نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
عکس| گانگسترهای استقلالی ۱۰ سال بعد در سوپرجام/ قاب خاطره‌انگیز با «سوبله، چوبله» به کرمان رسید
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جایگاه شیشه‌ای ورزشگاه باهنر کرمان یک قاب خاطره‌انگیز را برای هواداران استقلال زنده کرد.

یکی از اتفاقات ویژه دیدار استقلال و نساجی کنار هم قرار گرفتن چهره‌هایی بود که خاطرات خوبی را در گذشته برای آبی‌ها رقم زده‌اند. علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل، پرویز مظلومی عضو هیات مدیره، علی امیری معاون باشگاه و علی نظری جویباری عصر چهارشنبه با حضور در جایگاه شیشه‌ای ورزشگاه شهید باهنر کرمان به تماشای مسابقه با نساجی نشستند.

این قاب چهارنفره برای هواداران استقلال یاد آور خاطرات خوشی است. حوالی سال‌های ۸۹ تا ۹۱ و در دوران مدیرعاملی علی فتح‌الله‌زاده سه نفر دیگر نیز با او همکاری می‌کردند. پرویز مظلومی آن سال‌ها سرمربی استقلال بود و علی نظری جویباری به عنوان مدیر تیم روی نیمکت می‌نشست. امیری نیز مانند امروز در نقش معاون باشگاه استقلال فعالیت می‌کرد.

بهترین خاطره استقلالی‌ها از آن دوران پیروزی در ۴ دربی متوالی مقابل پرسپولیس بود که علاوه بر ایجاد نماد «۴» برای استقلالی‌ها باعث شد تا لقب «پرویز سوبله، چوبله» نیز به مظلومی برسد و اتفاقات ویژه‌ای رقم بخورد.

حالا امروز این ۴ نفر بار دیگر در ورزشگاه باهنر کرمان کنار هم دیده شدند؛ این در حالی است که نظری‌جویباری تا این لحظه سمت رسمی در باشگاه استقلال ندارد اما به نظر می‌رسد طی روزهای آینده او نیز به کادر مدیریتی استقلال اضافه شود تا جمع یاران قدیمی در این باشگاه حسابی جمع شده باشد.

عکس | گانگسترهای استقلالی ۱۰ سال بعد در سوپرجام/ قاب خاطره‌انگیز با «سوبله، چوبله» به کرمان رسید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • همینه .. همینه IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    نگران نباشین این فصل هم همینه با آمدن این کادر مدیریتی بعد از جام جهانی استقلالی خواهید دید که نمونه نخواهد داشت
  • منصور NL ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    همین گانگسترهای استقلالی در کمتر از ۱۰ دقیقه، از تیم ۱۰ نفره، ۳ تای ایمون زاید رو تجربه کردند.
  • مرتضی مقدم IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    شنیدم سلطان سوبله چوبله بعد بازی تو جدیدترین فرمایششون فرمودن با ساپینتو همه جام ها را درو خواهیم نمممموددد ....تعجب کردم چرا شما مطلبشو کار نکردین ....اخه همین نبود مگه چند روز پیش میگفت با این دلقک به جایی نمیرسیم .؟...ینی مظلومی نمود واقعی ادمای نون به نرخ روز بخوره که برا حفظ صندلیشون حاضرن در صورت لذوم بر علیه خوانوادشونم مصاحبه کنن فرداشم یادشون بره دیروز چی گفتن بعدم مگه این چلاق نشده بود؟ با عصا خودشو رسونده کرمان که تو قاب باشه ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی