نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
اظهار نظر ساپینتو درباره محل برگزاری سوپرجام/ این ورزشگاه مناسب نیست برای این که ...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال اعتقاد دارد کیفیت چمن ورزشگاه باهنر کرمان مناسب برگزاری بازی سوپر جام نیست.

یکی از موارد حساس برای سرمربی استقلال کیفیت چمن ورزشگاه‌ها است. آن قدر که بارها در مصاحبه‌هایش به پایین بودن کیفیت چمن در ورزشگاه‌ها اشاره کرده و اعلام کند فوتبال ایران مشکل پایین بودن کیفیت زمین‌هایش را هم دارد.

از این رو بعد از اعلام ورزشگاه باهنر کرمان برای میزبانی سوپر جام، ساپینتو از باشگاه استقلال خواسته مخالفت خود با برگزاری بازی در این ورزشگاه را اعلام کنند. ساپینتو گفته در پیگیری‌هایی که من داشتم، شنیده ام که کیفیت زمین این ورزشگاه اصلا خوب نیست و این برای برگزاری یک بازی مهم و حساس بد است. 

به هر حال وقتی ساپینتو علاقه زیادی به ارائه بازی تیمش رو به زمین دارد، مشخص است که باید به دنبال کیفیت مناسب تر زمین هم باشد. هر چند که او هنوز بازی در زمین باتلاقی انزلی را مشاهده نکرده که بداند، زمین‌های بدتری هم برای انجام بازی در فوتبال ایران وجود دارند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ضدمافیای سرخ IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    وقتی آدمهایی که تابحال پاهاشون به توپ پلاستیکی هم نخورده در مورد وضعیت چمن ورزشگاهها حرف میزنن و معتقدن به سرمربی و بازیکنان یک تیم مربوط نیست که اظهار نظر کنند و فقط به مدیران !! مربوط میشه فوتبالش هم میشه همین باندبازی و مافیا بازیهای کثیف .
  • ما رو باش اینا رو باش IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    فوتبال ایران دیگه چه مشکلی داره آقای صاف این تو؟! همچین رو کلمه "هم" تاکید کردی که انگار فوتبال ایران پونصد تا ایراد داره. بهتر بود میگفتی: فوتبال ایران مشکل دلقک بودن مربیان خارجی را هم دارد. فوتبال ایران مشکل لگدپرانی امثال بنده و استراماچونی را هم دارد. فوتبال ایران مشکل یک کلاغ چهل کلاغ کردن امثال من را هم در خصوص پنالتیهای نگرفته شده دارد. بازی با فولاد اعتقاد به پنج تا پنالتی داشتی یادته!! به قول سریال دنگ و فنگ روزگار یا تو دل شیر داری یا مغز خر خوردی. فوتبال ایران هیچ مشکلی نداره. فقط داوراش یه کم کور و جوگیرند، مربیاش یه کم بی‌دانش و ترسوئند .فوتبال ما فقط و فقط یه مشکل بزرگ داره: اینکه مسئولینش چند سالیه هی دارن میرن سراغ مربیان درجه سه و چهار کروات و پرتغالی. آقای صاف این تو، زمین بازی که حتما نباید چمن باشه. مگه ۴۰۰ سال پیش زمین چمن وجود داشته اصلا؟! نخیر نداشته. برو تو زمین و بهونه نگیر. امیدت به خدا باشه و مدافعین حریف که برات گل صد تومنی بزنن!!
    • نترسین تلرزین ... IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      معلومه هنوزم از نام استراماچونی وحشت دارین خخخخخخخخخخخخخخخخخخ بابا مگه چیکارتون کرده بود بنده خدا کلا کارش به دوازده هفته هم نرسید این بابا ساپینتو هم که هنوز جلوتون بازی نکرده کلی هم انتقاد به چیدمان تیمش هست هنوزم نفراتش رو نشناخته اما با این وجود اگر ناداوری و حق کشی در مورد تیمش نبود حداقل با شش امتیاز الان بالای سرتون بود..... آهان اینا از ترسه از وحشته باشه هر چه میخواهد دل تنگت بگو اما بعد از جام جهانی و شروع لیگ ، هم فدراسیون انشالله پاکسازی میشه هم کمیته داوران اونوقت باید دیگه برای بقادرلیگ سجده شکر بجا بیارین و دیگه اینجا نمی تونی اینارو باش اونارو باش بگی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • ما رو باش اینا رو باش IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      ما از استراماچونی وحشت داریم؟! ما که مهدی عبدیمون از سر کلاس درس اومد و با اولین لمس توپش بهتون گل زد و شکست‌تون داد واسه چی باید از استرا بترسیم؟! ایشون فقط یه لگد زد به صندلی زبون بسته تا مثلا خودی نشون بده. ساپینتو هم که یه لقت به برانکار زد. شما برو اول تکلیفتونو با شیش و چهار روشن کن بعد بیا برو رو منبر. خودتونم نمیدونین چند پنالتی طلبکارید. وقتی تاکتیکتون شده شیرجه رفتن خب معلومه که داورا روتون حساس میشن و بهتون توجه نمیکنن. البته من طرفدار حق و حقیقتم و معتقدم داور باید درست سوت بزنه ولی قبول کن بازیکناتون زیاد تمارض میکنن همونطور که سعید صادقی ما هم بزرگنمایی تو کارش زیاده. بازی قبل پرسپولیس یه آفساید غلط علیه ما گرفتن که یه گل میشد حسابش کرد. همچنین دو خطا رو شیخ اتفاق افتاد که یکیش صددرصد پنالتی بود ولی هیچکدوم ما متعرضش نشدن اما شما هنوز در بند نقش ایوانی و هی پنالتی پنالتی میکنی و شیش شیش میکنی. بازی با فولاد هر کدومتون یه اعتقادی داشتین و به پنج و چهار و سه و دو و یک پنالتی معتقد بودین. کارشناسیها رو هم که دیدیم ولی بعضیاتون هنوز دارین روش بحث میکنین.
    • ما رو باش اینا رو باش IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      میخوام بگم بسه اینجور کری خوندن و صحبت از سجده شکر کردن. به شهادت نتایج ادوار لیگ بدترین رتبه پرسپولیس رتبه دوازدهم بوده تو لیگ یازدهم  و بدترین رتبه استقلال رتبه سیزدهم بوده تو لیگ هفتم. پس لطف کن تجدید نظر کن تو افکارت و به "ما رو باش، اینا رو باش" ما کاری نداشته باش.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی