نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
سرقت دردناک موبایل از گلزن جام جهانی ایران در جنگل‌های شمال!/ سارقان بی‌رحم پای سوژه خود را شکستند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لابه لای اتفاقات یک هفته اخیر فوتبال کشورمان موضوع سرقت موبایل گلزن اسبق جام جهانی کشورمان در جنگل‌های شمال نادیده گرفته شد.

حسن روشن فوروارد قدیمی تیم استقلال و مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین که در آن دیدارها موفق به گلزنی مقابل پرو هم برای کشورمان شد هفته گذشته در حالی که در شمال کشور و در جاده منتهی به چمستان مازندران مشغول صحبت با تلفن موبایلش بوده توسط یک سارق موتورسوار در مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد.

حسن روشن که به اتفاق جمعی از دوستانش در مسیر جاده چمستان متوقف شده بوده در حین صحبت با تلفن همراهش مورد سرقت قرار می‌گیرد اما این عملیات ناموفق سارقین باعث میشود موتور آنها روی پای حسن روشن افتاده و پیشکسوت فوتبال کشورمان را از ناحیه ساق پای چپ دچار شکستگی کند.

در این بین و با حضور به موقع همراهان پیشکسوت استقلال، سارقان دستپاچه شده اقدام به فرار کرده و از محل می‌گریزند. اما این پایان غائله سرقت از پیشکسوت فوتبال کشورمان نبوده چون بعد از فرار سارقان مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان متوجه درد شدید در ناحیه ساق پایش می‌شود که بعد از انتقال به بیمارستان و گرفتن عکس رادیولوژی مشخص می‌شود استخوان پای مهاجم اسبق تیم ملی دچار شکستگی شده است.

طبق گفته همراهان روشن و خودش ظاهراً در لحظه برخورد و بر اثر شدت تصادف این اتفاق رخ داده بود. روشن در این باره به خبر ورزشی گفت: «شانس آوردم پای راستم نبود چون چند ماه پیش زانوی همان پا را جراحی کرده بودم و از طرفی هم شانس آوردم قوزک پایم نشکست وگرنه با این سن و سال دیگر درست بشو نبود!».

سرقت دردناک موبایل از گلزن جام جهانی ایران در حنگل های شمال!/ سارقان در جنگل پای سوژه خود را شکستند
عکس تزئینی است

حسن روشن در این حد فاصل به تهران و بیمارستان امید منتقل شده و توسط دکتر دهقان تحت مداوا قرار گرفت. همچنین روشن در این مدت تحت نظر هاشمی، فیزیوتراپیست قدیمی تیم ملی فوتبال کشورمان که در همان بیمارستان شاغل است و در دوران حضور مهاجم اسبق کشورمان در تیم ملی فوتبال با او آشنایی داشته مشغول انجام تمریناتش است تا بتواند دوباره و بدون نیاز به چوب دستی راه برود.

گروه خبری خبر ورزشی برای پیشکسوت فوتبال کشورمان آرزوی سلامتی دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • مرتضی مقدم IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    چوب خدا بی صداست ...
    • رضایاک اصلی IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      اینم میخواد تو اخبار باشه😂😂
    • ساریقلیخان IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      بیچاره روشن تکنیکی ترین فوتبالیست تاریخ ایران,رضایاک...درباره اش نظر میده
  • منم IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    واقعا خبر بدی بود.ایکاش بجای حسن روشن حاج فتلی یا حتی پروین بود .چون روشن یکی از معدود پیشکسوتهایی هست که اگه انتقادی میکنه درست و منطقیه و برای مقاصد شوم نیست.البته اگه مصطفوی هم بود بد نبود.انشاالله دفعه ی بعد .خخخ خخخ
  • حامی IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    # بجاش امنیت داریم
  • Ali US ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    با آرزوی بهبودی هرچه زودتر این پیشکسوت قابل احترام و بامرام استقلالی تیم ملی ایران .
  • ق ر IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    با آرزوی سلامتی برای پیشکسوت فوتبال ایران، پرسپولیسی
  • شهروز IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    آقا چرا اینقدر دزد زیاد شده ؟ داریم کجا میریم ؟
    • Sepahan IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      دادا شکم گشنه هیچی سرش نمیشه زنه ازدرد فقر دری چاه فاضلاب به اون سنگینی تنها بلند کردبرد دلیلش فقره کسی که داشته باشه که نمیادهمچین کاری کنه مجبوربوده
  • حسن کچل مچل IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    سلام بچه ها روشن برای مدت ۱۵ سال امید اصلی گلزنی تیم اون زمان ایران بو د حسن وقتی توی زمین بود بوی گل میداد باور کنید پر افتخار ترین وبی ادعاترین اسطوره فوتبال اونه با احترام به همه بچه های جدید وقتیم.
  • حسن IR ۰۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    ای کاش بجای پاش زبونش دچار آسیب میشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی