نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟
حمایت خودجوش وحید امیری از کی‌روش/ او در بهترین تیم‌های دنیا مربیگری کرده و در ایران زحمت کشیده!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وحید امیری هافبک تیم ملی کشورمان گفت: اتحاد و همدلی به وضوح در تیم ملی دیده می‌شود و همه در تلاشند تا نتیجه‌ای در نام و شان ایران کسب کنند.

وحید امیری در حاشیه تمرین تیم ملی اظهار داشت: چیزی که اکنون به وضوح به چشم می‌آید، این اتحاد و همدلی است که در تیم به وجود آمده. چون نزیک جام جهانی هستیم، تمام مسئولان، کادر فنی و بازیکنان تمام تلاششان این است که این همدلی به شکل خوب به وجود آید تا در جام جهانی نتیجه‌ای در خور نام ایران کسب کنیم.

ملی‌پوش کشورمان ادامه داد: اسکوچیچ زحمت کشیدند و تیم ملی را به جام جهانی رساندند ولی در توانایی، اقتدار و مسائل فنی حرفی در خصوص کی‌روش نمی‌ماند. او در بهترین تیم‌های دنیا مربیگری کرده و ۸ سال نیز در ایران زحمت کشیدند. در این مدت ایران همیشه در رده‌بندی فیفا تیم اول آسیا نام داشت. الان همه می‌بینیم که همگی در حال تلاش هستند و کادرفنی و کادر مدیریت می‌خواهند بهترین نتیجه را بگیرند. ان‌شاءالله بتوانیم چیزی که مردم و خود ما انتظار داریم را بدست آوریم.

امیری اظهار داشت: هر چند کار ما بسیار سخت است و برخی پیش از مسابقات، این گروه را کوچک کردند و صعود ایران را آسان دانستند ولی کار بسیار سخت است و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا بهترین نمایشمان را به اجرا گذاریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رضا IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    لطفاً اخبار مربوط به این فرد رو اصلا پوشش ندید
  • تاج کبیر IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    وحید امیری نون به نرخ روز خور هست.
  • فریدون امام زاده شوشتری- اهواز IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    آقای امیری می فرماید "در توانایی و ... کی روش حرفی باقی نمی‌ماند"، گویا ایشان اطلاعیه فدراسیون های فوتبال مصر و کلمبیا را نخوانده است که "مراقب پیرمرد ولگردی باشید که با اعتباری که دزدیده رؤیا می فروشد..."
  • ناهید IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    بازیکن مودب و بی حاشیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی