه مهاجمان استقلال هستند که به درستی از موقعیت‌ها سود نمی‌برند.

مهاجم اسبق استقلال در رابطه با این موضوع که فتح‌الله‌زاده گفته «حتماً لیونل مسی را به استقلال می‌آورم» گفت: حالا که آقای فتح‌الله‌زاده می‌خواهد مسی را بیاورد لااقل رونالدو را هم به استقلال بیاورد تا این دو نفر در کنار یکدیگر برای تیم گلزنی کنند. چون متاسفانه وضعیت گلزنی در استقلال خوب نیست. این تیم از کناره ها و عمق بارها خودش را به دروازه نزدیک می‌کند اما در زدن ضربه آخر ناکام است.

کاش استقلال هم یک لوکادیا داشت/ این هلندی موقعیت۶۰ درصد را گل می‌کند/ فتح‌الله‌زاده همراه مسی، رونالدو را هم بیاورد

وی در ارتباط با تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال توضیح داد: مصطفی آجورلو داشت کارش را خوب انجام می‌داد. او می‌خواست حق استقلال را در بحث حق پخش و خیلی مسائل دیگر مثل تبلیغات محیطی زنده کند تا امتیازات از دست رفته باشگاه به این مجموعه برگردد. امیدوارم حالا که حاجی به استقلال برگشته او هم ادامه دهنده راه آجورلو باشد.

بازیکن اسبق استقلال درباره دیدار پیش روی این تیم مقابل تیم هوادار یادآور شد: معمولاً بازی مقابل تیم های ساکت الهامی (سرمربی هوادار) آسان نیست. احتمال زیاد می‌دهنم که هوادار در این بازی به سبک تیم های دفاعی به میدان بیاید چون آنها شرایط خوبی در جدول ندارند و قطعاً گرفتن یک امتیاز از استقلال برایشان خیلی مهم است. امیدوارم استقلال و مهاجمانش ببتوانند در این بازی به درستی از فرصت های شان استفاده کنند تا راحت امتیاز از دست ندهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • چاه نفت پیروزی IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    لوکادیا65میلیاردی65میلیونم نمیرزه30کیلواضاف وزن داره
    • حنیف IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      هافبک وقتی پاس میده به مهاجم اما مهاجمامون توپ رو میفرستن دقیقا همون جایی که دروازه‌بان ایستاده هافبک ها باید چکار کنن یا ارسلان مطهری دقیقا تو منطقه جریمه لیز میخوره اونم نه یک بار هافبک باید چکاری انجام بده بازی با گل گهر بخاطر اشتباه حریف با پنالتی بازی رو بردیم بازی با فولاد دروازه‌بان فولاد اشتباه صد در صد انجام داد تونستیم بازی رو مساوی کنیم با آلمینیوم فقط دروازه‌بان این تیم رو گرم کردیم وقتی قبل شروع فصل بدون نداشتن سرمربی بازیکن میگرفتیم فقط برای ساکت کردن هوادار باید فکر این روزها رو میکردیم دو برابر بقیه تیم ها هزینه کردیم تو یه پست شش تا بازیکن اضافه داریم تو یه پست کمبود بازیکن
    • تاریخ تمدن افتخار IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      سهام پرسپولیس را خربدیم تا تیممون بازیکن خوب بخره. شما هم از جیبتون هزینه کنید بازیکن بخرید . پارسال که پنجره پرسپولیس را ناعادلانه بستند چیزی نمیگفتید....
    • مجی IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      آخ طفلکی چه سوزشی داره خخخ. کیسه کش کل مهاجماتون چند گل زدن، اونوقت لوکادیا چند تا زده؟؟. التماس تفکر
    • ارتش سورخ(۶)(5)(4)همه رکود IR ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      دوچرخه سازی کیسه کشها ومافیا
    • كمك سرپرست IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      بسوز و بساز
  • کیسه عروس آسیا IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    دوچرخه چیا دارن میسورن از حسادت😂😂😂😂😂😂
  • کیسه کش حقیر هستم IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    کیسه کشا یکی یکی دروغا و گندکاریای اجرلو داره رو میشه. فقط ۶۰ میلیارد واسه محبی هزینه کردن!!!!!! اجرلو حق داشت فرار کنه😂😂😂😂😂😂😂😂
  • میسوزونم کیسه هارو IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    اگه لوکادیا بدرد نمیخوره باشه اخه خود لوکادیا صدر جدول گلزناس ولی شما 4و5و..... مهاجم زیاد دارید ولی سرجمع گلاشونو تواین فصل جمع کنی به لوکادیا نمیرسن
  • پنالدیا IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    استقلال مثل پنالپولیس به یک بازیکن وابسته نیست. پنالدیا مصدوم بشه یا افت کنه این تیم به فنا رفته چون موقعیت نمی سازه. ضمنا پنالدیا فقط بلده به تیمای ضعیف گل بزنه و تو بازی با تیم‌های بزرگ کبریت بی خطره و توی زمین راه میره
  • ارتش سورخ(۶)(5)(4)همه رکود IR ۰۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    لوکادیاتو دربی نه گل میشه
  • احسان red IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    كاري به پرسپوليسي بودن يا استقلالي بودن ندارم ولي خدايي يه مهاجم با كيفيت چقدر لذت فوتبالو بيشتر ميكنه مثل لوكاديا و يا مامه تيام چرا ما نبايد مهاجم عالي بگيريم چيمون از اين كشورهاي عربي داغون كمتره ؟خدارو شكر كم هم پول خرج نميكنيم الان بازيكن معمواي بي كيفيت ايراني زير 10 ميليارد نميگيره
  • 6 IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    كيسه كيسه ايرين پلاست...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی