نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۷
تاریخ‌سازی باورنکردنی طارمی در اروپا/ مهاجم ایرانی بالاتر از مسی بهترین بازیکن لیگ قهرمانان شد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی طارمی با پیشی گرفتن از لیونل مسی بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا شناخته شد.

 مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو با درخشش در هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا بهترین بازیکن هفته شناخته شد.

طارمی در برابر کلوب بروژ بلژیک شاهکار به پا کرد و ضمن به ثمر رساندن ۲ گل توانست یک گل دیگر را نیز برای استاکیو خلق کند. سایت یوفا اعلام کرد که مهدی طارمی، ستاره ایران بالاتر از مسی بهترین بازیکن هفته شناخته شد که این یک اتفاق تاریخی برای کشورمان است. تاکنون هیچ بازیکنی نتوانسته بود از ایران عنوان برترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کند.

در کنار لیونل مسی، بازیکنانی چون رافا سیلوا از بنفیکا و جیوانی سیمئونه از ناپولی به عنوان نامزد بهترین بازیکن هفته نام گرفته بودند.

سایت لیگ قهرمانان اروپا در خصوص درخشش طارمی نوشت: طارمی در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا به حالت پرواز درآمده و می‌درخشد.

تاریخ‌سازی باورنکردنی طارمی در اروپا/ مهاجم ایرانی بالاتر از مسی بهترین بازیکن لیگ قهرمانان شد

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • یا علی IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    ضمن تبریک به آقای طارمی بابت این افتخار ملی و بین المللی. سوالی از جانب طارمی داشتم بستن دستبند مشکی و عدم خوشحالی موقع گل زدن در مرگ یک هم وطن خوب است اما بدانید دوستانی که دیشب توسط داعش ترور شدند هم وطنان شما بودند دستبند مشکی نخواستند حداقل اینقدر بعد بازی شوق و ذوق از جنابعالی جای تعجب داشت .
    • .... IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
      نه نفر به حرفت منفی دادن!!! بجای مهدی طارمی بنظر بهتره ببینی تو کشور با چه جونورهایی زندگی میکنی ، مهدی طارمی پیشکش
    • دختر قرمز IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
      این اتفاق دردناک یکم قبل از بازی مهدی اوفتاده بود مهدی طارمی قبل بازی نمیاد اخبار نگاه کنه حتما نمیدونسته
  • غضنفر IR ۰۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    کاش فرناز ما هم پاش به اروپا باز میشد اون وقت همه میفهمیدن که می به میه حیف که فرناز ما هی ناز کرد و رفت امارات اگه نرفته بود امارات حالا جایه مسی بود یا حداقل رونالدو طوری خودش رو میزد روی زمین که مار هم جلوش تا کمر خم میشد استاد پنالتی گیری به نظر من در زدن زمین خودش باید گفت با اختلاف بهترین بود تو دنیا البته در گرفتن سهمیه های معیشتی ، و امتیاز های باد آورده هم اولین بود فرناز یک تاریخ سازی دیگه هم کرد بیشترین پنالتی گرفته شده به نفع یک تیم در طول یک فصل در تاریخ برگزاری فوتبال در ایران رو بدست آورد ۱۸ پنالتی در یک فصل جالب اینکه با همین پنالتی ها یه گل میزدند و اتوبوس دو طبقه از و درازها رو جلویه دروازه پهن میکرد البته کسانی دیگه رو هم داشت تا در بازی دربی تیم ده نفره رو کمک کنن گل بزنن البته نباید بگذریم از مامان حمید جون که سنگ تمام گذاشت براش از یک طرف به تیم رقیب میگفت یک ریال هم نداریم و از یک طرف دلار و یورو بود که برای فرناز و تیمش هزینه میکرد تاریخ برای همیشه ثبت خواهد کرد کثیف ترین جام البته تا اینجا اگه باز هم دوستان دست بکار نشن
  • Shah'hin IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    چه ربطی داشت؟؟ بالاتر از مسی ؟؟؟ رونالدو رو فراموش کردین
  • به امید ایرانی آباد IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    در جواب ..... دوست عزیز جنایت و کشتن هر انسان بی گناه دردناک و غیر قابل قبول است. چه مهسای مظلوم باشد و چه مردم مظلوم در شاه چراغ و چه مردم فلسطین و چه مردم اکراین ... نمیشود از مرگ یک عده انسان بی گناه خوشحال شد و برای عده دیگر ناراحت بود... انسانیت حکم می کند که مرگ و کشتار هر انسان بی گناهی را محکوم نماییم... اما نکته قابل تامل این است که وقتی امثال شما مرگ مهسا و مهساها را نادیده گرفته و چه بسا توهین می کنید، هر انسان آزاده ایی در مقابل رفتار شما واکنش نشان خواهد داد... فعلا که تریبون و زور و تفنگ در دستان شماست .. درود بر ایران و ایرانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی