در تمرین امروز تیم ملی چه گذشت؛ دغدغه بزرگ کی‌روش مشخص شد/ شوخی‌های استقلالی سابق با چند پرسپولیسی
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

کارلوس کی‌روش تمام انرژی و تمرکز خود را این روزها روی دیدار اول تیم ملی گذاشته است.

هرچه به زمان آغاز جام جهانی می‌شویم، تمرینات ملی پوشان هم رنگ و بویی جدی تر به خودش می‌گیرد و فشار تمرینات هم بالا می‌رود. تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در جام جهانی صبح امروز در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد. گزارش این تمرین را در ادامه می‌خوانید:

جلسه سرپایی کیروش با تاج

تمرین صبح امروز تیم ملی فوتبال ایران در حالی برگزار شد که مهدی تاج نظاره گر این تمرین بود. همین موضوع بهانه‌ای شد تا کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران جلسه‌ای را هنگام تمرین بازیکنانش با رئیس فدراسیون فوتبال برگزار کند. گفتگوی کی‌روش با تاج حدود ۲۰ دقیقه طول کشید که مهدی خراطی مسئول اجرایی تیم ملی نیز در آن حضور داشت. کی‌روش پس از گفتگو با تاج سراغ شاگردان خود رفت تا تمرین آنها را زیر ذره بین قرار دهد.

شوخی ستاره سابق استقلال با چند پرسپولیسی

آندرانیک تیموریان بازیکن پیشین تیم ملی ایران در جام‌های جهانی ۲۰۰۶ و ۲۰۱۴ میهمان امروز تمرین بود که مورد استقبال اعضای تیم قرار گرفت. بازیکن ارمنی پیشین تیم ملی که به سامورایی فوتبال ایران شهرت داشت گفتگوی ویژه ای با کارلوس کی‌روش قبل از شروع تمرین انجام داد. او سپس در جمع بازیکنان تیم ملی ایران قرار گرفت  و دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد. شاگردان کارلوس کی‌روش همراه با اعضای کادر فنی با آندو عکس یادگاری گرفتند و از حضور آندو استقبال کردند. همچنین تیموریان با چند پرسپولیسی حاضر در اردوی تیم ملی مثل بیرانوند، امیری، کنعانی زادگان و خلیل زاده به خوش و بش پرداخت و با آن‌ها شوخی کرد. گفتنی است ستاره سابق استقلال در مقطعی با این نفرات همبازی بوده و با آن‌ها رفاقت دارد.

در تمرین امروز تیم ملی چه گذشت؛ دغدغه بزرگ کی‌روش مشخص شد/ شوخی های استقلالی سابق با چند پرسپولیسی

فیلمبرداری از گلرها

علیرضا بیرانوند، محمدرضا اخباری، سیدحسین حسینی و پیام نیازمند از همان ابتدای تمرین به طور اختصاصی زیر نظر مربی دروازه بان‌ها کار کردند. گفتنی است در فاصله باقی مانده تا شروع جام جهانی رقابت بین گلرها  شدت بیشتری پیدا کرده و هر کدام امیدوارند  تا بتوانند خود را به کادر فنی برای حضور در جام جهانی اثبات کنندهمچنین  الکساندر لوپز مربی دروازه بان‌های تیم ملی، تمرین گلرها را فیلمبرداری کرد تا شاید برای انتخاب افراد نهایی به کی‌روش نشان دهد و از این فیلم‌ها استفاده کند.

مدافع تیم ملی مصدوم شد

سامان فلاح بازیکن تیم فوتبال پیکان که در یک ماه گذشته حضور مستمری در تمرین تیم ملی فوتبال ایران داشت در جریان تمرین تاکتیکی امروز دچار مصدومیت شدید شد تا نتواند به کار خود در کنار سایر بازیکنان تیم ملی ادامه دهد. فلاح پس از آسیب دیدگی زیر نظر کادر پزشکی قرار گرفت و روی پای خود یخ گذاشت تا از روی نیمکت ادامه تمرین ملی پوشان را تماشا کند. گفتنی است در فاصله کمتر از دو هفته تا آغاز جام جهانی، ممکن است این مصدومیت باعث خط خوردن این بازیکن جوان از فهرست نهایی تیم ملی باشد.

دغدغه بزرگ کی‌روش مشخص شد

نوع تمرینات ملی پوشان و صحبت‌های کیروش برای آن‌ها در تمرینات نشان می‌دهد بزرگترین دغدغه حال حاضر کی‌روش دیدار مقابل انگلیس است. در واقع کارلوس معتقد است که مهم ترین بازی ما در مقابل انگلیس خواهد بود که اولین دیدار تیم ملی است. حتی تمرینات تیم ملی هم این روزها برای تقابل با انگلیس طراحی می‌شود و کی‌روش در حال حاضر اصلا به ولز و آمریکا فکر نمی‌کند. بازیکنانی که در دوره قبلی جام جهانی هم با کی‌روش در روسیه حضور داشتند، مدعی شده بودند که تا قبل از شروع اولین دیدار مقابل مراکش، کی‌روش فقط به این تیم و چگونگی مقابله با آن‌ها فکر می‌کرد و کاری به دو حریف دیگر تیم ملی نداشت.

خبر خوش از آلمان رسید

یکی از نگرانی‌های کیروش مصدومیت سردار آزمون ستاره خط حمله تیم ملی بود. سردار که مدت زیادی را به صورت اختصاصی در دبی  تمرین می‌کرد، این روزها به آلمان برگشته و حالا از آنجا خبر رسیده که ستاره تیم ملی با رفع مصدومیتش مشکلی برای همراهی لورکوزن در دیدار شنبه نخواهد داشت و البته به جام جهانی هم خواهد رسید. این بهترین خبر ممکن برای کیروش و تیم ملی بود و حالا خیال او از داشتن سردار راحت است.   

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی