نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
جایگاه استقلال در جدول نمی‌گذارد به ساپینتو انتقاد کنیم/ مربی که حرف از قهرمانی می‌زند هدف دارد/ تعصب این مربی در نوع خودش ستودنی است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سبو شهبازیان بازیکن اسبق استقلال گفت: به هیچ وجه نباید تصور کنیم بازی با نساجی مازندران آسان است و می‌توانیم به راحتی قهرمان شویم.

سبو شهبازیان، بازیکن سالهای نه چندان دور استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره بازی این تیم مقابل هوادار و دیدار پیش‌رو در سوپرجام مقابل نساجی مازندران اظهاراتی را مطرح کرد.

انتظار پیروزی استقلال مقابل هوادار را داشتی؟

 من پیشتر هم گفته بودم که استقلال رفته رفته هر چه تعداد بازی‌هایش بیشتر می‌شود رو به جلو تر می‌رود. دلیلش هم شناخت مربی از مهره‌های تیمش بود. آقای ساپینتو تیمش را شناخته و با بهره گیری از مهره‌های استقلال آنها را به درستی در زمین استفاده می‌کند.

از سبک بازی استقلال صحبت میکنید؟

به نظرم استقلال در هر مسابقه موقعیت‌های زیادی خلق می‌کند. در همین بازی با هوادار هم گرچه یک گل زد اما موقعیت‌های زیادی داشت. استقلال در نیمه اول خیلی بهتر بود. در نیمه دوم هم در دقایق پایانی سه یا چهار موقعیت گل داشت.

شما در پست دفاع بازی می‌کردید. به نظرتان استقلال در فاز دفاعی شرایط خوبی دارد؟

دفاع وسط‌های استقلال یعنی عارف غلامی‌و سیلوا با حسین حسینی مثلث خوبی را تشکیل داده‌اند اما من تعجب می‌کنم از بیرون ماندن ابوالفضل جلالی و صالح حردانی! هر دو این بازیکنان فیزیکی، رونده و دارای قدرت نفوذ هستند اما عجیب است که در این هفته‌ها اصلا از آنها استفاده نمیشود. اتفاقاً نکته عجیب اینجاست.

جایگاه استقلال در جدول نمی‌گذارد به ساپینتو انتقاد کنیم/ مربی که حرف از قهرمانی می زند هدف دارد/ تعصب این مربی در نوع خودش ستودنی است

چه نکته ای؟

اینکه که کوین یامگا بعنوان اقایگل فصل قبل تیم، با وجود توانایی بالایش در عبور از یار مقابل و قدرت شوت به سمت دروازه چرا در دفاع راست بازی می‌کند؟ او در دقایق پایانی بازی با هوادار وقتی به جای محبی جلو رفت و حردانی جای او را در دفاع راست گرفت دو بار با دروازه بان حریف تک به تک شد و یکی دو شوت خوب به درون چارچوب زد. البته مربیگری سلیقه ای است و نظر ساپینتوهم به این شکل بوده. حالا هم که تیمش نتیجه می‌گیرد نمی‌توان به او ایراد گرفت.

نظرتان درباره بازی بعدی استقلال مقابل نساجی چیست؟

نساجی یکی از تیم‌های خوب این فصل است. یک تیم مردمی‌که در جدول جایگاه خوبی دارد. این تیم فولاد را شکست داد. من می‌دانم که کادر فنی نساجی خیلی خوب حریفانش این تیم را آنالیز می‌کنند.

برخی از طرفداران استقلال معتقدند این بازی هم مثل لیگ برتر با برد استقلال تمام می‌شود. نظر شما چیست؟

اصلا به این راحتی نیست! بازی سخت و دشواری برای استقلال خواهد بود. البته مطمئنم فوتبال زیبایی را شاهد باشیم، چون نساجی دفاعی بازی نمی‌کند اما این را می‌دانم که استقلال بازی سختی در پیش دارد.

جایگاه استقلال در جدول نمی‌گذارد به ساپینتو انتقاد کنیم/ مربی که حرف از قهرمانی می زند هدف دارد/ تعصب این مربی در نوع خودش ستودنی است

فکر میکنید ساپینتو اولین جام این فصل که قولش را به هواداران داده بود را چهارشنبه به طرفداران استقلال خواهد داد؟

امیدوارم این طور باشد. اما این نکته نشان دهنده اعتماد به نفس بالای مربی استقلال است که امید به قهرمانی دارد. وقتی ساپینتو اینقدر در جمع بازیکنان حرف از قهرمانی می‌زند آنها را تشویق می‌کند تا به این مهم دست پیدا کنند و این خیلی ارزشمند است.

خبر دارید که ساکت الهامی‌گفته بود تا به حال کسی را به اندازه ساپینتو نسبت به استقلال متعصب ندیده است؟

این یک رفتار کاملا حرفه ای از سوی سرمربی استقلال است. ما همه وقتی در تیمی‌بازی می‌کردیم به آن تیم عرق و تعهد داشتیم. ساپینتو هم قطعاً به خاطر قراردادش با استقلال تعصب دارد و این تعصب ستودنی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی