زلاتان ول‌کن گواردیولا نیست/ امیدوارم مانع پیشرفت هالند نشود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زلاتان ایبراهیموویچ مهاجم سوئدی بار دیگر به پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی که در بارسلونا با او درگیر شده بود، حمله کرد.

زلاتان ایبراهیموویچ دوران ریکاوری پس از عمل جراحی رباط صلیبی زانوی چپش را طی می‌کند و احتمالا در اوایل سال ۲۰۲۳ به زمین بازگردد. این مهاجم سوئدی از دوران ریکاوری خود برای صحبت کردن استفاده کرده، و انتقادهای تند و تیزی از یک سری از افراد می‌کند. در مورد کیلیان امباپه و اشتباهش در رد پیشنهاد رئال مادرید صحبت کرده بود و حالا به سراغ سوژه جدید رفته است. او در مصاحبه با کانال پلاس، یک بار دیگر به پپ گواردیولا حمله کرد.

ایبراهیموویچ با تمجید از ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی، شروع کرد و گفت: «من او را خیلی دوست دارم، او بازیکن بسیار باهوشی است، کارهایی که دور از دسترسش است انجام نمی‌دهد. به عمق نمی‌رود تا توپ بازی کند، جلوی دروازه منتظر می‌ماند و گل می‌زند. او مرا به یاد بازیکنانی مانند اینزاگی، ترزگه و ویری می‌اندازد. در واقع، او نسخه جدیدی از هر سه است.»

کاملا قابل پیش‌بینی بود که زلاتان در ادامه حرفهایش به سراغ گواردیولا برود.

«آیا گواردیولا می‌تواند او را بهبود بخشد؟ این به نفس او بستگی دارد. اینکه اجازه دهد از او بزرگتر شود یا نه. او به من یا دیگران اجازه این کار را نداد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • زهرا مرادی صدف IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    زهرا مرادی صدف

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی