نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
به گذشته فکر نمی‌کنم؛ از انتخاب استقلال پشیمان نیستم/ سعی میکنم زیاد حرف نزنم
منبع: تسنیم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک تأکید کرد، اگر زمان به عقب برگردد باز هم تیم استقلال را انتخاب خواهد کرد و برای این تیم بازی می‌کند.

محمدرضا آزادی درباره پیروزی تیمش برابر نساجی گفت: ما یکدل شده بودیم تا این بازی را ببریم. نساجی تیم خوب و قابل احترامی است، ولی اکثر بازیکنان این تیم در مصاحبه‌های‌شان از شکست دادن تیم ما حرف می‌زدند و تصور می‌کردند می‌توانند نساجی را راحت شکست بدهند، ولی ما یک فوتبال خوب انجام دادیم و سه امتیازی شیرین گرفتیم.

وی در مورد عملکردش در این فصل و اینکه آیا قبول دارد مهمترین نکته در مورد عملکرد یک مهاجم گل زدن است، تصریح کرد: این حرف درست است، ولی به‌ هر حال من هم تلاشم را کرده‌ام و سعی می‌کنم نکاتی را که کادر فنی می‌خواهد در زمین مسابقه پیاده کنم. باید از اعتماد مربیان آلومینیوم تشکر کنم و امیدوارم در بازی‌های آینده عملکرد بهتری داشته باشم. من زیاد اهل حرف زدن نیستم و سعی می‌کنم که خیلی خوب تمرین کنم و در زمین مسابقه بهترین نمایش را به اجرا بگذارم.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پاسخ به این پرسش که آیا بابت روزهای حضورش در استقلال حسرت می‌خورد یا خیر، اظهار داشت: فوتبالیست نباید به گذشته فکر کند و من هم از انتخاب استقلال پشیمان نیستم، چون تیم مورد علاقه‌ام بود. من چند بازی برای این تیم انجام دادم و تجربیات خوبی به دست آوردم و البته این را هم بگویم که حقم بود تا در استقلال بازی کنم ولی شرایط طور دیگری رقم خورد. اگر زمان به عقب برگردد باز هم استقلال را انتخاب می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    تورو خدا بیا استقلال
  • حسن IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    به امید خدا، فصل آینده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی