ماجرای ناراحتی ۲ کاپیتان سابق تیم ملی از کارلوس کی‌روش/ پرونده کاپیتان ها برای همیشه بسته شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو کاپیتان سابق تیم ملی این روزها خیلی از دست کارلوس کی‌روش ناراحت هستند. دلیل هم این است که در لیست ۵۵ نفره تیم ملی به فیفا ریجستر نشده‌اند!

مسعود شجاعی که این روزها در نساجی تبدیل به بازیکن نیمکت نشین شده است، دوست داشت در لیست کارلوس کی‌روش قرار می گرفت تا چهارمین حضور در جام جهانی به همراه چهار دوره حضور در جام ملت‌ها را در کارنامه خود ثبت کند و به نوعی در این زمینه رکوردار شود.

همین انتظار را اشکان دژاگه از کارلوس کی‌روش داشت. بازیکنی که بعد از متوجه شدن حضور کارلوس کی‌روش و جواد نکونام در تیم ملی از باشگاه قطری جدا شد و به باشگاه فولاد آمد تا بار دیگر به اردوی تیم ملی دعت شود و حضور در جام جهانی را تجربه کند. مسعود شجاعی و اشکان دژاگه مشکلی با نیمکت نشینی در تیم ملی نداشتند و تنها دوست داشتند که به لیست تیم ملی برای جام جهانی پیش رو اضافه شوند

به هر صورت کارلوس کی‌روش در تنظیم لیست ۵۵ نفره نه به اشکان دژاگه توجه کرده است و نه مسعود شجاعی و هر مربی دیگری هم جای این دو بود چنین تصمیمی می گرفت. با این حال این دو بازیکن به دلیل سال‌ها کار با کارلوس کی‌روش دوست داشتند این بار هم در لیست تیم ملی قرار بگیرند و حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ را تجربه کنند.

ممکن است کارلوس کی‌روش بعد از جام جهانی هم روی نام چند بازیکن تیم ملی خط قرمز بکشد و تیم ملی را برای جام ملت‌ها جوان‌تر کند. نکته جالب اینکه محمود شجاعی، چندی پیش بردارش را به عنوان مربی تیم ملی به کارلوس کی‌روش پیشنهاد داد و گفت اگر جواد نکونام شرایط حضور در تیم ملی را ندارد مسعود می تواند به کارلوس کی‌روش و تیم ملی کمک کند اما رییس اعلام کرد به جز جواد نکونام، مربی دیگری را نمی خواهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • د.د IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    همین حاج صفی هم اضافی هس.آخرین باری که مسعود شجاعی بازی کرد بازی رفت عراق بود هم اخراج شد هم باختیم😐
  • رضا IR ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    چه ناراحتی شجاعی که دورش گذشته الان خودشم میدونه آماده نیست و تو نساجی هم نیمکت نشینه.سه دوره هم بوده افتخارشو داره و بازنشست میشه ناراحتی نداره.الانم زمان اسکوچیچ نیست هر بازیکنی که آز تیمش اخراج میشد و میومد تیم پایینتر میگفتین اومده که دعوت بشه تیم ملی و اونم دیگه سنش زیاده و افتخارشم داره.هیچ بازیکنی تا ابد دعوت نمیشه و معلوم نیست اصلا واقعا ماجرایی بوده یا نه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی