نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
ادعای جالب مربی پرسپولیس؛ با این روند قهرمانیم/ به استراحت ذهنی و بدنی فکر می‌کنیم
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اوسمار لوس ویرا مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی سختی مقابل مس داشتیم و در صورت ادامه روند بردهای تیم، می توانیم قهرمان شویم.

اوسمار ویرا پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل مس کرمان در نشست خبری، اظهار داشت: همانگونه که قبل از بازی هم گفتم بازی آسانی در لیگ امسال وجود ندارد و این بازی هم از این قاعده مستثنی نبود. بازی سختی بود. نیمه اول کنترل توپ و بازی را در اختیار داشتیم اما گلی نزدیم. در نیمه دوم با خروج کمال نفرات بیشتری در ۱۸ قدم داشتیم و در نهایت روی یک ارسال به گل رسیدیم.

وی درباره نتایج یک بر صفر پرسپولیس گفت: اگر با همین رویه جلو برویم قهرمان می‌شویم اما قبل از بازی نمی‌توانیم نتیجه را انتخاب کنیم‌ که یک بر صفر می بریم یا دو بر صفر ؛ اما گل نخوردن می‌تواند خوب باشد.

مربی  پرسپولیس درخصوص برنامه های این تیم در تعطیلات لیگ برتر توضیح داد: چیزی که اکنون به آن فکر می‌کنیم استراحت ذهنی و بدنی است‌. بهتر است بازیکنان با  آرامش کنار خانواده و دوستانشان اوقات خوش و آرامی داشته باشند. پس از جام جهانی در لیگ و جام حذفی بازی های سختی خواهیم داشت و باید از لحاظ فیزیکی، جسمی و تاکتیکی شرایط بهتری داشته باشیم.

ویرا درباره اردوی خارجی پرسپولیس عنوان کرد: درباره این موضوع صحبت می‌کنیم. هیچ چیز قطعی نیست اما خیلی خوب است بازیکنان در یک اردوی خارجی ۱۱-۱۲ روز کنار هم باشند تا در یک شرایط خوب تمرین کرده و وضعیت بهتری به دست آوریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امید IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    زرشک
  • کیسه عروس آسیا IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    در جواب امید باید بگم که بوی سوزش میاد کیسه کش. بسوز لذت ببریم😂😂😂😂😂😂 فشار میقولی؟؟؟؟؟؟
  • کیسه کش حقیر هستم IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    تفاوت مکتب پرسپولیس و کیسه حقیر رو در مصاحبه ساپینتو هوچی گر راجب بازی ببینید که حتی فهم اینو نداره دفاع هم جزعی از فوتباله و بخاطر بی عرضگی دوچرخه سواران هوچی گری میکنه اما مربی پرسپولیس منطقی و باکلاس صحبت کرد
  • دوچرخه سواران (کیسه) IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    مربی دوچرخه رو بگید نگاه کنه مصاحبه مربیای پرسپولیس تا حرف زدن منطقی و احترام به رقبا رو یاد بگیره!!!!مکتب کثیف دوچرخه همینه.هوچی گری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی