سرمربی ستاره پرسپولیسی به مرز انفجار رسید/ سرمربی تیم‌های محلی برای من نسخه می‌پیچند
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سرمربی دینامو از انتقادات بعد از شکست مقابل میلان کلافه شده بود و در نهایت یک سوال او را به مرز انفجار کشید.

آنته چاچیچ، سرمربی تیم فوتبال دینامو زاگرب کرواسی، پس از شکست تلخ خانگی برابر میلان، تیمش را برای مصاف مقابل اوسیک در یک دربی حساس داخلی آماده و در مورد این بازی صحبت کرده که در ادامه می‌خوانید؛

او صحبت‌های ابتدایی‌اش در مورد بازی را آغاز کرد و گفت: به مسابقات قهرمانی کشور برمی‌گردیم. می‌توان گفت دربی پیش روی ماست. هدف این باشگاه حفظ برتری در فوتبال کرواسی است که اولویت ماست و در عین حال کسب جواز ادامه حضور در یکی از لیگ های اروپایی. ما تاکنون همه اینها را با موفقیت انجام دادیم. به همین دلیل بازی فردا بسیار مهم است. ما به دنبال سه امتیاز بازی خواهیم بود، امیدوارم با وجود میزبانی از سوی اوسیک، در آن جو پرهیجان موفق شویم. ما در اسلاوونیا هم هواداران زیادی داریم. یک حریف جاه‌ظلب در انتظار ماست.

چاچیچ در خصوص محروم یا مصدوم گفت: ما مشکلاتی داریم، شوتالو ضربه خورد، بنابراین باید ببینیم که آیا می‌توانیم روی او حساب کنیم. البته حتی روبرت لیوبیچیچ هم به دلیل سه کارته بودن نمی‌تواند بازی کند.

سرمربی دینامو در پاسخ به این سوال که فرق اوسیک زیر نظر نناد بیلیکا با این تیم زیر نظر رنه پومس در چیست، این‌طور پاسخ داد: آنها فصل را با خوش بینی زیادی شروع کردند. سقوط در اروپا روحیه آنها را تضعیف کرد. نتیجه یک جو بد بود. بیلیکا مطمئناً تنها مقصر چنین وضعیتی نبود. رنه پومز موفق شد تیم را سازماندهی کند، اوسیک تهاجمی‌تر بازی می‌کند تا گل های بیشتری ثبت کند. آنها تا این بازی در وراژدین روند خوبی دارند. این نتایج اوسیک انتظار می‌رفت، چون اوسیک اسکوادی باکیفیت دارد، تا پایان مسابقات قهرمانی به دنبال جایگاه خود در صدر خواهند بود. بازی با ما در بهترین لحظه ممکن به آنها رسید. اخیراً دو بار به عنوان برنده ظاهر شده ایم، امیدوارم فردا باز هم برنده شویم.

سوال بعدی در مورد تغییرات دینامو به نسبت بازی قبل بود که چاچیچ گفت: بعد از تمرین می‌بینم. خیلی تغییر داریم.

دوران هدایت اوسیک توسط چاچیچ، سوژه دیگر پرسش برنامه بود که سرمربی کهنه‌کار کروات در موردش گفت: ما بازیکنان باکیفیتی داشتیم و امروز مردم اوسیک می‌گویند که در آن پاییز زیباترین فوتبال را بازی کردیم. به هایدوک پنج گل زدیم. آن دوران پرتلاطم بود، هنوز پرده های شنی روی پنجره ها وجود داشت. دوره کوتاهی بود اما خیلی خوشحالم. من دوستان زیادی آنجا دارم، قبل از بازی با میلان، پوپسکو که در آن زمان برای اوسیک بازی می‌کرد، به دیدار من آمد. سپس کرپان شروع به کار کرد، زکیچ را به تیم المپیک فرستادم.

«در مورد کسانی که می‌گویند برخی از بازیکنان دینامو با آخرین بازی های خود جایگاه خود را در تیم ملی به خطر انداختند، چه می‌گویید؟» این سوالی بود که چاچیچ را به یک بحث طولانی‌تر کشاند: من نمی‌فهمم افرادی که مدت هاست فوتبال را دنبال می‌کنند چطوری می‌توانند طوری فکر کنند که یک شبه می‌توانند همه چیز را زیر سوال ببرند؟ بازیکنان من را که تا الان نتیجه گرفته اند زیر سوال ببرند و اگر بخواهید حتی من را که مدت زیادی مربی بوده‌ام. افرادی که هرگز این فضا را حس نکرده اند و ندیده اند و حتی برخی از همکاران قدیمی‌تر که در حومه شهر آموزش دیده اند به من آموزش می‌دهند. درس می‌دهند!؟ من فقط یک چیز را می‌گویم. اگر می‌خواهید به بالاترین مدرسه برسید، باید هزینه آن را بپردازید، باید از یک آستانه خاص عبور کنید. ما بر خلاف برخی باشگاه ها که حتی با چشمانشان هم نمی‌توانند از این آستانه عبور کنند، از آستانه عبور کرده ایم. امروز ما در بالاترین سطح تحصیل کرده ایم. برای چلسی پنج، برای بازی در سن سیرو دو، شاید دو و نیم، برای سالزبورگ بازی اول «منهای دو»، در خانه «دو و نیم»، حالا مقابل میلان یک «یک» گرفتیم. . اما ما تکرار کننده خواهیم بود. اما ما در بالاترین سطح درس می‌خوانیم. زیر سوال بردن فرم بازیکن بعد از یکی دو بازی واقعاً بی ربط است. آنها به طور مداوم در حال مسابقه هستند، کاری که به ندرت در کرواسی از سمت بازیکنان تیمی‌می‌بینید. سایر باشگاه های این منطقه کجا هستند؟ آیا کسی فکر می‌کند که باید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازی کند؟ شاید ما اصلاً به آنجا تعلق نداریم. تحقیر من و بازیکنان فایده ای ندارد، من برای آن افراد کمی‌متاسفم.

بعد از شکست مقابل میلان چطور است؟

- آرام تر از بعد از بازی در اسپلیت خوابیدم. چاچیچ در پایان گفت: بازیکنان می‌دانند که ما به اهداف خود رسیده‌ایم، اما فصل آینده می‌خواهیم در لیگ قهرمانان «تکرارکننده» باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی