حمید سوریان سرانجام به پایان خط رسید/ فدراسیون کشتی به دنبال نایب رییس جدید
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به اصرار حمید سوریان مبنی بر کناره گیری از نایب رییسی فدراسیون کشتی، مسئولان فدراسیون به دنبال معرفی جانشین او هستند.

حمید سوریان دارنده ۷ مدال طلای جهان و المپیک چند روز پیش از سمت خود به عنوان نایب رییس فدراسیون کشتی استعفاء داد.

سوریان دقایقی بعد در گفتگو با ایسنا، درباره دلایل استعفای خود، اظهار کرد: "در این مدت تا آنجا که می‌توانستم به فدراسیون و ورزش کشتی کمک کردم اما الان فکر می‌کنم دیگر لزومی ندارد در فدراسیون باشم. با توجه به اینکه بودنم در کشتی دیگر ضرورت ندارد فکر می‌کنم بهتر است یک آدم تازه نفس بیاید."

هر چند پس از این اتفاق، سخنگوی فدراسیون کشتی از مخالفت فدراسیون با استعفای سوریان خبر داد و حتی عنوان شد وی به کار خود ادامه می دهد، اما مذاکرات برای بازگشت وی به فدراسیون فایده ای نداشته و فدراسیون کشتی به دنبال انتخاب جانشین سوریان است.

بر همین اساس نیز قرار است طی روزهای آتی گزینه مد نظر رییس فدراسیون کشتی به عنوان سرپرست نایب رییسی فدراسیون کشتی معرفی شود تا به این ترتیب حمید سوریان که رابطه بسیار نزدیکی با علیرضا دبیر داشته، پس از ۳۹ ماه به همکاری خود با رییس فدراسیون کشتی پایان دهد.

سوریان پیش از این نیز چند مرتبه خواستار کناره گیری از سمت خود شده بود اما هر بار استعفای او مورد قبول دبیر قرار نگرفته بود.

سوریان ۵ مرداد ۹۸ از سوی علیرضا دبیر به عنوان نایب رییس فدراسیون کشتی انتخاب شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی