نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
بازیکنی که زیر سایه طارمی قد کشید/ انتخاب سخت کی‌روش از میان ۲ ستاره محبوب خودش و اسکوچیچ
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

صادق محرمی در رقابت‌های این فصل از لیگ قهرمانان اروپا، بازیکن ثابت دینامو بود و در هر ۶ مسابقه برای تیمش بازی کرد.

درخشش طارمی و مصدومیت سردار، سوژه‌های مهمی در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان بودند. حضور همزمان این دو مهاجم در بهترین تورنمنت باشگاهی فوتبال دنیا و قرار گرفتن آنها در یک گروه، بخش مهمی از توجه‌ها را به‌ خودش جلب کرد؛ موضوعی که باعث شد کمتر به صادق محرمی و نقش مهم او در دیناموزاگرب پرداخته شود.

صادق در رقابت‌های این فصل از لیگ قهرمانان، بازیکن ثابت دینامو بود و در هر ۶مسابقه برای تیمش بازی کرد. در حقیقت او این فصل هم نسبت به مهدی طارمی و هم نسبت به سردار آزمون، بازی‌های بیشتری در لیگ قهرمانان انجام داد و نمایش بسیار خوبی هم در این تورنمنت داشت. محرمی که به‌عنوان وینگ‌بک راست برای دینامو بازی می‌کرد، در جریان پیروزی بزرگ و فراموش‌نشدنی این باشگاه روبه‌روی چلسی، بازیکن ثابت این تیم بود؛ پیروزی‌ای که برای همیشه در تاریخ این باشگاه ماندگار می‌شود.

محرمی همین فصل در سن‌سیرو روبه‌روی میلان بازی کرد و ۹۰دقیقه نیز در استمفوردبریج روبه‌روی چلسی به زمین رفت. صادق ۵ بار در ترکیب اصلی دینامو بود و یک‌بار به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین وارد شد. او ۴ بار بیشتر از ۷۵ دقیقه برای دینامو توپ زد و توانست تجربه بسیار خوبی به‌دست بیاورد. شاید قبل از این جام، کمتر کسی صادق محرمی را یک گزینه مطلوب برای سمت راست خط دفاعی تیم ملی می‌دید اما تجربه بازی در لیگ قهرمانان درست قبل از جام جهانی، اعتماد هواداران تیم ملی را نسبت به او افزایش داد. بدون‌شک حالا کارلوس کی‌روش نیز روی این بازیکن حساب ویژه‌ای باز می‌کند.

محرمی در انتخابی جام جهانی، به‌صورت ثابت برای تیم ملی به میدان می‌رفت اما خیلی‌ها باور داشتند که درصورت خروج اسکوچیچ و بازگشت کی‌روش، سمت راست خط دفاعی تیم تمام و کمال به رامین رضاییان سپرده می‌شود. با این حال، رامین به‌خاطر مشکلات ویزا به اردوی اتریش نرسید و صادق با درخشش ویژه‌اش در این اردو، نگاه‌ها را نسبت به‌ خودش تغییر داد. حالا همه‌چیز به انتخاب نهایی سرمربی تیم ملی بستگی دارد. این نبرد هر روز داغ و داغ‌تر می‌شود. کی‌روش باید از بین مدافعی که سابقه حضور فیکس در یک دوره از جام جهانی را داشته و مدافعی که این اواخر در لیگ قهرمانان روبه‌روی تیم‌های بزرگ دنیا محک موفقیت‌آمیزی را تجربه کرده، یک نفر را انتخاب کند. محرمی در کارهای دفاعی، بهتر از رامین به‌نظر می‌رسد اما رضاییان نیز در کارهای هجومی بازیکن بهتری است و می‌تواند روی ضربه‌های ایستگاهی نیز به تیم ملی کمک کند.

شکی نیست که هر ۲ نفر، گزینه‌های ایده‌آلی برای تیم ملی هستند. بدون درخشش در این فصل از لیگ قهرمانان، صادق شانسی برای این رقابت نداشت اما او به همه ثابت کرد که حضورش در تیم ملی، هرگز به سلیقه شخصی سرمربی پیشین این تیم مربوط نبوده است. محرمی با شایستگی این جایگاه را به‌دست آورده و این اواخر با همه وجود تلاش کرده است تا آن را در جام جهانی نیز از دست ندهد. آیا ۶ بازی در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا برای این بازیکن به ۳بازی در دور گروهی جام جهانی گره خواهد خورد؟ اگر این اتفاق رخ بدهد، ۲۰۲۲ بهترین سال زندگی محرمی بوده است! 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی