نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
لیونل مسی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

باشگاه بارسلونا تصمیم دارد ژانویه برای بازگرداندن لیونل مسی از پاریس اقدام کند و برای این کار تا پایان فصل هم صبر نخواهد کرد.

بعد از ضربه سخت به بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا و حذف در مرحله گروهی برای دومین فصل متوالی، این باشگاه هرکاری را انجام می‌دهد تا به روزهای اوج بازگردد.

برای انجام این کار خوان لاپورتا رئیس باشگاه می‌خواهد در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی سروصدای زیادی به پا کند و یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایش بازگرداندن لیونل مسی اسطوره باشگاه از پاریس به بارسلونا است.

این ملی‌پوش آرژانتینی در تابستان ۲۰۲۱ بارسلونا را ترک کرد و به فرانسه رفت تا پیراهن پاری‌سن‌ژرمن را برتن کند. در واکنش به این اتفاق خوان لاپورتا در حاشیه و پیش از شروع مراسم توپ‌طلای ۲۰۲۲ به رسانه‌ها گفت: «دوران لئو آنطور که همه ما می‌خواستیم به پایان نرسید. ما یک بدهی اخلافی به او داریم و دوست داریم پایان دوران حرفه‌ای‌اش با بارسلونا باشد.»

همین اظهار نظر لاپورتا مشخص کرد که او خواهان بازگرداندن مسی است و هرکاری انجام می‌دهد تا این اتفاق که هواداران بی‌صبرانه منتظرش هستند، رخ بدهد.

برنامه بارسلونا برای بازگشت

نشریه «اسپورت» در همین راستا خبر داد، باشگاه بارسلونا مصمم است که با توجه به پایان یافتن قرارداد لیونل مسی در تابستان آینده و فعال نشدن بند سال سوم قراردادش، او را به نوکمپ بازگرداند. با این حال اگر تصور می‌کنید تا پایان فصل بارسایی‌ها صبر خواهند کرد در اشتباه هستید، چرا که کاتالان‌ها تصمیم دارند بعد از جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر و در ژانویه دوباره پیراهن آبی‌اناری را برتن اسطوره‌شان کنند.

این نشریه خاطر نشان کرد که پروژه بازگرداندن مسی به بارسلونا برای این باشگاه آسان نخواهد بود، برای این که پاری‌سن‌ژرمن حاضر نیست به راحتی چنین اسطوره‌ای را از دست بدهد و با توجه به روابط نه چندان خوب‌شان با کاتالان‌ها حاضر به مذاکره هم نیستند.

برنامه جدید برای جذب مسی و ترکاندن بمب/ در اولین فرصت لئو را می‌خواهیم!

واکنش پاری‌سن‌ژرمن

اما یکی از دلایل مهمی که پی‌اس‌جی حاضر به از دست دادن لیونل مسی نیست، پیشرفت او در فصل دوم بوده. مسی فصل قبل در مجموع ۱۱ گل زد و این فصل در حالی که به نیم‌فصل هم نرسیده‌ایم ۱۲ گل در ۱۷ بازی در تمامی رقابت‌ها زده. او که تبدیل به رکن موفقیت تیم کریستوف گالتیه شده پیشنهاد فعال کردن بند تمدید قراردادش برای سال سوم را هم دارد، اما فعلاً تصمیمی نگرفته است. از طرفی باشگاه تمایل دارد به جای تمدید قرارداد او برای یک سال، این قرارداد را تا سال ۲۰۲۵ تمدید کند.

پاریسی‌ها از رفتار مسی و حرفه‌ای‌گری‌اش راضی هستند و این‌ها علاوه بر بهبود شرایطش در ترکیب تیم، دلایل مهم دیگری هستند که دوست دارند قراردادش تمدید شود. از طرفی آینده کیلیان امباپه در پاریس مشخص نیست و این باشگاه دوست ندارد سال ۲۰۲۳ دو فوق‌ستاره را از دست بدهد.

در هر صورت هنوز هیچ چیز درباره آینده مسی مشخص نیست و او تصمیم‌گیری را به بعد از جام‌جهانی ۲۰۲۲ موکول کرده است. اگرچه نمی‌شود کتمان کرد که مسی علاقه دارد در بارسلونا بازی کند و بازنشسته شود، اما باید برای این کار رضایت باشگاه فرانسوی را هم بگیرد و حرفه‌ای رفتار کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رمضون IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    حاجی فتل بجنب که مسی مشتری پیدا کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی