نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
ساپینتو تازه فهمید نباید عجولانه قول قهرمانی می‌داد/ استقلال از نبود این آقا لطمه خورد!/ هیجان زیادی خوب است ولی نه برای داور و حریف!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: هیجانات ساپینتو برای راه انداختن تیم خیلی خوب است ولی این موضوع نباید کاری به کار داور و یا نیمکت نشینان حریف داشته باشد.

محسن گروسی بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دیدار این تیم در هفته دهم مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: متاسفانه در بازی قبل موقعیت‌های زیادی از دست رفت که همزمان با اشتباه داوری روی ضربه ای که میتوانست تبدیل به خطای پنالتی شود یک فرصت خوب برای برد خانگی از بین رفت. اما با توجه به اینکه راه زیادی تا پایان فصل باقی مانده باید امیدوار باشیم که در دیدارهای آینده امتیاز از دست ندهیم. در کل امیدوارم شرایط استقلال ایده آل باشد تا به پیروزی هم برسد.

وی در ارتباط با بازی هفته یازدهم استقلال مقابل هوادار گفت: هوادار تیم بدی نیست، یعنی در واقع می‌توان گفت که ما در فصل جاری لیگ برتر اصلاً تیم بد نداریم. اگر استقلال بتواند موقعیت‌هایش را تبدیل به گل کند و فرصت‌هایش را از دست ندهد حتما در این بازی هم پیروز خواهد شد. با توجه به امتیاز گیری رقبا استقلال باید مراقب باشد بیش از این امتیاز از دست ندهد.

بازیکن هجومی‌سالهای نه چندان دور استقلال درباره روند گلزنی مهاجمان این تیم گفت: من عقیده دارم حتماً لزومی‌ندارد مهاجمان برای تیم گل بزنند. هرکسی بتواند برای تیم گل بزند حکم سه امتیاز و یا فرار از شکست را دارد، حالا این می‌تواند یک مدافع یا یک‌هافبک باشد. مهم این است که ما موقعیت سوزی نکنیم.

ساپینتو تازه فهمید نباید عجولانه قول قهرمانی می‌داد/ استقلال از نبود این آقا لطمه خورد!/ هیجان زیادی خوب است ولی نه برای داور و حریف!

گروسی اضافه کرد: گاهی اوقات مهاجمان هستند که خودشان خلق موقعیت می‌کنند و بعد یک مدافع جلوکشیده گل می‌زند. بارها دیده ایم مهاجم مدافعان را به خودش مشغول می‌کند و با یک پاس به بیرون هم تیمی‌اش را در شرایط گلزنی قرار می‌دهد. مهم این است که به گلی که زده می‌شود سه امتیاز تعلق میگیرد. گرچه همین حالا هم مهاجمان استقلال بد کار نکرده اند. محمد محبی سه گل برای استقلال زده و از این نظر ایراد زیادی هم نمی‌توان به فورواردها گرفت.

پیشکسوت استقلال درباره حضور ساپینتو پس از سه جلسه غیبت در کنار تیم استقلال در مصاف این تیم مقابل هوادار گفت: ما نمی‌توانیم به ساپینتو بگوییم چه کار بکند یا نکند و حالا بعد از ده هفته حضور در لیگ ایران قطعاً با شرایط این مسابقات بیشتر آشنا شده و متوجه است که باید خودش را با این مدل لیگ فوتبال و داوری‌ها وفق بدهد.

ساپینتو تازه فهمید نباید عجولانه قول قهرمانی می‌داد/ استقلال از نبود این آقا لطمه خورد!/ هیجان زیادی خوب است ولی نه برای داور و حریف!

وی ادامه داد: تیم استقلال در سه هفته اخیر از نبود ساپینتو ضربه خورد. قطعا حضور او کنار زمین می‌تواند باعث با انگیزه تر شدن بازیکنان شود. چون کارهای هیجانی انجام می‌دهد که تیمش را به جلو کشیدن وا می‌دارد. اما او باید بداند که این هیجاناتش نباید به سمت نیمکت حریف و یاد داور باشد، بلکه تزریق هیجان به بازیکنان خودش خیلی هم خوب است.

گروسی درباره صحبت‌های ساپینتو در نشست خبری قبل از بازی با هوادار که گفته نمی‌توانم به هواداران قول بدهم نیز گفت: زمانی که او به ایران آمده بود و قول چهار قهرمانی می‌داد هنوز با شرایط فوتبالمان آشنا بود و نمی‌دانست اینجا چه خبر است! حالا که حریفان را دیده، داوری‌ها را شناخته و کلیّت فوتبال ما را متوجه شده یواش یواش در حال آشنا شدن با فوتبال ماست. او دیگر می‌داند که نباید در ایران عجولانه حرف بزند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی