نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
عکس| جنجال جدید ستاره منفور ایرانی‌ها این بار در ژاپن
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

میشل کوبیاک اگرچه کیفیت فنی بالایی دارد اما همه او را به خاطر جنجال‌آفرینی‌هایش به یاد می‌آورند.

میشل کوبیاک، امسال هفتمین فصل حضور خود در لیگ ژاپن را آغاز کرده است. او همچنان در همان تیمی بازی می کند که تاکنون پنج مدال در آن مسابقات کسب کرده است. او دو بار قهرمان ژاپن شده و به نظر می‌رسد از حضور در لیگ این کشور راضی و خوشحال است.

اما میشل کوبیاک که همواره با جاروجنجال‌های عجیب خود در زمین شناخته شده یک بار دیگر و این مرتبه در ژاپن حاشیه‌ساز شده است. در همین راستا و در مسابقه اخیر پاناسونیک در رقابت های لیگ ژاپن یک تنش جدی زیر تور اتفاق افتاد.

ماجرا از این قرار بود که پس از حمله موفق کوبیاک از جناح چپ، آنتونیو مارکوس لرباخ، کمک مربی تیم توکیو به وضوح ناراحت شد. این برزیلی شروع به فریاد زدن بر سر کوبیاک کرد. والیبالیست لهستانی ابتدا او را آرام کرد اما در نهایت او هم از کوره در رفت.

عکس| جنجال جدید ستاره منفور ایرانی ها این بار در ژاپن

در ادامه لورن تیلی، سرمربی پاناسونیک، راهی آن سوی میدان شد. مرد فرانسوی، حتی از کوبیاک هم عصبانی‌تر بود. کار تا جایی بیخ پیدا کرد که ستاره لهستانی پاناسونیک و مربی این تیم توسط داوران و اعضای کادر فنی از سمت نیمکت رقیب کنار کشیده شدند.

اما این تنش مانع از پیروزی پاناسونیک نشد و پس از دو بازی اول، آن‌ها صدرنشین لیگ ژاپن هستند و کوبیاک در مجموع ۱۹ امتیاز از این دیدارها به دست آورد. ستاره لهستانی چندین سال کاپیتان تیم ملی لهستان بود. او با لهستان دو قهرمانی جهان و تعدادی مدال از رویدادهای مهم دیگر کسب کرد. با این حال کوبیاک در تیم نیکولا گربیچ نبود چرا که پیش از آن بازنشستگی خود از رقابت‌های ملی را اعلام کرد.

گفتنی است در سال های گذشته نام میشل کوبیاک به شکل متفاوتی با والیبال ایران نیز گره خورده بود. این ستاره لهستانی که اخیرا از بازی های ملی خداحافظی کرد همواره کری های جذابی با بازیکنان تیم ملی کشورمان مخصوصا سعید معروف داشت که حتی بعضا از این کری‌خوانی‌ها به جنجال و بحث و دعوای زیر تور هم کشیده می شد.

اوج‌ جنجال آفرینی کوبیاک پیش از آغاز المپیک توکیو بود؛ جایی که او قبل از مسابقه اول لهستان در توکیو مقابل ایران گفت: "بازیکنان ایران من را تحت تاثیر قرار نمی‌دهند. آنها فقط یک تیم هستند که باید شکستشان دهیم تا رویاهای‌مان محقق شوند. سرنوشت در اولین بازی ما را به هم رساند و ما تاثیری در آن نداشتیم. می‌دانستیم که دیر یا زود باید با ایران دیدار کنیم و سعی خواهیم کرد که تمام تلاشمان را انجام دهیم و پیروز از زمین بیرون بیاییم تا در پایان بازی خوشحال باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجید IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    چقدر شلوغش میکنید ، لیگ فوتبال ما هر هفته پر از این رفتارهاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی