نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
دعوت کی‌روش از ۱۰ بازیکن جدید به اردوی تیم ملی/ ستاره‌های جوان استقلال و پرسپولیس در جمع بازیکنان باتجربه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی قرار است اردوی جدیدی با حضور بازیکنان جوان و بزرگسال برگزار کند.

 طبق تصمیم کارلوس کی‌روش قرار است از فردا اردوی مشترک تیم ملی بزرگسالان و جوانان در دو مرحله برگزار شود.

البته این تیم‌ها تمرین مشترکی با هم ندارند و قرار است هر زمان کی‌روش صلاح دانست نفرات جوان به اردوی تیم بزرگسالان ملحق شوند و در کنار ملی پوشان لیگ برتری و امید ابراهیمی، شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان تمرین کنند.

براین اساس محمد مهدی احمدی (پرسپولیس) محمد حسین اسلامی (ذوب آهن) علیرضا باویه و محمد امین حزباوی (فولاد) محمد قربانی (سپاهان) سامان تورانیان (مس کرمان) سینا عبداللهی (نفت مسجد سلیمان) امیر علی صادقی (استقلال)  احمد شریعت زاده (نفت آبادان) و آریا برزگر نفراتی هستند که در اردوی تیم ملی جوانان حاضر خواهند شد و هر زمان کی‌روش صلاح دانست در اردوی تیم بزرگسالان شرکت خواهند کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • SR7 IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    کاری به اینا ندارم . اما مغزش از کاهه کسی که ترابی را ببره جام جهانی و محمد محبی را نه. با اختلاف بدترین وینگر پرسپولیس که چ عرض کنم بدترین وینگر لیگ امسال ترابی بود و والسلام .
    • عادل IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
      ما بازيهاي خيلي خوب هم از ترابي ديديم چه در جام ملت ها و چه در جام جهاني ! پس كيروش بهتر از من و شما مي دونه كه اين پسر قابليت اينكه دوباره احياء بشه را داره ! براي همين نمي تونه به راحتي شما از قابليت ها و پتانسيل اين پسر چشم پوشي كنه و در كنار محبي تا زمان انتخاب نهائي زير نظرش داره .
    • ... US ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      کیروش به بازیکنی شانس میده که بتونه "تیم" رو کامل تر کنه و بتونه نظراتش رو تو زمین اجرا کنه. همین الان که چند بازی بیشتر از لیگ دیده، ده تا بازیکن جدید رو داره امتحان میکنه. حقیقتش، بغیر از سه تا، اصلا تصور نمیکردم که هفت تای دیگه جایی‌ تو تیم کیروش داشته باشن، ولی‌ استاد کیروش میدونه چی‌ میخواد.
    • یعقوب لیث صفاری IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      برخلاف گل محمدی، کارلوس کیروش بلده چطور از ترابی بازی بگیره
  • کیروش بزرگ IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    فرق کارلوس بزرگ با سایر مربیان در همین کارهای فوق العاده مهم برای ساختارسازی و آینده تیم ملیه هشت نُه سال پیش هم با همین رویه هم تیم ملی خوبی ساخت هم جوانانی برای آینده ساخت هم تعدای لژیونر معرفی کرد
    • ...... IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      اون جوونا رو هر کسی دیگه هگ بود میآورد تو تیم قبلا کشف شده بودند بیخودی روغن ریخته رو نذر امامزاده نکن لطفا ضمنا کیروش کم استعداد خراب نکرد
    • عادل IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      در پاسخ به ……..! مطمئني كه چند سال ديگه راجع به همين بازيكنان جوان هم همين حرف رو نمي زني كه هر كس ديگه ايي جاي كيروش بود اين بازيكنان را انتخاب مي كرد ؟؟؟ يادتون نيست كه چه جو بدي عليه طارمي و آزمون ايجاد شده بود ؟؟؟ يادتون رفته كه سيد مجيد حسيني و كنعاني و پور علي گنجي و … چطور به تيم ملي اضافه شدند ؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی