نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مانوئل نویر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مانوئل نویر کاپیتان تیم بایرن‌مونیخ و تیم ملی آلمان اظهاراتی را مطرح کرد که تعجب همگان را برانگیخت.

بسیاری از فوتبالدوستان و کارشناسان فوتبال مانوئل نویر را بهترین دروازه بان جهان می دانند. سنگربان بایرن مونیخ علاوه بر چهره کاریزماتیک خود، مهارت‌های خود را در چارچوب دروازه در طول سال‌ها نشان داده تا به یکی از برجسته‌ترین فوتبالیست‌های پست خود تبدیل شد.

در فاصله ۱۸ روز مانده به آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، کاپیتان تیم آلمان اظهاراتی را مطرح کرد که تعجب همگان را برانگیخت. نویر در بخشی از مراسم معرفی خط تولید محصولات محافظت از پوست خود به نام Newkee، برندی که با تنیسور سرشناس آنجلیک کربر ایجاد کرد، توضیح داد که سرطان پوست دارد و به دلیل بیماری خود باید تحت عمل جراحی قرار گیرد.

این دروازه‌بان ۳۶ ساله که در آستانه حضور در چهارمین جام جهانی دوران فوتبال خود است در این مراسم گفت: «هر دوی ما در مورد بیماری‌های پوستی در زندگی شخصی خود سابقه داریم. آنجلیک دارای بیمار لکه پوستی یا هیپرپیگمانتاسیون ناشی از نور خورشید است و من سرطان پوست روی صورتم دارد که برای آن سه بار مجبور شدم جراحی کنم.»

دو تن از چهره‌های مطرح ورزشی در کشور آلمان با هدف آگاه ساختن مردم کشورشان از مراقبت‌های لازم برای جلوگیری از تاثیرگذاری نور خورشید بر سلامتی پوست با هم متحد شدند تا این محصولات پوستی را تولید کنند.

نوئر در ادامه توضیح داد: «به همین دلیل است که ما توجه ویژه‌ای داریم تا مطمئن شویم که در مورد محافظت در برابر آفتاب دیگر سهل انگاری نمی‌کنیم چون من همیشه در فضای باز تمرین می‌کنم و همچنین دوست دارم اوقات فراغت خود را در طبیعت بگذرانم. این خیلی مهم است که با فیلترهای ضد آفتاب مدرن و محصولات پیشرفته شروع کنیم.»

دروازه‌بان تیم ملی آلمان از ۱۶ مهر برای باشگاه مونیخی بازی نکرده و مصدومیت او زنگ خطر را در تیم ملی ژرمن‌ها به صدا درآورده است. آخرین باری که مانوئل با لباس دروازه‌بانی دید شد در بازی دِرکلاسیکر مقابل بوروسیا دورتموند بود که با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. این دروازه‌بان باتجربه از آن بازی به بعد با احتساب بازی‌های بوندسلیگای آلمان و مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در هفت پیروزی بعدی تیم تحت هدایت یولیان ناگلزمن، جای خود را به سون اولریش دروازه‌بان دوم بایرن واگذار کرد.

بایرن اعلام کرد که نویر با مشکل کوفتگی کتف مواجه است و چند روز پیش هم اعلام کرد که نوئر به تمرینات برگشته اما فقط با دویدن. پس از آن مطبوعات آلمان به هانسی فلیک سرمربی تیم ملی در مورد وضعیت نگران کننده دروازه‌بانی تیم آلمان هشدار دادند.

اگرچه آلمان لیست اولیه بازیکنان اعزامی به قطر را اعلام نکرده، اما رسانه‌ها فاش کردند که مارک آندره تراشتگن (بارسلونا)، کوین تراپ (اینتراخت فرانکفورت)، اولیور باومن (هوفنهایم) و برند لنو (فولام) در فهرست اولیه هانسی فلیک قرار دارند.

آلمانی‌ها سفر خود به جام جهانی را با دیدار با ژاپن در روز چهارشنبه در روز دوم آذر آغاز می‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کامی IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    نویر نباشه اصلا من جام جهانیرو نگاه نمی‌کنم، مانوئل بهترین دروازبانه تاریخه فوتباله رو دستش نیومده و نخواهد اومد، عاشقه موقعی هستم که تا وسطه زمین میای جلو توپو دفع میکنی مهاجما هنگ میکنن واییییییییی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی