نزدیک‌ترین گزینه به نیمکت تیم ملی امید/ مربی استقلالی جانشین مهدوی کیا می‌شود
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرار است به زودی گزینه جانشینی مهدی مهدوی کیا مشخص شود.

مهدی مهدوی‌کیا حدود یک ماه قبل عنوان کرد هیچ ارتباطی با فوتبال ایران ندارد و آن را دنبال نمی‌کند. این اظهارنظر مشخص کرد که او با تیم امید ایران به پایان همکاری رسیده و فدراسیون جدید باید برای انتخاب جانشین او اقدام کند که طی هفته‌های اخیر این اتفاق نیفتاده است.

مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک دیروز در واکنش به انتخاب سرمربی آینده تیم فوتبال امید اعلام کرد پس از مشورت با فدراسیون فوتبال، سرمربی مدنظرشان را انتخاب خواهند کرد که به نظر می‌رسد رضا عنایتی جدی‌ترین گزینه باشد.

رضا عنایتی که پنج سال قبل نخستین تجربه مربیگری خود را با حضور روی نیمکت سیاه‌جامگان مشهد تجربه کرد و طی فصول اخیر نیز در تیم‌های باشگاهی مختلف ازجمله قشقایی شیراز، پاس همدان و هوادار تهران سرمربیگری کرد، احتمالا این بار در عرصه ملی فعالیت می‌کند.

عنایتی که در دومین سال مربیگری در هوادار تهران توانست این تیم را از لیگ یک بالا بیاورد و در فصل گذشته نیز نمایش خوبی همراه تیمش در لیگ برتر داشت، در ماه‌های اخیر هدایت هیچ تیمی را عهده‌دار نبوده ولی اکنون شانس زیادی برای هدایت امیدهای ایران دارد و بعید نیست جانشین مهدی مهدوی‌کیا شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کمیته نجس فنی IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    جمع کیسه کش ها جمع شد.
  • محمدی IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    تیم امید مربی بزرگ خارجی میخاد با این مربی ها تیم نتیجه نمیگیره
  • محمدی IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    تیم امید مربی بزرگ خارجی میخاد با این مربی ها تیم نتیجه نمیگیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی