جرارد پیکه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جرارد پیکه مدافع کهنه‌کار کاتالان‌ها اعلام کرد که این هفته از فوتبال خداحافظی می‌کند و طرفداران بارسلونا را در شوک بزرگی فرو برد.

دیدار روز شنبه بین بارسلونا و آلمریا آخرین بازی جرارد پیکه در نوکمپ خواهد بود، چرا که این مدافع میانی عصر پنجشنبه به طرزی غیرمنتظره اعلام کرد که از فوتبال خداحافظی می‌کند.

پیکه با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی خود اعلام کرد که این هفته بازنشسته می‌شود. او توضیح داد که بازی آخر هفته‌اش آخرین بازی او در خانه خواهد بود، اگرچه باید دید که آیا او سه‌شنبه در آخرین بازی باشگاه کاتالان قبل از جام‌جهانی به مصاف اوساسونا می‌رود یا خیر.

او در این ویدیو حرفهایش را اینگونه شروع کرد: «هواداران، من جرارد هستم. در هفته‌ها و ماه‌های گذشته افراد زیادی درباره من صحبت کردند. تا الان چیزی نگفته بودم اما الان می‌خواهم در مورد خودم صحبت کنم. من هم مانند بسیاری از شما همیشه طرفدار بارسلونا بوده‌ام و در خانواده‌ای فوتبالی به دنیا آمدم. از بچگی نمی‌خواستم فوتبالیست شوم، می‌خواستم فوتبالیست بارسلونا بشوم. اخیراً خیلی به آن بچه فکر می‌کنم، به این که اگر به جرارد کوچولو می‌گفتند که تمام رویاهایش محقق می‌شوند، چه فکری می‌کرد. اینکه او به تیم اول بارسلونا راه پیدا می‌کند و هر جامِ ممکن را به‌دست می‌آورد. اینکه او قهرمان اروپا و جهان می‌شود و با بهترین‌های جهان بازی می‌کند. اینکه او یکی از کاپیتان‌های تیم می‌شود و رفقای مادام‌العمر پیدا می‌کند.»

و ادامه داد: «۲۵ سال از پیوستم به بارسلونا می‌گذرد. رفتم و دوباره برگشتم. فوتبال به من همه چیز داد. بارسلونا به من همه چیز داد. شما هواداران همه چیز به من دادید. و حالا که تمام رویاهای آن بچه محقق شده می‌خواهم به شما بگویم که بنا به تصمیمم اکنون زمان آن است که این سفر را به پایان برسانم. من همیشه گفتم که بعد از بارسلونا تیم دیگری وجود نخواهد داشت و همینطور هم خواهد بود. این شنبه آخرین بازی من در نوکمپ خواهد بود. من هم یک هوادار خواهم شد و از تیم حمایت خواهم کرد و عشقم به بارسلونا را به فرزندانم منتقل خواهم کرد، همانطور که والدینم این عشق را به من منتقل کردند. شما من را می‌شناسید، و دیر یا زود برخواهم گشت. به زودی می‌بینمت نوکمپ و تا همیشه زنده باد بارسلونا...»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسن IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    واقعا خوشحالمون کردی فقط بب زحمت در رو هم پشت سرت ببند!
  • محمد از اندیمشک(خوزستان) IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    بهترین کارِ ممکن رو کرد...
  • علی IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    این دنیا دیگه جای موندن نیست 😭
  • آقام جرارد IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    دلتنگی...💔🥺

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی