خبر بدی که به ۳ ستاره استقلال داده شد/ پایان رؤیای جام‌جهانی؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد محبی، مهدی مهدی پور و صالح حردانی همراه تیم استقلال به تهران برگشتند تا بعد از بازی با نساجی در تمرین ریکاوری تیم ملی شرکت کنند.

یک اتفاق باور نکردنی موجب تعجب سه استقلالی شد. مدیر اجرایی تیم ملی با این سه بازیکن تماس گرفت و اعلام کرد در لیست کارلوس کی‌روش جای نگرفته اند و بهتر است برای استفاده از تعطیلات برنامه ریزی کنند.

یکی از رسانه‌ها اعلام کرد اگر چه این سه بازیکن در تمرین ریکاروی تیم ملی حاضر نشدند اما این شانس را دارند که شنبه به اردوی تیم ملی دعوت شوند اما اینطور نیست و مهدی خراطی در تماس به سه بازیکن استقلال اعلام کرد شانسی برای همراهی تیم ملی در بازی‌های جام جهانی ندارند و بهتر است برای استفاده از تعطیلات برنامه ریزی کنند.

البته ممکن است، این سه بازیکن بعد از جام جهانی یک بار دیگر شانس همراهی تیم ملی را به دست بیاورند اما به طور حتم در لیست نهایی تیم ملی برای سفر به دوحه جای نمی‌گیرند.

از بین این سه بازیکن تصور می‌شد، محمد محبی با توجه به نمایش خوب در ترکیب تیم استقلال به اردوی تیم ملی دعوت شود اما این اتفاق رخ نداد و او که به بهانه بازگشت به تیم ملی از سانتاکلارا به استقلال آمد، حالا متوجه شده این برنامه اش اجرایی نشده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • ضد کیسه IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    اتفاق باورنکردنی ؟؟؟؟ یعنی این چلمن ها انتظار داشتن دعوت بشن ؟؟!!!! عجب روعی دارن این جماعت کیسه کش متوهم!
  • کی روش اتوبوسی IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    کی روش تخصصش دفاع اتوبوسیه معلومه از تیمی که رو به جلو و هجومی بازی می کنه بازیکن دعوت نمی کنه اگرم دعوت کنه مدافع می بره. جای پیرمردایی مثل امیری حاج صفی انصاری فرد رضاییان پیرعلی گنجی باید محبی قائدی عارف غلامی حردانی و مهدی پور رو ببره ولی حیف که ترسو هست و فقط اتوبوس رو خط دروازه پارک می کنه
  • ارتش سرخ IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    اینها دعوت نشن خیلی بهتراونجاهم دنبال داوروکمک داورمیدون پنالتی پنالتی بخصوص محمدمحبی باگ شیش ههههههخخخخخهه جام جهانی جایی بزرگانی مثه بیرانوند و طارمی ورضاییان امیری ونورفکن هست
  • ناهید IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    حق محبی بود دعوت بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی