علیرضا حقیقی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سوپرجام کشور درحالی با قهرمانی تیم استقلال تهران به پایان رسید که یکی از بهترین‌های این دیدار بی تردید علیرضا حقیقی بود.

مهدی یکتا؛ نساجی مازندران قهرمانی جام حذفی سال گذشته و حضور در سوپرجام را مدیون بازیکنان پرتلاش خود و البته علیرضا حقیقی بوده است.

دروازه‌بانی که حمید مطهری سرمربی نساجی مازندران بارها در نشست‌های خبری خود به تمجید از او پرداخته و از سرمربی تیم ملی ایران خواسته است او را بهتر ببیند.

حقیقی با تجربه شیرین در جام جهانی ۲۰۱۴ در حال حاضر با ۳۳ سال سن در بهترین شرایط قرار داشته و در یک سال اخیر یکی از باثبات‌ترین گلرهای لیگ برتر کشورمان بوده است.

در اینکه علیرضا بیرانوند در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارد و سیدحسین حسینی هم در استقلال عملکرد مناسبی داشته شکی نیست اما با احترام به نظر سرمربی تیم ملی، سایر گلرهای دعوت شده وضعیت خیلی باثبات و مناسبی ندارند.

نباید فراموش کرد تیم ملی جای بهترین‌هاست و بهترین‌ها هم باید در تیم ملی حضور داشته باشند. علیرضا حقیقی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل یکی از بهترین‌های ایران بود و نمره قبولی هم در آن رقابت‌ها گرفت. او هم اکنون با کلاس ترین دروازه‌بانی را در لیگ برتر انجام داده و توانسته است با کمک همبازیانش، نساجی تیم خوب و بی ادعای مازندران را به جمع ۶ تیم برتر لیگ برساند.

امیر قلعه‌نویی، جواد نکونام، محمد ربیعی و... حتی ساپینتو مربیانی که در لیگ برتر مقابل علیرضا حقیقی قرار گرفته اند می‌توانند شهادت بدهند این دروازه‌بان با تجربه چگونه تفاوت‌ها را رقم زده است.

گرچه بار دیگر تکرار می‌کنیم که اصل و اساس نظر سرمربی تیم ملی و کارلوس کی روش برای انتخاب بازیکن اصلح و قابل احترام است اما حقیقی یک گلر خوب از نظر قد و قواره و رفلکس‌های دروازه‌بانی است. او تجربه حضور موفق در جام جهانی را داشته و همه ویژگی‌ها یک گلر خوب و رقیب بزرگ برای علیرضا بیرانوند را دارد ودرحال حاضر به گواه کارشناسان و مربیان لیگ برتری یکی از بهترین‌های فوتبال ایران است.

شاید هیچ کس به اندازه کارلوس کی روش، سوپرمن نساجی مازندران ( لقب علیرضا حقیقی) را نشناسد چرا که همین مرد پرتغالی در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به علیرضا حقیقی اطمینان کرد و حاصل آن را هم دید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یه نفر IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    بدون شک این اسم عابدزاده و نیازمنده که دعوت میشه نه خودشون اخباری حقیقی و حتی لک الان بیشتر آمادگی دارن تا این دو تا بنجل
  • Milad DE ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    نخ نما شده
  • مهدی IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    دانیال اسماعیلی فر را اصلا ندید| ترابی را که این فصل بدترین وینگر لیگ بود را به محبی و شکاری ترجیح دارد| امیری که چهارماه پاش به توپ نخورده بود را برد اتریش و میبره قطر | چشمی و سهرابیان را به عارف غلامی ترجیح داد| بعد انتظار دارید حقیقی را هم ببینه ؟!!!! اون دوتا تورنمنت قبلی( جام جهانی و جام ملت ها) که کیروش چیزی برامون نیاورد ، اگه اینبارم که خودمون بردیمت جام جهانی هیچ دستاوردی نیاری، با بد و بیراه بدرقه ات میکنیم مِستر
  • کابوی موج سوار IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    حقیقی تنها تواناییش این بود که موهاش رو اونقدر خوب ژل زده بود که با هیچ شیرجه و تکانه شدیدی جابجا نمیخورد.
  • فرهنگ IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    حقیقتا تیم ملی به علیرضا حقیقی در جام جهانی نیاز داره به ویژه برای تحربه اش، و آمادگی و درخشش در هفته های اخیر. درسته که بیرانوند و سیدحسین خیلی خوب و قابل اعتمادند، اما خدا نکنه، مصدومیت خبر نمی کنه. جام جهانی روحیه خیلی بالا و اعتماد بنفس هم می خواد که حقیقی بخوبی داره. از حق نگذریم، این جناب یکتا هم اگر تعصبات رنگیشو کنار بگذاره، می تونه پیشنهادهای خوبی بده.😀😀
  • کابوی موج سوار IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    به نظرم کسی که باعث شد حقیقی دیده بشه لیاقت بیشتری داره که به تیم ملی دعوت بشه! اگه مهدی قائدی اون روز رو نمیکت می نشست یا اونقدر خوب بازی نمیکرد، حقیقی هم توانایی هاش دیده نمیشد. به نظرم حقیقی بجای اینکه با خبرورزشی هماهنگی کنه با مهدی قاعدی هماهنگ میکرد که براش استوری بذاره که تو بهترین دوازه بانی بودی در مقابلم ایستادی تا هردوتاشون دیده بشن بهتر بود. البته حقیقی با تبریک گفتن قهرمانی استقلال نشون داد تا حدودی باهوشه ولی اگر با قاعدی می بست به نفع هردوتاشون بود فقط باید مقداری غرورش رو کاهش میداد.
  • Amin.b US ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    اصلا هم معلوم نیست نویسنده، مدیر رسانه ای نساجی مازندران می باشند.
  • کاف IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    تنها دستاورد حقیقی تو تیم ملی خواستگاری دختر برزیلی ازش بود تو رقابتهای جام جهانی
  • یاد جوانی IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    فقط جلوی استقلال خوب گلری میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی