نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ببینید| استقلال ۱ - نساجی ۰/ آبی‌ها فاتح سوپرجام ایران/ اولین قهرمانی ساپینتو با گلزنی مهاجم مغضوب
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

استقلال موفق شد با برتری یک بر صفر برابر نساجی مازندران قهرمان سوپرجام ایران لقب گرفت.

دیدار سوپرجام فوتبال ایران بین تیم‌های استقلال و نساجی مازندران به‌عنوان قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی در فصل گذشته، از ساعت ۱۶ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه شهید باهنر کرمان آغاز شد که این بازی با پیروزی یک بر صفر شاگردان ساپینتو خاتمه یافت تا استقلالی‌ها نخستین سوپرجام خود را در فوتبال ایران بالای سر ببرند.

ارسلان مطهری مهاجم تیم استقلال که در ابتدای فصل از سوی کادر فنی این تیم کنار گذاشته شده بود و در آستانه جدایی از جمع آبی پوشان بود، در دقیقه ۵۱ تک گل این بازی را برای آبی‌پوشان به ثمر رساند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، جعفر سلمانی (۷۸ - صالح حردانی)، کوین یامگا، روزبه چشمی، آرش رضاوند (۳+۹۰ - حسین مرادمند)، مهدی مهدی‌پور (۷۸ - سعید مهری)، مهدی قایدی (۸۹ - رضا میرزایی)، محمد محبی و ارسلان مطهری (۷۸ - پیمان بابایی).

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، امیرمهدی جانملکی، علیرضا ابراهیمی، ایوب کلانتری (۵۳ - متین کریم‌زاده)، علی شجاعی، حامد شیری (۸۶ - احمد موسوی)، صابر حردانی (۸۶ - حسین زامهران)، مهرداد عبدی، رضا جعفری (۷۰ - آداما نیان)، محمد شریفی (۸۶ - اکبر صادقی) و عبدالکریم اسلامی.

ببینید| استقلال ۱ - نساجی ۰/ آبی‌ها فاتح سوپرجام ایران/ اولین قهرمانی ساپینتو با گلزنی مهاجم مغضوب

داور: بیژن حیدری

نیمه اول

دقیقه ۸: ضربه سر ارسلان مطهری روی ارسال جعفر سلمانی به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۹: جعفر سلمانی اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه ۱۴: مطهری با یک حرکت انفرادی خوب از جناح راست وارد محوطه جریمه نساجی شد و سپس با یک پاس در عرض قایدی را در موقعیت بسیار خوب گلزنی قرار داد، اما ضربه بغل پای این بازیکن از روی خط شش قدم را علیرضا حقیقی با یک عکس‌العمل بسیار خوب دور کرد.

دقیقه ۱۵: ایوب کلانتری دیگر اخطاری بازی لقب گرفت.

دقیقه ۲۶: ضربه فنی و زیبای مهدی قایدی از گوشه محوطه جریمه با اختلاف اندک از کنار دروازه حقیقی راهی اوت شد.

دقیقه ۳۱: مهدی قایدی روی فرار در عمق دفاع نساجی و یک ضربه چیپ دروازه حقیقی را باز کرد، اما کمک داور پیش از ضربه مهاجم استقلال آفساید او را اعلام کرده بود.

دقیقه ۳۶: شوت سرکش جعفر سلمانی با فاصله اندک از بالای دروازه به اوت رفت و راهی به دروازه نساجی پیدا نکرد.

دقیقه ۴۱: مهرداد عبدی با حرکتی تکنیکی سه بازیکن استقلال را از پیش رو برداشت و با یک پاس در عمق عالی کریم اسلامی را در موقعیت تک به تک با حسینی قرار داد، اما مهاجم نساجی با بی‌دقتی توپ را به بدن دروازه‌بان استقلال کوبید تا بهترین فرصت بازی برای شاگردان مطهری از دست برود.

دقیقه ۴۵: علیرضا حقیقی برای بار دوم ناجی دروازه تیمش شد. مهدی قایدی در این صحنه با یک حرکت در عرض در محوطه جریمه از کمند مدافعان نساجی عبور کرد و با یک شوت زمینی قصد باز کردن دروازه نساجی را داشت که حقیقی با یک عکس‌العمل خوب مانع از گلزنی مهاجم استقلال شد.

نیمه دوم

دقیقه ۵۱: ضربه سر ارسلان مطهری روی کرنر ارسالی مهدی‌پور به زیبایی گل اول بازی را برای آبی‌پوشان تهرانی وارد دروازه نساجی کرد تا شاگردان ساپینتو با یک گل از حریف خود پیش بیفتند.

دقیقه ۵۸: مهدی قایدی باز هم با یک شوت از راه دور دروازه نساجی را تهدید کرد که این ضربه مهاجم استقلال هم با برخورد به تیر دروازه برگشت داده شد.

دقیقه ۷۰: مهرداد عبدی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۷۲: ضربه ایستگاهی محبی از راه دور را علیرضا حقیقی به سختی دور کرد.

دقیقه ۷۵: مهدی قایدی دیگر اخطاری بازی لقب گرفت.

دقیقه ۷۹: پاس عالی قایدی در عمق دفاع نساجی محبی را صاحب یک موقعیت تک به تک کرد، اما حقیقی بار دیگر با واکنشی خوب مانع از گلزنی استقلالی‌ها شد.

دقیقه ۸۷: یامگا هم از کارت زرد داور بی‌نصیب نماند.

دقیقه ۹۰+۱۰: علی شجاعی هم از داور بازی کارت زرد گرفت.


خلاصه بازی استقلال – نساجی را در ویدیوی زیر ببینید:

اهدای جام قهرمانی سوپرجام به استقلال را در ویدیوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • دقیقه ۳۰ IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    گل قائدی واقعا آفساید بود ؟ کمک اول آقای منصوری گویا میخوان به جام جهانی تشریف ببرن
    • شاهین IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      دو تا بازیکن استقلال باید اخراج می شدند ولی پیام حیدری در این چند سال فرشته استقلال بوده. اوف بر این فوتبال کثیف!!
    • جک پیکان IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      مگر بازی بدون تماشاگر نبود... چطوری استقلالی ها را راه داده بودن.
    • کلنگ IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      شاهین لنگی .....بدجوری سوختیا اینقدرسوختی نتونستی بازیرو ببینی استقلال ۱۰۰دقیقه تیم بلانو کرده بود تو قوطی ....بسوز لنگی بی افتخاربین المللی 😂🤣😂🤣💪💪💪💪👣👣👣👣💙💙💙💙💫💫
    • پیروزیچیا IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      بازی سوپرجام رو انداختن توی بی کیفیت ترین زمین بازی. اونم از تصویر برداری مزخرف. استقلال هم که قهرمان شد یک جایگاه درست و حسابی که در سطح قهرمانی باشه مهیا نکرده بودن و چهار تا در و تخته رنگ سفید زده بودن. مدالی هم که توی گردن بازیکنان نینداختن. تا کاپیتان استقلال هم اومد کاپ رو بالا ببره سریع برنامه رو قطع کردن و امدن استودیو شبکه 3. هیچ خبری هم در موقع بالا بردن کاپ توسط حسینی از پاشیده شدن نوارهای ابی یا طلایی نبود و کلا ماست مالی کردن قهرمانی استقلال رو. انگار اصلا قرار نبود برای استقلال قهرمانی بگیرن. واقعا کار سازمان لیگ و مهدی تاج خیلی زشت بود
    • آبی IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      چرا دوتا ۴تا باید اخراج می شد داور حرف لنگیا رو گوش نکرد😄
    • کیسه چرکولک IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      چمن زمین بلند بود کوتاه نکرده بودن
    • این اس اس منه ............. IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      دم همه استقلالیا بخصوص استقلالیای کرمان گرم که همراه تیم بودن درسته جشن قهرمانی خیلی مهجور و محدود و نامتوازن بود اما مهم جامی بود که با زور بازوی بچه ها بدست اومده بود نه با فشار وزیر و وکیل و ...............
    • اس IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      جای آجورلو خالی
  • دقیقه ۴۵ IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    توپ کاملا به دستان بازشده (کاملا غیر طبیعی )مدافع نساجی برخورد کرد (ابراهیمی ) نه داور دید و نه کمک داوری که میخواد به جام جهانی بره !!
  • شادی IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    توجه توجه ! این جام اسنپی نیست😄😄😄😄
  • نساجی را کوچک نکنید IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    واقعا این مدیران و مربیان شان و شخصیت نساجی رو بسیار بسیار پائین آوردن نساجی امروز بازی خوبی ارائه کرد و دوندگی و تلاش خوبی داشتن و اصلا نیازی نبود که برای خواباندن بازی به کارهای حقیر و کثیف رو بیارن ده دقیقه بازی رو بدلیل واهی اعتراض به تماشاگران آنهم در کوران بازی خواباندن درحالیکه تیم خودشان ضرر بیشتری کرد همینطور ناز و ادای بیش از حدی که حقیقی نسبت به برخورد با رضاوند داشت و او هم چندین دقیقه وقت بازی رو گرفت واقعا از مربیان سطح یک و بین المللی مثل حمید بلان جواد منافی و مهدوی این کارهای چیپ بعیده
  • Sepahan IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    تلوزیون موقعی که سیدحسینی جام روبالا بردتصویرروقطع کرد چون جشنی درکارنبوددم همه بچهای استقلال گرم🖤
  • دریکوند IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    یک قهرمانی واقعی همراه با بازی مقتدرانه و یک طرفه لطفا با اسنپ مادها مقایسه نکنید
    • هوادارفوتبال IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      ماغمگین ترین برنده ی دنیاهستیم .....بخاطر مردم کشورم وتاریکی خیابانهای کشورم شادی نمیکنیم ..به امید پیروزی واقعی وسربلندی جوانان کشورم
  • aREF IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    بعنوان یه پرسپولیسی، با دیدن این صحنه بالابردن کاپ "بدون شادی"، شیفته این فوتبالیست های شریف و مردم دوست شدم. این حرکت شما، خیلی ما ارزید. خیلی.. خیلی گلید... همتون. (نظر دهندگان ولگرد (که معرف حضور همه هستن!!) هم بیان به این پیام منفی بدن. هرچند بخاطر این اتحاد مردم از درون میترکن.)
  • ش IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    قلب من پرسپولیسی را تسخیر کردید با این حرکت
  • یه پرسپولیسی IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    امروز استقلالی ترین روز زندگیم بود. عشقید...
  • aREF IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    این نظر را برای شما "خبر ورزشی" مینویسم... دمتون گرم بابت پوشش خبرها و موضوعات مهم این روزها، و درد و بلای همه زحمت کش های "خبر ورزشی" بخوره تو سر …
  • استقلال کبیر IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    نساجی شانس آورد که ۱۰ تا گل نخورد
  • کامران زارعی IR ۰۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    درود هزاران درود خدمت آبی دلان آقای ساپینتو که اکثریت پیشکسوتان متاسفانه به دلایل نامعلومی از این مرد باتعصب حمایت نمیکنند کارهایی از جمله شکست گل گهر شکست ساکت الهامی شکست نساجی، کسب سوپرجام،و از همه مهمتر فوتبال روان با ایجاد موقعیت زیاد ودرصد بالای بازی ،جای سپاس و قدردانی از این مربی جنتلمن داره و صدالبته بهترین مدیرعامل ایران یعنی آقای آجرلو که از هیچ کمکی مخصوصا در نیم فصل اول سال پیش دریغ نکرد و حعفرسلمانی آقاسی و۳مهره بسیار مهم داسیلوا حردانی اباالفضل جلالی و امسال بهترین بازیکن لیگ یعنی محبی پرتلاش رو به جمع تاجی های ایران اضافه کرد در دوره پدر مسعود سوپرجام رو به ناحق از استقلال ایران گرفتن ،ولی همانطور که میدانیم،تنها چیزی که پایدار نیست ظلم هست، و بس به لطف خدا مدیریت آقای آجورلو وآقای فتح الله زاده و مربیانی همچون ناصر خان منصورخان آقای شفر شاه فرهاد بی نظیر وآقای ساپینتو همه جام های داخلی و خاص بین المللی رو به باشگاه کبیر تاج اضافه و باعث خوشحالی ما هواداران ۲قهرمانی آسیا(که ناصر خان می‌توانست سومین ستاره رو کسب کنه که متاسفانه نشد) چندین نایب قهرمانی
  • یه سرخابی IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    به عنوان یه پرسپولیسی برای اولین بار به استقلال میگم که مبارکتون باشه دمتون گرم عالی هستید و باشرف، دل شکسته تمام مردم ایران رو شاد کردید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی