نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
اقدام عجیب ستاره پرسپولیس و همسرش در فضای مجازی/ زمان جدایی‌ از هم فرا رسید؟
منبع: فرارو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گفته می‌شود ستاره خارجی پرسپولیس و همسرش از هم جدا شده‌اند.

مهاجم هلندی که در نقل و انتقالات تابستانی از بوخوم آلمان به پرسپولیس پیوست حالا با شش گل زده، نقش پررنگی در صدرنشینی تیم یحیی گل‌محمدی داشته است.

اکنون با نزدیک شدن به جام جهانی و برپایی اردوهای ملی، وقفه‌ای در مسابقات لیگ برتر ایران ایجاد شده و بازیکنان خارجی برای استراحت راهی کشورشان شدند تا چند روزی را در کنار خانواده سپری کنند.

براین اساس، لوکادیا راهی کشور هلند شد تا در کنار همسر و فرزندانش باشد اما بلافاصله شایعات عجیبی مطرح شد که او دیگر قصد بازگشت ایران را ندارد. با این حال رضا درویش، این موضوع را تکذیب و اعلام کرد که لوکادیا با پرسپولیس قرارداد دارد و از بازی در این تیم بسیار راضی است.

با اینکه خبر عدم بازگشت یورگن لوکادیا به ایران تکذیب شد اما حالا شایعه عجیب دیگری پیرامون این مهاجم هلندی دست به دست می‌شود. لوکادیا تابستان گذشته برای عقد قرارداد با پرسپولیس همراه همسر و فرزندانش به ایران آمد و عکس‌های آن‌ها در کنار یکدیگر با استقبال جالب هواداران روبرو شد اما حالا به نظر می‌رسد مهاجم هلندی و همسرش قطع رابطه کرده و از هم جدا شده‌اند.

براین اساس، نکته قابل توجه این است که آن‌ها یکدیگر را آنفالو کرده و عکس‌های مشترک خود را حذف کرده‌اند. علاوه بر این، حذف نام یورگن لوکادیا از بیوی همسرش، موضوع دیگری است که این شایعه را تقویت می‌کند و باید دید چه سرنوشتی در انتظار آن‌ها خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ناشناس IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    بیچاره تا پاش به ایران رسید زندگیش از هم پاشید
  • س IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    دست بردارید از این حجم از شایعات
  • عَزب اوغلی IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    واقعا توی این پرسپولیس چه خبره ؟ نه چه خبره ؟؟!!!
  • نه نه پنجعلی IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    این هم آخر و عاقبت رفتن به لنگ استراماچونی اومد استقلال از برکت وجود استقلال سال به سال تعداد فرزندانش زیاد میکنه این نگون بخت از وقتی اومده لنگ همون زنش هم ازش جدا شده فرق است میان آنکه یارش در بر با آنکه دوچشمانش بر در ، خدایا هر چه اجنبی را از دور و بر بدبیاری و لنگ با هم دور کن، ان شااااااااللللله
  • مرتضی مقدم IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    اینم اومد ایران فالوورشو جمع کرد بعد دید نمیتونه ایران بمونه خوش نمیگذره رفت دوبی ، البته خیلی ها با جدایی انفالوش میکنن بهرحال مدل بودن دنبال کننده میخاد ، امیدوارم رو روحیه لوکا تاثیر نذاره و بیشتر امیدوارم اگ اختلافی هست سر اومدنش به ایران و موندنش نباشه ، در جریانین که ؟ ایجنتا به این بازیکنا میگن اونا تحریمن بیا قرارداد ببند یماهی بمون بعد که خقوقت عقب افتاد برگرد و همه پولتو بگیر ....موضوعی که متاسفانه مدیرای ما هم بهش توجه ندارن و همون لحظه به بمب ترکوندن فقط فکر میکنن و برنامه ای برا سر وقت پول دادن نمیریزن ، با خودش میگه میرم میگم روی مارو رمین نزن یماه صبر کن فلان ریشو کدخدا و اینا ...
  • یکی IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    این خارجی ها همینطوری هستند خیلی به زن اهمیت نمی دهند
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    بعنوان یه پرسپولیسی دو آتیشه، باید بگم نحوه انتخاب اخبارتون خیلی جالبه! اون هم تو پر خبرترین روزهای تاریخ این خاک😏

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی