نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
تیبو کورتوا
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیبو کورتوا، دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید، تجارت جدیدی را در هفته‌های اخیر آغاز کرده است.

ورزشکاران علاقه زیادی به سرمایه گذاری دارند و تیبو کورتوا، که به تازگی جایزه یاشین را به عنوان بهترین دروازه‌بان سال در جشن توپ طلا دریافت کرده، در سال‌های اخیر فعالیت تجاری فراوانی داشته است. او در سال ۲۰۱۹ یک املاک بزرگ تاسیس کرده و در امور خرید ملک به مشتریان کمک کرد. حالا دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید یک شرکت جدید مسافرتی تاسیس کرده و مدیریت آن را خودش بر عهده دارد. این شرکت از طریق همکاری با آژانس‌های مسافرتی، به دنبال ارائه خدمات منحصر به فرد به مشتریان آینده خود خواهد بود.

در واقع تیبو کورتوا می‌خواهد از بهبود شرایط توریسم و گردشگری پس از شیوع ویروس کرونا استفاده کند و در این شرکت با هکتور فرناندس، روزنامه‌نگار و مود گریزمن (خواهر آنتوان) همکاری خواهد کرد.

بدین ترتیب به نظر می رسد تیبو کورتوا که در سال های اخیر عملکرد درخشانی داشته، در دنیای تجارت نیز اهداف بزرگی در سر دارد و نمی خواهد مانند برخی دیگر از بازیکنان، این برنامه را به بعد از خداحافظی از دنیای ورزش موکول کند. فصل گذشته رئال مادرید عملکردی تاریخی داشته و با ارائه نمایشی دراماتیک و فراموش نشدنی فاتح لیگ قهرمانان و لالیگا شد و بی تردید تیبو کورتوا نقش مهمی در رسیدن به این افتخارات داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی