لیونل مسی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسئولان پاری‌سن‌ژرمن می‌خواهند به هر قیمتی شده لیونل مسی را در پاریس حفظ کنند.

لیونل مسی روزهای بسیار خوبی را در پاری‌سن‌ژرمن سپری می‌کند. بهترین دوران از زمانی که او پس از جدایی ناگهانی از بارسلونا در اواسط سال ۲۰۲۱ وارد باشگاه پاریس شد.

از ماه آگوست، زمانی که رقابت‌های این فصل شروع شد، مسی در ۱۵ بازی بین لیگ ۱، جایی که پاری‌سن‌ژرمن با ۳۲ امتیاز صدرنشین است و مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، ۹ گل زده و ۱۰ پاس گل داده است. به همین دلیل است که سران باشگاه پاریسی شروع به کار در مورد تمدید آرژانتینی کردند.

به نقل از روزنامه لوپاریزین، لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی باشگاه چند هفته است که در حال انجام مذاکره است تا مسی بتواند به بازی در فرانسه ادامه دهد. گزارش رسانه‌ها حاکی از آن است که سرمربی تیم می‌خواهد در پایان فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ به هر قیمتی شده شماره ۳۰ آرژانتینی را بار دیگر با پیراهن پاریسی‌ها ببیند.

به این ترتیب قرارداد جدیدی که نابغه اهل روساریو در پایان این فصل روی میز خواهد داشت تا اواسط سال ۲۰۲۵ تمدید خواهد شد. یکی از جنبه‌هایی که باعث می‌شود تیمی که ناصر الخلیفی رئیس آن است به ادامه رابطه با لئو مشتاق شود، «حرفه‌ای بودن فوق‌العاده» مسی و «لذت» از کار روزانه با این بازیکن آرژانتینی است. پیش از این گزارش‌ها در فرانسه حاکی بود که لیونل مسی قصد دارد به محض پایان مدت قراردادش با پی‌اس‌جی راهی اسپانیا شده و به باشگاه سابقش بارسلونا برگردد.

لیونل مسی هم با توجه به اینکه دریافته پاریسی‌ها قصدی برای کاهش دستمزد فعلی‌اش را ندارند و کادر فنی از عملکرد او رضایت کامل دارد با تمدید قراردادش مشکلی نخواهد داشت.

اما چند هفته پیش مدیران برنامه‌های لیونل مسی به صراحت اعلام کردند که لئو برای تصمیم‌گیری عجله نخواهد کرد و تا بعد از جام جهانی قطر درباره آینده‌اش تصمیمی نخواهد گرفت. اما لوپاریزین می‌گوید با وجود این، پاریسی‌ها از همین حالا تلاشها برای راضی کردن مسی را آغاز کرده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی مقدم IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    انصافا جدا از پارسال که اثرات ترک بارسا رو روحیه مسی مشخصا تاثیر گذاشت مسی یه حرفه ای بتمام اعیار بوده و هر فصل بهترین عملکرد ممکن رو بدون حاشیه داشته و همیشه باعث ارامش تیمش بوده و بدون انجام کار خاصی به یه وزنه بی جانشین تو رختکن تبدیل شده ، مطمئنن حضورش رو از بین بردن حواشی امباپه بی تاثیر نبوده و پاریسی ها بابت این حضور قطعا ممنونن، بر خلاف رقیبش که هرکاری برا حاشیه درست کردن برا تیماش میکنه و فقط خودش مهمه که صدر اخبار باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی