نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
مهدی طارمی مرد اول گروه مرگ/ اژدها صدر را تصاحب کرد؛ اتلتیکو به لیگ اروپا هم نرسید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با برتری پورتو مقابل اتلتیکومادرید و توقف بروژ مقابل لورکوزن، صدر جدول گروه B لیگ قهرمانان اروپا به تیم پرتغالی رسید.

تکلیف گروه B لیگ قهرمانان اروپا پیش از دیگر گروه‌ها مشخص شد و در آخرین دیدارها پورتو موفق به شکست اتلتیکو شد و بایرلورکوزن مقابل بروژ به تساوی رسید.

در ورزشگاه دراگائو، پورتو که به مصاف اتلتیکو رفته بود با نتیجه ۲-۱ به بردی درخشان رسید و صدرنشین شد. نیمه نخست مهدی طارمی ستاره ایرانی اژدها درخشید و گل نخست تیمش را در دقیقه ۵ زد. دقیقه ۲۴ هم یوستاکیو کانادایی موفق شد فاصله را با تیم سیمئونه به عدد ۲ برساند. نیمه دوم طارمی باز هم موقعیت داشت تا به ۸ گلی که در لیگ قهرمانان زده اضافه کند، ولی این اتفاق رخ نداد. اتلتیکو در دقیقه ۵+۹۰ توسط مارکانو مدافع حریف یکی از گل‌های خورده را پاسخ داد که دوای درد تیم مادریدی نشد.

مهدی طارمی مرد اول گروه مرگ/ اژدها صدر را تصاحب کرد؛ اتلتیکو به لیگ اروپا هم نرسید!

در ورزشگاه بای‌آرنا، بایرلورکوزن مقابل بروژ که تا پیش از هفته آخر صدرنشین گروه بود به تساوی بدون‌گل رسید. نتیجه‌ای که جایگاه تیم آلونسو در لیگ اروپا را تضمین کرد.

مهدی طارمی مرد اول گروه مرگ/ اژدها صدر را تصاحب کرد؛ اتلتیکو به لیگ اروپا هم نرسید!

در پایان مسابقات این گروه، پورتو ۱۲ امتیازی شد و به‌عنوان صدرنشین صعود کرد. بروژ با ۱۱ امتیاز در رده دوم جای گرفت و به مرحله بعد رسید. بایرلورکوزن با ۵ امتیاز به خاطر برتری در بازی رودررو مقابل اتلتیکو سوم شد و به لیگ اروپا راه یافت. اتلتیکومادرید هم در میان ناباوری با ۵ امتیاز تیم آخر شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • aREF IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    افرین بهش، ولی باید یادش باشه که ایران عزا دار هست این روزها، و حتی کارگرهای نیازمند نون شب از کار دست کشیدن، و هزاران تراژدی دیگه.... ولی اون فقط وظیفه اش یه مچ بند مشکی و یه شادی نکردنه. انتظار زیادیه ؟!! هویت کسایی که نظر منفی میدن به این کامنت هم برای همه مشخصه!!
  • فرهاد کوه کن IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    خوب بازی کرد،دمش گرم
  • aREF IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    که البته این نظرات منفی و دستوری هیچ وقت اهمیتی نداره و مهم حقیقت هست که همه گیر شده.
  • aREF IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    که البته این نظرات منفی و دستوری هیچ وقت اهمیتی نداره و مهم حقیقت هست که همه گیر شده.
  • پرسپولیس IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    امروز برای کیسه کشان روز عزا بود.امروز قیمت پماد سوختگی حسابی میره بالا،چون نایاب میشه😂.یاد روزی افتادم که دایی و مهدوی کیا و کریم باقری در تیم مطرح اروپا درخشش داشتن و کیسه کشان از حرارت زیاد سرخ شده بودن.قبلا وجود باقری ، دایی ، علی کریمی و حمید استیلی باعث سوختگی میشد و امروزه وجود مهدی طارمی ، علی علیپور ، بیرانوند و عابدزاده باعث سوختگی هواداران کیسه میشه😂.
    • دلاک ضد لنگ IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      هی لنگی جز طارمی اون سه تا دیگه تو کدوم تیم مطرح اروپایی توپ میزنن خخخ نکنه بیرانوند هم تو تیم اف سی لنگه اسپانیا مشغوله؟خخخ
    • تاج کبیر IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      دقیقا با دلال ضد لنگ موافقم.طارمی که بهترین بازیکنان دنیا کنارش هست محمد قلی هم تو پرتو یه کم اعتماد به نفس داشته باشه گل میزنه.علیپور و عابدزاده هم تو یه تیم آماتور و درجه 5 هستند،بیرانوند هم قبلا کیفیتش تو تیم بلژیکی نشون داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی