نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
پایان چالش‌های ۲ مربی مطرح فوتبال ایران/ فقط در فکر انتقام؛ دوئل بزرگ برای عبور از تیم جواد نکونام!
منبع: فوتبال۳۶۰
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

امیر قلعه‌نویی هنوز نتوانسته تحت هدایت گل‌گهر مقابل فولاد خوزستان به پیروزی برسد و در دیدار پیش‌رو به دنبال طلسم‌شکنی است.

امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام، ۲ چهره‌ای که حضورشان برای جذابیت بخشیدن به یک دوئل فوتبالی کافی است. استاد و شاگرد در استقلال که حالا در جمع سرمربیان لیگ برتری هستند و رقابت جالب‌توجهی با یکدیگر برای حضور در جمع مدعیان لیگ دارند. قلعه‌نویی در دوران حضورش در استقلال، سابقه همکاری با جواد نکونام را دارد و نکونام در قامت بازیکن در تیمی که تحت هدایت امیر قلعه‌نویی بود، توانست در لیگ ایران عنوان قهرمانی را به‌دست آورد.

جواد نکونام و امیر قلعه‌نویی حالا در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران باید در کسوت سرمربی تیم‌های فولاد خوزستان و گل‌گهر سیرجان مقابل هم قرار بگیرند. آن‌هم در شرایطی که پیش از رویارویی این ۲ چهره‌ نام‌آشنای فوتبال ایران در دوئل فردا (پنجشنبه) پنجم آبان‌ماه، ۷ تقابل بین ۲ سرمربی صورت گرفته که کفه ترازو به سود قلعه‌نویی سنگینی می‌کند، البته که این سرمربی باتجربه در فصول اخیر در برابر شاگردادش عملکرد خوبی نداشته است.

قلعه‌نویی و چالش عبور از یک کابوس!

امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام اولین‌بار در مهرماه سال ۱۳۹۷ مقابل هم قرار گرفتند، مسابقه‌ای در جام حذفی میان تیم‌های سپاهان اصفهان و نساجی مازندران که با برتری سپاهان در ضربات پنالتی به پایان رسید. قلعه‌نویی در دوران حضورش در سپاهان، ۲ برد دیگر را در مقابل تیم‌های تحت هدایت جواد نکونام (نساجی مازندران و فولاد خوزستان) به‌دست آورد و یک‌بار هم با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد.

پرافتخارترین سرمربی لیگ برتر فوتبال ایران اما بعد از حضور در سیرجان، در برابر شاگردش ناکام مطلق بوده و نتوانسته حتی یک‌بار هم به پیروزی برسد! گل‌گهر سیرجان با هدایت امیر قلعه‌نویی در ۴ مسابقه برابر فولاد خوزستان با هدایت جواد نکونام قرار گرفته که ۲ پیروزی برای فولاد و ثبت ۲ تساوی، ماحصل تلاش شاگردان قلعه‌نویی و شاگردان نکونام بوده تا سرمربی کهنه‌کار لیگ برتر ایران در سالیان اخیر در برابر جواد نکونام رکورد منفی را از خود به جای بگذارد.

قلعه‌نویی در مصاف هفته یازدهم در برابر فولاد خوزستان این فرصت را دارد تا در کسوت سرمربی گل‌گهر، اولین پیروزی‌اش را به‌دست آورد، بردی که می‌تواند سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی را حتی تا صدر جدول رقابت‌ها هم بالا بفرستد و به یک طلسم ویژه برای امیر قلعه‌نویی پایان بدهد.

پایان چالش های ۲ مربی مطرح فوتبال ایران/ فقط در فکر انتقام؛ دوئل بزرگ برای عبور از تیم جواد نکونام!

پایان تیره‌روزی‌های نکو مقابل سرمربی مورد علاقه؟

جواد نکونام در طول سالیان اخیر رابطه پرفراز و نشیبی با امیر قلعه‌نویی داشته اما در سالیان اخیر میان این ۲ چهره نام‌آشنای فوتبال ایران، رابطه گرم و صمیمی برقرار شده و خبری از مصاحبه‌ها و صحبت‌های جنجالی علیه یکدیگر نیست. نکونام که در فولاد خوزستان کارنامه درخشانی برابر امیر قلعه‌نویی دارد، برای بازگرداندن تیمش به روزهای خوب راهی جز حفظ این کارنامه و کسب یک پیروزی دیگر برابر سرمربی سابق خود در استقلال ندارد.

فولاد خوزستان در ۵ بازی اخیرش در لیگ برتر برنده نشده و شاگردان نکونام تا رتبه نهم جدول سقوط کرده‌اند اما برد در خانه مقابل گل‌گهر می‌تواند معادلات را به سود فولادی‌ها تغییر بدهد. قرمزپوشان اهوازی یک دیدار معوقه هم تا پیش از آغاز تعطیلات فیفادی دارند که باید در مقابل ملوان بندرانزلی برگزار کنند و کسب ۶ امتیاز از ۲ دیدار پیش‌رو می‌تواند به تیره‌روزی‌های نکونام در فولاد پایان بدهد و شاگردان این سرمربی جوان را به جمع تیم‌های بالانشین جدول بازگرداند.

نکونام که اخبار ضدونقیضی درباره حضورش در کادرفنی تیم ملی در جام جهانی مطرح است، به دنبال کسب نتایج خوب تا پیش از تعطیلات فیفادی است اما اگر اوضاع مطابق انتظار سرمربی فولادی‌ها پیش نرود، امکان سقوط شاگردان نکونام تا رتبه سیزدهم جدول وجود دارد که در این‌صورت، بدترین دوران جواد نکونام در جمع قرمزپوشان اهوازی به‌ثبت خواهد رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی