نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
دلیل اصلی کناره‌گیری ستاره تیم ملی مشخص شد/ واکنش رییس فدراسیون به اعتراض کاپیتان تیم ملی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داورزنی، رییس فدراسیون والیبال، بحث کاپیتانی را دلیل واقعی کناره گیری محمد موسوی از تیم ملی عنوان کرد.

پیش از اعزام تیم ملی والیبال ایران به مسابقات قهرمانی جهان محمد موسوی از تیم ملی کناره‌گیری کرد. ستاره تیم ملی اعلام کرد که به دلیل کمبود امکانات حاضر به رفتن به قهرمانی جهان نیست.

با این حال اکنون رییس فدراسیون والیبال دلیل اصلی کناره گیری موسوی را فاش کرده است. داورزنی در این باره گفت: بهانه بود. اصل ناراحتی به دعوت و بحث کاپیتانی مربوط می‌شد. این موضوع دو جنبه دارد یکی تیم ملی و دیگری شخص آقای موسوی که زحمات زیادی کشیده و روحیات خاص خود را هم دارد. توقعاتش از کادر فنی و نوع برخورد کادر فنی باعث دلخوری شده بود و این دلخوری به شکل دیگری بیان شد که نمی‌خواهیم کالبدشکافی کنیم.

داورزنی در واکنش به اعتراض های میلاد عبادی پور هم گفت: بهانه است. فدراسیون میلیون‌ها تومان برای مکمل پرداخت می‌کند. هر تجهیزات و امکاناتی که لازم است را تامین می‌کند. اتفاقی می‌افتد و آقای موسوی حرفی می‌زند، آقای عبادی‌پور هم بدون اینکه بفهمد چه گفته آن حرف‌ها را تایید می‌کند، بعد هم گفت که منظورمان این نبوده است. بین شرایط موجود و مطلوب فاصله وجود دارد اما برای فدراسیون مهم است که برنامه‌های تدوین شده توسط کادر فنی را انجام بدهد.

هشت تیم ملی داریم و همه باید به مسابقات اعزام شوند. درست است هتل ما پنج ستاره نیست و خوابگاه بچه‌ها در حد وسع فدراسیون است اما خیلی مواقع فدراسیون برای تیم ملی بزرگسالان هتل گرفته، اعزام‌هایش را به موقع انجام داده و هزینه اعزام‌ها را تامین کرده است. بله اتاق پزشکی ما کامل نیست و مکمل‌هایی که دوستان می‌خواهند بعضا نبوده و مکمل دیگری تهیه شده است اما این‌ها دلیلی برای خداحافظی از تیم ملی نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی