نیم فصل پرماجرای آبی‌ها/ یک ستاره دیگر هم از استقلال جدا می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در خبرهای امروز حوزه استقلال داشتیم که علیرضا رضایی دروازه بان دوم تیم استقلال خواستار جدایی از این تیم شده اما ظاهراً او آخرین بازیکنی نیست که تحمل بازی نکردن را ندارد.

با گذشت یازده هفته از مسابقات لیگ برتر بیست و دوم، سرمربی تیم استقلال در خط دفاعی خود همواره از نفراتی همچون عارف غلامی و رافائل سیلوا به اضافه روزبه چشمی (در چند بازی اول) استفاده کرده و هرگز فرصتی به محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی نرسیده است. گرچه در دیدار استقلال مقابل فولاد به علت تنبیه انضباطی عارف غلامی، محمدحسین مرادمند پس از ۸ ماه دوری از میادین فرصت پیدا کرد برای استقلال به میدان برود اما حضور دوباره او در ترکیب آبی پوشان محدود به همان ۹۰ دقیقه شده و پس از آن دوباره مرادمند به نیمکت آبی‌پوشان تبعید شد.

از نزدیکان به تیم استقلال مطلع شدیم دو مدافع میانی استقلال سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند از شرایط فعلی شان چندان رضایت ندارند. موضوعی که در روزهای نخست شروع فصل جاری لیگ برتر برخی پیشکسوتان پیش بینی می‌کردند که به علت تراکم بازیکنان همسطح در پست‌های مختلف تیم استقلال، احتمال نارضایتی و یا تمایل به جدایی در نیم فصل در این تیم زیاد خواهد شد.

اما شنیده‌ها حاکی از آن است که با ادامه پیدا کردن این شرایط و دور ماندن محمدحسین مرادمند از ترکیب اصلی تیم استقلال شاید این بازیکن در نیم فصل خواستار جدایی از استقلال شود تا لااقل با بازی در یک تیم دیگر شانسش برای حضور در جام ملت‌های آسیا را افزایش بدهد.

شایان ذکر است؛ محمدحسین مرادمند در بازی مقابل فولاد نمایش مطلوبی داشت و توانست پاس گل تساوی استقلال را برای محمد محبی ارسال کند. دیداری که استقلال با همان تک گل از شکست خانگی مقابل تیم فولاد نجات پیدا کرد اما بلافاصله پس از آن دیدار و با بخشیده شدن عارف غلامی از سوی باشگاه، مرادمند در دیدار مقابل ذوب‌آهن نیمکت نشین شد و همچنان نیز نیمکت نشین است. او به همراه یزدانی در فصل قبل مدافعان میانی تیم استقلال بودند و سهم عمده ای در شکست ناپذیری استقلال داشتند و بسیاری بر این باور بودند هر دو آنها لایق پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی