نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
ریس جیمز
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ریس جیمز حاضر نیست رویای خود در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را رها کند و تمام تلاش خود را برای حضور در مسابقات زمستانی خواهد کرد.

ریس جیمز، مدافع راست انگلیس و چلسی، به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو از میادین دور شده و همچنان با عصا راه می‌رود. جیمز ۲۲ ساله می‌داند که برای رسیدن به جام‌جهانی باید منتظر معجزه باشد، اما تا ۱۰ نوامبر به مبارزه ادامه می‌دهد؛ روزی که گرت ساوتگیت قرار است لیست ۲۶ نفره بازیکنان خود برای قطر را اعلام کند.

این مدافع که در تاریخ ۱۱ اکتبر مقابل میلان در لیگ قهرمانان اروپا مصدوم شد، گفت: «من باید در چند هفته آینده سخت کار کنم و ببینم در روز فراخوان کجا هستم. تلاش می‌کنم و خودم را حذف‌شده نمی‌دانم. بهبودی من هنوز کند پیش می‌رود و در مراحل اولیه است. دو هفته‌ای می‌شود که در دوره توانبخشی هستم. کادر پزشکی چلسی هنوز شانسی برای بازگشتم به جام جهانی اعلام نکرده است. همه چیز به این بستگی دارد که با نزدیک شدن به تورنمنت حال من چطور خواهد بود و چقدر وضعیتم ثابت می‌شود.»

تلاش ستاره رقیب ایران برای بازی در جام‌جهانی ۲۰۲۲/ رؤیایی که در حال نابودی‌ست اما...

گراهام پاتر، سرمربی آبی‌ها، نگران است که مصدومیت جیمز ۸ هفته طول بکشد تا بهبود یابد و او جام‌جهانی را از دست بدهد. مدافع سه‌شیرها اضافه کرد: «خیلی سخت خواهد بود. ممکن است این مصدومیت مدت زیادی طول بکشد و واقعاً در زمان بدی رخ داد، اما من تمام تلاشم را می‌کنم و امیدوارم امکان راهیابی به تورنمنت برایم وجود داشته باشد و اگر اینطور نباشد، می‌دانم که همه راهها را امتحان کرده‌ام.»

جیمز امیدوار است که در چند روز آینده دوباره شروع به دویدن کند و فعلاً راه رفتن در استخر را آغاز کرده است. ستاره استمفوردبریج گفت: «من سعی می‌کنم مثبت باشم. مطمئن نیستم این مصدومیت چقدر طول بکشد. درد ندارم، اما شاید بالا بردن سرعت دویدنم با ریسک همراه باشد. هر روز سخت تلاش می‌کنم تا پیشرفت کنم و هر چه زودتر به تناسب اندام برسم. نمی‌دانم چه زمانی می‌توانم دوباره بدوم. من هر روز این سوال را می‌پرسم اما تیم پزشکی جواب زیادی نمی‌دهد. همه چیز را باید آرام آرام انجام داد و باید ابتدا دویدن را در استخر شروع کنم. درمانم ادامه دارد.»

جیمز قبل از حادثه در بازی گروه E لیگ قهرمانان اروپا مشغول پرواز و اوج گرفتن بود. به نظر می‌رسید که جیمز ماه آینده در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه مقابل ایران در پست دفاع راست بازی خواهد کرد. او در نیمه دوم پیروزی ۲-۰ چلسی در میلان دچار مصدومیت شد و با وجود اینکه از زمین خارج شد، در ابتدا حالش خوب بود. اکثر هم‌تیمی‌هایش در ایتالیا ماندند اما جیمز برای درمان به انگلیس بازگشت.

تلاش ستاره رقیب ایران برای بازی در جام‌جهانی ۲۰۲۲/ رؤیایی که در حال نابودی‌ست اما...

خودش گفت: «این فقط یک چالش بود. احساس می‌کردم می‌توانم به بازی ادامه دهم. اما بعد متوجه شدم که نه، نمی‌توانم. این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد و امیدوارم سایر بازیکنان تیم انگلیس آماده بمانند.»

جیمز تحت تاثیر گراهام پاتر، سرمربی جدید چلسی، قرار گرفته است. در ادامه افزود: «من از زمان مصدومیت چند بار با او صحبت کردم اما او واقعاً نمی‌دانست چه بگوید. او فقط به من می‌گوید که سخت کار کنم و هر چه زودتر به بازی برای باشگاه و کشورم برگردم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی