چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲
۰ |
۰
پربازدیدترین اخبار ورزشی ۲۴ ساعت گذشته سایت شهرخبر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیش‌بینی سرمربی تیم ملی عربستان از نتایج ایران در جام جهانی قطر ، واکنش طارمی به گل دیدنی‌اش مقابل اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا و تقاضای کارلوس کی‌روش از فدراسیون فوتبال برای سفر زودتر به جام جهانی قطر

به گزارش بخش خبر ورزشی سایت شهر خبر ، پربازدیدترین اخبار ورزشی ۲۴ ساعت گذشته مربوط میشود به خبر پیش بینی سرمربی تیم ملی عربستان از نتایج تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، بر اساس این خبر هروه رنار سرمربی تیم ملی عربستان میهمان شبکه الکاس قطر بود که در مورد نتایج جام جهانی قطر پیش بینی خود را در مورد تیم های صعود کننده به دور بعد انجام دهد . سرمربی تیم ملی عربستان در پیش بینی مرحله گروهی در باره گروه دوم رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پیش بینی کرد که ایران و انگلیس به عنوان تیم های اول و دوم به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام جهانی صعود خواهند کرد.

خبر دوم از اخبار پر بازدید بخش ورزشی در مورد درخشش مهدی طارمی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و واکنش این بازیکن ملی پوش به گلزنی مقابل اتلتیکو مادرید میباشد. طبق این خبر  مهدی طارمی در پایان مسابقه مقابل اتلتیکو مادرید گفت: بازی آسانی نداشتیم، اتلتیکو مادرید از تیم‌های سطح بالا درفوتبال اروپاست و کار سختی پیش روی ما بود ولی ما بهترین‌ بازیمان را انجام دادیم. طارمی گفت: من همیشه به‌عنوان مهاجم وظیفه دارم گلزنی کنم و از بازیکنان تیم تشکر میکنم که پاس می‌دهند تا من گل بزنم.

همچنین فوتبال توییت درباره درخشش ملی پوش ایران  نوشت:  مهدی طارمی در ۳ بازی آخر خود در لیگ قهرمانان اروپا موفق به زدن ۵ گل شده. طارمی شماره ۹ ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است. انگلیس آماده باش! جام جهانی ۳۰ آبان آغاز میشود.

پربازدیدترین اخبار ورزشی ۲۴ ساعت گذشته سایت شهرخبر

سومین خبر پربازدید از بخش ورزشی شهر خبر در مورد درخواست کی روش برای سفر به قطر است . طبق ای خبر بر اساس برنامه ریزی های قبلی تیم ملی ایران قرار بود ۲۳ آبان به قطر محل برگزاری رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعزام شود اما با درخواست کی روش سر مربی تیم ملی کاروان تیم ملی قرار است یک روز زودتر به محل برگزاری بازی‌های جام جهانی قطر برود و اردوی آماده سازی را برگزار کند.

اگر علاقمند به اخبار ورزشی مخصوصا اخبار جام جهانی هستید ما به شما سایت شهر خبر را پیشنهاد می دهیم. شهرخبر سایتی موثق و معتبر در زمینه خبرهای مهم روز از قبیل اخبار ورزشی، اخبار اقتصادی و اخبار سیاسی و غیره می باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی