بازگشت آقای گل به جمع مهاجمان استقلال/ تغییر تاکتیک تهاجمی آبی‌پوشان برای سوپرجام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده ها از اردوی تیم استقلال حاکی از آن است ورود صالح حردانی به زمین در دقایق پایانی بازی استقلال و هوادار به خاطر مسابقه سوپرجام این تیم در روز چهارشنبه این هفته بود.

در روزهای گذشته بارها کارشناسان مختلف استقلالی و غیر استقلالی درباره حضور یک بازیکن در پست دفاع راست از کادر فنی این تیم سوال کرده بودند که چرا کوین یامگا، آقای گل فصل پیش استقلال باید از دروازه دور شده و در دفاع بازی کند؟

حضور صالح حردانی در دقیقه ۸۳ بازی مقابل هوادار به جای محمد محبی باعث شد تا این بازیکن با حضور در پست تخصصی اش به دفاع راست رفته و کوین یامگا که تا آن زمان، ۸۳ دقیقه در این پست فوتبال بازی کرده بود یک خط جلوتر رفته و به عنوان وینگر راست تیم به جای محمد محبی بازی کند.

حضور یامگا در وینگر راست باعث تا در همان دقایق اندک باقیمانده تا پایان مسابقه این بازیکن دو بار با دروازه بان حریف در موقعیت تک به تک قرار گرفته و دو ضربه خطرناک را به سمت چارچوب بزند.

بازگشت آقای گل به جمع مهاجمان استقلال/ تغییر تاکتیک تهاجمی آبی پوشان برای سوپرجام

از کادر فنی استقلال خبردار شدیم این جابجایی و تغییر موجب شده تا شاید در دیدار سوپرجام بین استقلال و نساجی مازندران سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان تهرانی برای تهاجمی‌تر کردن تیمش یامگا و حردانی را همزمان در ترکیب قرار داده و استقلال را با شرایطی هجومی‌تر به میدان بفرستد تا در همان نیمه اول کار یکسره کند.

با توجه به قابلیت های تهاجمی و قدرت بدنی بالای یامگا در عبور از یار مقابلش بودن این بازیکن در خط هافبک پشت سر مهاجمان استقلال این قدرت را به کمربند میانی استقلال می‌دهد که دروازه حریف خود در دیدار سوپرجام را بیشتر تحت فشار قرار دهد.

لازم به ذکر است؛ یامگا فصل گذشته با به ثمر رساندن ۱۰ گل بهترین گلزن تیم استقلال در لیگ برتر بیست و یکم بود اما در مسابقات قبلی همواره در دفاع راست ازی کرده است ولی در همین شرایط با سه گل زده دومین گلزن برتر استقلال در این فصل است. یکی از گلهای زده این فصل یامگا نیز مقابل نساجی مازندران بود و این بازیکن سابقه گلزنی به حریف سوپرجام تیمش را هم دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدعلی IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    با بودن محبی امکان استفاده همزمان از یامگا وحردانی وجود نداره مگر اینکه از محبی درپست غیرتخصصی استفاده کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی