پدر و مادر شکیرا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جرارد پیکه بازیکن بارسلونا نگران سلامتی پدر نامزد سابقش است و مرتباً به عیادت او در بیمارستان می‌رود.

شکیرا و پیکه با وجود جدایی و مشکلاتی که با هم داشتند، هنوز هم خیلی شبیه به «زوج» هستند، و خانواده ستاره کلمبیایی هنوز هم فوتبالیست بارسلونایی را یکی از اعضای خانواده خود می‌دانند، و این موضوع توسط خانم «نیدیا دل کارمن ریپول» مادر شکیرا، تایید شد.

مادر این هنرمند اهل آمریکای جنوبی با نمایندگان رسانه‌ها در خارج از بیمارستان «تکنون کوئرون» در بارسلونا صحبت کرد؛ جایی که آقای «ویلیام مبارک»، پدر شکیرا در آن بستری است، و تمام خانواده مراقب و نگران سلامتی او هستند. یکی از افرادی که دائماً حال آقای مبارک را جویا می‌شود و به شدت نگران سلامتی اوست جرارد پیکه است. او چندین بار به عیادت پدر شکیرا رفته و خانواده خواننده کلمبیایی بسیار قدردان او هستند و اصرار دارند که پیکه هنوز هم مانند یکی از اعضای خانواده است.

«نیدیا دل کارمن ریپول» در جواب سؤالاتی در مورد بازدید پیکه از بیمارستان و نوع رابطه آنها با وجود مشکلات بین این بازیکن و ستاره موسیقی، گفت: «البته که ما هنوز هم خانواده هستیم.»

بنابراین مشخص است که علیرغم مشکلاتی که بین این بازیکن و خواننده وجود دارد و اختلافی که برای حضانت فرزندانشان دارند، علاقه پیکه به پدر شکیرا همچنان پابرجاست و شدیداً نگران و پیگیر وضعیت سلامتی اوست.

مادر شکیرا همچنین گفت که شکیرا هم هرروز برای دیدن پدر ۹۱ ساله‌اش به بیمارستان می‌رود. وضعیت سلامتی پدر چند روزی‌ست که پایدار است، اگرچه دلایل بستری شدن او در بیمارستان مشخص نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی