نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
دلیل انصراف ایران از میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷/ مشکل بزرگ ایران برای میزبانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ایران به تازگی از میزبانی جام ملت های آسیا در سال ۲۰۲۷ انصراف داده است و طبیعتا کشورهای عربستان و هند نامزدهای نهایی میزبانی این بازی‌ها خواهند بود.

ایران در حالی از اعلام آمادگی برای میزبانی این رقابت ها انصراف داد که دلیلی برای اتخاذ این تصمیم مطرح نکرده است اما به نظر می سد کمبود امکانات در تهران و دیگر شهرها موجب شد تا فدراسیون فوتبال چنین تصمیمی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ابلاغ کند.

این موضوع حتی موجب شده تا سازمان لیگ برای برگزاری دیدار سوچر جام با چالش مواجه شود.

سهیل مهدی، رییس کمیته مسابقات در این خصوص می‌گوید: «مشکل اولیه این است که ورزشگاه خوب در ایران برای سوپرجام نداریم. حقیقت این است اصلا زیرساخت مناسب برای مسابقات فوتبال نداریم و زمین‌های موجود به شدت ضعیف و غیرقابل استفاده است.»

با این مصاحبه واضح است دلیل انصراف ایران از میزبانی مسابقات جام ملت ها در سال ۲۰۲۷ چه بوده است. ایران در دو گذشته دو بار جام ملت ها را میزبانی کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کامی IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    کلا بیخیاله میزبانی بشین اقا کلا، اصلا فکرشم نکنین که میزبان بشین ،کشوری که دو تیمه بزرگه استقلال و پرسپولیس با این همه هوادار استادیومه اختصاصی ندارن تا صد ساله دیگه ام نباید بهش میزبانی داد با این استادیومایه داغون
  • بهنام IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    حیف شد همه چی آماده بود ها نمیدونم چرا انصراف دادن ا ز ورزشگاه‌های مدرن، تا زیر ساخت‌های فوق مدرن، تا هتلهای فوق لوکس تا سیستم حمل و نقل بسیار عالی خدایی نمیدونم اینا خجالت نمیکشن درخواست میزبانی می دن مگه شما از اول نمیدونید زیر ساخت نداریم درخواستی میزبانی ندین که حالا بخواید انصراف بدین اعتماد بنفستون تو حلقم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی