اتفاق ویژه برای مجیدی در امارات/ فرهاد سلطان مربیان لیگ شد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی تا پایان هفته هفتم لیگ امارات مرد نیمه مربیان شد.

فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال در این در لیگ امارات به همراه اتحاد کلبا نتایج مطلوبی را کسب کرده است. مجیدی امروز در هفته هشتم لیگ برتر امارات قرار است مقابل النصر دبی تیم سابقش صف آرایی کند.

در همین رابطه سایت اسپورت امارات از آمار جدید مجیدی رونمایی کرد. مجیدی در ۷ بازی گذشته ۷ تعویض در نیمه دوم انجام داده و بیشترین امتیاز را با تعویض های طلایی‌اش کسب کرده است.

سرمربی سابق استقلال ۷ امتیاز از ۱۱ امتیاز را با تعویض های طلایی در نیمه مربیان به دست آورده و از این حیث بهترین مربی امارات است.

اتحاد کلبا اکنون با ۱۱ امتیاز در رده هشتم جدول لیگ برتر امارات قرار دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • ایرانی IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    عجب مربایی!!!! بهترین مربای امارات شده بعد تیمش هشتم جدوله !!!!
  • مهدی پرتوی دیلمی IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    علی دایی و ووریا غفوری کجا هستند؟ کسی از آن‌ها اطلاع دارد؟
  • ضد کیسه IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    خخخخخخخخ جوک 2023
  • گل ممد بره با یه تیم ب نام و نشون ببینیم چیکار میک IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    شک نکنید تو امارات موفق میشه به کوری چشم حسوداش.
    • پرویز IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      ما که بخیل نیستیم.اگه لیاقتش رو داره بشه.ولی توی استقلال خودمون که برعکس بود‌.معمولا توی نیمه های دوم گند میزد.البته بگذریم از اینکه دقیقا ترکیبی رو که باید نیمه اول میچید ، نیمه دوم پیاده میکرد و حسین زاده و و برخی دیگر از عناصر هجومی رو زمانی میاورد توی زمین که بازیکن موثری مثل یامگا اینقدر دویده بود که تموم شده بود! به نظر من مجیدی مربی بزرگی نخواهد شد(بر خلاف نکونام).برای اینکه یک مربی بزرگ باشی ، صرفنظر از بازیخوانی و سایر فاکتورهای فنی ، باید استرس خودت رو کنترل کنی ، یا لااقل هنر این رو داشته باشی که اینطور وانمود کنی! به عنوان یک هوادار هرگز از دیدن مجیدی لب خط ، حس بدی میگرفتم.البته خیلی فاکتورهای مهم دیگه از جمله خودخواه نبودن هم لازمه که مجیدی به شدت از این عنصر هم بی بهره است و بارها اینو ثابت کرده.یجورایی بازیکن هاش دلشوره دارن که حتی در خلال ۹۰ دقیقه تیم رو به مقصد امارات ترک کنه!!!!! در یک کلام گاهی خوب بودن نتیجه خالی بودن عرصه از رقبای قوی است!!
  • اسی DE ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    بهترین مربا شده بعد هشتم جدول آخ از این معافیای رسانه ایی
    • علی IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      عزیزم آب بریز نسوزه فکر کردی مثل لیگ ایرانه که پول ندارن خرج کنن الان تیم 8 جدول ما فاصلش با صدر 10امتیازه ولی اونجا فاصله فقط 5 امتیازه تیمهای ما بجز 4 تیم بالا پولی برای خرج کردن ندارن ولی تو لیگ اونها نمامش بازیکنای گرانقیمت خارجیه و رسیده به بالای جدول برای همه سخته
  • اعتدال IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    رده هشتم نه، بلکه رده هفتمه. تیمی که همیشه ته جدول بود رو به رده های بالاتر از میانه رسوند. البته اگر سه امتیاز بازی برابر الوصل رو بهش می دادند، الان در رده بالاتر هم بود. سه امتیاز الوصل رو حاکم شارجه ازشون خواست که پبگیر نشن. فرهاد مجیدی مایه فخر و افتخار میهندوستان و دوستداران پیشرفت جوانان ایرانه.
  • کیسه سوز IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    چه کار بزرگی کرده تیم رو آورده هشتم جدول تشویق کنین
  • تاج کبیر AU ۰۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    اگر در جریان نیستید بیایید بسوزید امشبم کامبک زده و به رده پنجم رسیده با اختلاف دو امتیاز با صدر جدول تازه سه امتیازشم حاکم شارجه پیگیر بود ندادن وگرنه صدر بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی