ممنوع الخروجی ستاره تیم ملی واقعیت دارد؟/ واکنش فوری مربی تیم ملی به شایعه خبرساز
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته خبر ممنوع الخروجی مرتضی مهرزاد را تکذیب و تاکید کرد که این تیم با در اختیار داشتن این بازیکن در مسابقات قهرمانی جهان شرکت خواهد کرد.

در آستانه اعزام تیم ملی والیبال نشسته به مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی پارالمپیک، صحبت‌های مطرح در رابطه با ممنوع الخروج بودن مرتضی مهرزاد حواشی پیرامون این تیم و این بازیکن ایجاد کرده است.

مرتضی مهرزاد ستاره تیم ملی والیبال نشسته ایران است که با قد ۲ متر و ۴۶۴ سانتی‌متر نقش تعیین کننده‌ای در موفقیت‌های مستمر و تاریخی این تیم و از جمله قهرمانی در پارالمپیک توکیو داشته است. وی یکی از دوازده بازیکنی است که در ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات پیش روی قهرمانی جهان قرار گرفته و همین مسئله اهمیت و حساسیت ممنوع الخروج شدن وی را بیشتر کرده است.

این‌طور عنوان شده که فعالیت مجازی مرتضی مهرزاد در رابطه با اتفاقات اخیر برای این بازیکن دردسرساز شده است. به همین دلیل مهرزاد در محل اداره گذرنامه حاضر شده تا به مشکل ممنوع الخروجی اش رسیدگی شود اما هادی رضایی سرمربی تیم ملی در کل ممنوع الخروجی بازیکن تیمش را تکذیب می‌کند.

این مربی گفت: صرفاً برای اطمینان از اینکه مشکلاتی از این دست بازیکنان را تهدید نمی‌کند، وضعیت آنها را برای خروج از کشور بررسی کردیم. مرتضی مهرزاد همین در همین راستا به اداره گذرنامه و روادید رفت تا از وضعیتش اطمینان کامل حاصل شود.

رضایی با تاکید بر اینکه مرتضی مهرزاد برای خروج از کشور هیچ مشکلی ندارد نسبت به درج اخبار مرتبط با او در آستانه اعزام تیم ملی والیبال نشسته به مسابقات قهرمانی جهان انتقاد کرد و گفت: این موضوع جای پیگیری و حتی شکایت دارد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته تصریح کرد: این تیم با ترکیبی که پیش از این اعلام شده بود و مرتضی مهرزاد هم جزو آن است عازم مسابقات خواهد شد به این امید که بتوانیم دوباره قهرمان شویم و سهمیه بازی‌های پارالمپیک را به دست بیاوریم.

مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جهان و انتخابی پارالمپیک طی روزهای ۱۳ تا ۲۰ آبان ماه همزمان در دو بخش مردان و بانوان به میزبانی بوسنی برگزار می‌شود.

برای حضور در این رقابت‌ها تیم‌های ملی مردان و بانوان ایران سه شنبه عازم بوسنی می‌شوند.

داود علیپوریان، صادق بیگدلی، حمیدرضا عباسی، مهدی بابادی، مرتضی مهرزاد، مجید لشگری، رمضان صالحی، میثم علی پور، حسین گلستانی، سید محمدحسین حسینی جد، محمد نعمتی و جمال نظری بازیکنانی هستند که ترکیب ۱۲ نفره تیم ملی والیبال نشسته ایران را در مسابقات قهرمانی جهان تشکیل می‌دهند. این ترکیب با حذف مسعود امامی نهایی شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نننن IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    البته 2 متر و 464 سانت میشه به قراری 6 متر و 64 سانت!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی