ملی پوش استقلال آماده برای بازی/ ساپینتو انتخاب می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ابوالفضل جلالی ملی پوش تیم استقلال که در تمرینات روزهای اخیر استقلال از ناحیه مچ پا مصدوم شده بود، دوباره شرایط بازی پیدا کرده است.

در ظاهر مصدومیت او از ناحیه مچ پا خیلی شدید نبود و با استراحت کوتاه و انجام کارهای فیزیوتراپی خیلی زود برای بازی آماده شد و امروز مشکلی برای همراهی تیم استقلال در مصاف با هوادار ندارد.

این بازیکن پیش بینی می شود تبدیل به یکی از بازیکنان کلیدی کارلوس کی روش در جام جهانی شود. او در بازی با اروگوئه در ترکیب ثابت تیم ملی به میدان آمد اما بعد از این اتفاق ریکاردو ساپینتو از او خیلی در ترکیب استقلال بهره نمی گیرد و حضوش در مصاف امروز با هوادار هم در هاله ای از ابهام قرار دارد. این در حالی است که حضور ابوالفضل جلالی در ترکیب استقلال با اتفاقات خوبی برای این تیم همراه بوده است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجتبی رجائی "کاشان" IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    ساپینتو یه فردِ مغرور در عین حال ناکارآمده که بازیکن در سطحِ عالی، تحتِ اَمرِش به یه بازیکن کاملاً معمولیُ نیمکت نشین تبدیل میشه! از وقتی ام جلالی تحت نظارتِ کیروش به درجهُ سطح بالاتری تبدیل شده، یجورایی بخل کرده!! ایشون از مربیگریُ دنیای وسیعُ سرشار از عِلمِ فنیُ تاکتیکی، فقطُ فقط جستُ خیزای کنارِ خطُّ کوچ های اجباری (یا بهتر بگم: اخراجای گاهُ بیگاه) از این تیم به اوون تیمُ از این کشور به یه کشور دیگرو بلد شدهُ بس!!
  • مجتبی رجائی "کاشان" IR ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    از موقعیکه ساپینتو آبی پوشای پایتخت رو تحویل گرفته، دیگه نَه از اوون فوتبالِ مقبولِ نظرِ هوادارا (که تحت هدایت مجیدی انجام می داد) خبریه و نَه از اوون بازیای موردِپسند بازیکنایی همچون: سلمانی یامگا نیک نفس و مهدی زاده؛ ارسلانِ گلزن حردانیه سریعُ تهاجمی آمانوفِ باهوشُ شوتزنُ رو به مهره هایی کاملاً سایلنتُ نیمکت نشین تبدیل کرده و رضاوندُ چشمیُ مِهری که هرسه، در طولِ فصلِ قبل از ضعیف ترینُ روواعصاب ترین مهره های تیم بودند و نهایتاً به درب خروجیه باشگاه نزدیک شدند، با حضورِ ساپینتو روی نیمکت تیم، نَه تنها ماندگاریشون تضمین شد، بلکه جزءِ بازیکنای ثابتُ سوگلیه ساپینتو هم شدند!! و مجدد: آش همان آشُ کاسه هم همان کاسه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی