مسی - نیمار - امباپه
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مبلغ دریافتی لیونل مسی و نیمار از باشگاه پاری‌سن‌ژرمن مشخص شد و این دو نفر جزو پردرآمدترین بازیکنان جهان هستند. اما جزئیات قرارداد امباپه تکذیب شده است.

لیونل مسی و نیمار از پردرآمدترین بازیکنان فوتبال اروپا هستند، اما هم‌تیمی آنها کیلیان امباپه حتی از این دو ستاره پاری‌سن‌ژرمن هم دستمزد بالاتری دارد.

این بازیکن فرانسوی پیشنهاد رئال مادرید را در ماه مِی رد کرد تا قراردادش را با قهرمان فعلی لیگ ۱ تمدید کند؛ قهرمانی که سال گذشته با بازیکن آرژانتینی قرارداد امضا کرد تا یکی از قدرتمندترین مثلث‌های هجومی تاریخ را تشکیل دهد.

پس از افشای جزئیات قرارداد امباپه، روزنامه «لوپاریزن» همین کار را برای قراردادهایی که کاپیتان آرژانتینی و ملی‌پوش برزیلی امضا کردند، انجام داد. هر دو جزو ۱۰ قرارداد هنگفت در سراسر جهان هستند.

افشای مبلغ قرارداد دو نفر از پردرآمدترین بازیکنان جهان/ جزئیات منتشر شده از قرارداد این فوق‌ستاره نادرست است!

نیمار

این فوتبالیست برزیلی در سال ۲۰۱۷ قراردادی ۵ ساله امضا کرد و هر فصل ۳۶ میلیون یورو پس از کسر مالیات دریافت می‌کرد. نیمار سال گذشته پس از توافق بر سر کاهش دستمزد، قرارداد جدیدی تا سال ۲۰۲۷ منعقد کرد که باعث شد کمتر از ۷۲ میلیون یورویی که امباپه در سال می‌گیرد، دریافت کند.

مسی

مسی ۴۱ میلیون یورو پس از کسر مالیات، از جمله درصدی که با ارزهای دیجیتال پرداخت می‌شود، به علاوه پاداش وفاداری، به دست می‌آورد. مسی برخلاف امباپه هیچ پاداشی دریافت نکرد، در حالی که بازیکن فرانسوی ۱۸۰ میلیون یورو برای تمدید قرارداد خود تا سال ۲۰۲۵ دریافت کرد.

کاپیتان سابق بارسلونا مقیم فرانسه محسوب نمی‌شود، به این معنی که او تنها ۳۰ درصد مالیات می‌پردازد، در حالی که مالیات بر درآمد در فرانسه برای حقوق بالای ۱۶۰۰۰۰ یورو در سال ۴۹ درصد است.

امباپه

ملی‌پوش فرانسوی با امضا کردن قراردادی که گفته شده پرسودترین قراردادی است که تاکنون یک فوتبالیست امضا کرده، همکاری خود با پی‌اس‌جی را برای دو فصل آینده به اضافه یک فصل اختیاری تمدید کرد. طبق گزارش منتشر شده، امباپه در صورت ماندن به مدت ۳ سال، ۶۳۰ میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

افشای مبلغ قرارداد دو نفر از پردرآمدترین بازیکنان جهان/ جزئیات منتشر شده از قرارداد این فوق‌ستاره نادرست است!

پاسخ باشگاه نسبت به افشای قرارداد امباپه

پاری‌سن‌ژرمن در مورد گزارش‌هایی که ادعا می‌کنند کیلیان امباپه در صورت اجرای قرارداد ۱+۲ ساله خود ۶۳۰ میلیون یورو درآمد خواهد داشت، اظهار نظر کرد.

در بیانیه پاری‌سن‌ژرمن در روزنامه «لوپاریزین» آمده است: «در رابطه با اطلاعات پرحاشیه منتشر شده توسط یک رسانه در مورد یکی از بازیکنان ما، پی‌اس‌جی روشن می‌کند که این داستان کاملاً نادرست است و هیچ یک از جزئیات صحیح نیست. زمان نشر این اطلاعات نیز ما را شگفت‌زده می‌کند، زیرا درست یک روز قبل از بازی مهم تیم ما در لیگ قهرمانان اروپا آمده است. باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قصد ندارد در این مورد اظهار نظر بیشتری کند. باشگاه به جای دنبال کردن چنین شایعاتی می‌خواهد بر روی بازی مهمی که در پیش دارد تمرکز کند.»

پیشنهاد رئال مادرید

منابع نزدیک به امباپه نیز ارقامی که در این گزارش آمده را تکذیب کردند. پی‌اس‌جی همچنین گفته بود که مبلغ پیشنهادی رئال مادرید بالاتر از پیشنهادی بود که قهرمان لیگ ۱ فرانسه ارائه کرد. بنابراین احساس می‌کنند خیلی عجیب است که گزارش‌ها قرارداد امباپه را پردرآمدترین قرارداد تاریخ فوتبال می‌دانند.

باشگاه همچنین تاکید می‌کند که مسی در حال حاضر به باشگاه کمک کرده تا با احتساب تمام هزینه‌های انتقالش، ۱۵ میلیون یورو درآمد کسب کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی