نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
محبی از لژیونرهای ایران هم بهتر است/ کی‌روش با این کارش گل به خودی زد/ دربی خسته کننده‌ای در پیش داریم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: عدم دعوت محمد محبی از سوی کارلوس کی روش برای من به عنوان یک پیشکسوت فوتبال غیر قابل توجیه است.

محمد مومنی، بازیکن اسبق استقلال و عضو فنی هیئت مدیره این باشگاه در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره چرایی عدم دعوت محمد محبی مهاجم آبی پوشان به اردوی آخر تیم ملی اظهار داشت: به نظر من محمد محبی با توجه به توانایی‌هایی که در این مدت در استقلال از خودش نشان داده به شکلی واضح نسبت به خیلی از لژیونرهای مان هم بهتر است و این حقش است که به تیم ملی دعوت شود.

وی افزود: به نظر من کارلوس کی روش به خاطر دعوت نکردن محمد محبی به خودش گل به خودی زد. حضور محبی در تیم ملی می‌توانست کمک حال این تیم باشد. ما توانایی‌های او را در بازی‌های اخیر استقلال به وضوح دیدیم.

محبی از لژیونرهای ایران هم بهتر است/ کی‌روش با این کارش گل به خودی زد/ دربی خسته کننده ای در پیش داریم

پیشکسوت فوتبال کشورمان اضافه کرد: یادمان هست که کارلوس کی روش قبلاً هم این بازیکن را به تیم ملی دعوت کرده و از فوتبال او شناخت لازم داشت، حالا که او با تجربه تر شده چرا دعوت نمی‌شود جای سوال دارد! اینکه چه معیاری در عدم دعوت محبی ملاک قرار داده شده برای من به عنوان کسی که فوتبال بازی کرده و مسایل را با نگاه فنی می‌سنجم جای سئوال دارد و درکشان نمیکنم. نمی‌توانم به خودم بقبولانم که محمد محبی در لیست تیم ملی حضور نداشته باشد. شاید آقای کی‌روش توضیحاتی در این باره داشته باشد که من از آن بی اطلاعم.

مومنی تصریح کرد: ای کاش من هم می‌فهمیدم چرا کارلوس کی‌روش محمد محبی را دعوت نکرده تا لااقل از نظر فنی اطلاعات بنده هم بیشتر شود. بالاخره ما باید بفهمیم چه پارامترهایی برای کی روش معتبر است.

محبی از لژیونرهای ایران هم بهتر است/ کی‌روش با این کارش گل به خودی زد/ دربی خسته کننده ای در پیش داریم

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال همچنین درباره دعوت نشدن برخی دیگر از استقلالی‌ها خاطرنشان کرد: بازیکنانی که در استقلال حضور دارند همان نفراتی هستند که فصل قبل با این تیم قهرمان شدند، ضمن اینکه تعدادی هم به همانها اضافه شدند. استقلال می‌توانست در تیم ملی نفرات بیشتری داشته باشد. برای نمونه مهدی قائدی و محمد محبی می‌توانستند در اردوی تیم ملی حضور داشته باشند.

مومنی یادآور شد: جا دارد هم از بازیکنان استقلال تشکر کنم و هم یادآور شوم که این بچه‌ها بودند که توانستند استقلال را قهرمان کنند. شاید برخی بگویند استقلال فصل قبل دفاعی بازی می‌کرده و این درست است. ما در بحث دفاع عالی بودیم اما امروز که ساپینتو سیستم تهاجمی‌تیم استقلال را تقویت کرده و حالا هم در بحث دفاع قدرتمندیم هم در حمله. استقلال تیمی‌شده که از حالت دفاع به حمله و برعکس آن را به بهترین شکل ممکن در زمین مسابقه اجرا می‌کند. در واقع تیم استقلال به روش پرتغالی فوتبال بازی می‌کند و من معتقدم تیم ملی ایران با این روش سازگاری دارد و می‌توانست استقلالی‌های بیشتری را در جمع نفرات خود داشته باشد. نفراتی که به تفکرات آقای کی‌روش هم نزدیک ترند.

محبی از لژیونرهای ایران هم بهتر است/ کی‌روش با این کارش گل به خودی زد/ دربی خسته کننده ای در پیش داریم

محمد مومنی در ارتباط با موکول شدن دربی به بعد از تعطیلات و اینکه برخی کارشناسان معتقدند استقلال شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس داشت گفت: من مطمئنم دربی بعد از تعطیلات شاید یک مسابقه خسته کننده از کار دربیاید. استقلال به یک نظم تاکتیکی رسیده بود. حالا بر اثر تعطیلی به وجود آمده در آن خدشه ایجاد می‌شود و افت می‌کند. البته این خدشه شامل حال پرسپولیس هم خواهد شد.

وی افزود: با این تعطیلی طولانی مدت مثلاً اگر نمره پرسپولیس ۱۰ بودند به ۵ تقلیل پیدا می‌کند و اگر استقلال ۵۰ بوده به ۳۰ کاهش پیدا میکند. پس هر دو تیم به لحاظ تاکتیکی تحلیل می‌روند و این برای فوتبال ما پیامد خوبی ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • احمدرضا IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    زرشک،هیچ ماست فروشی نمیگه ماست من ترش هست،خدا را شکر کیروش سرمربی هست که همه دنیا قبولش دارند اما کیسه کش ها بخاطر محبی دیپورت شده از سانتاکلارا ،قبول ش ندارند
  • کیسه سوززززززز IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    این کیسه چقدر پیشکسوت درب و داغون و له داره !
  • شاهین IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    خدایش پیشکسوتهای پرسپولیس صحبت میکنند اسمی ازاستقلال میارن ؟ نمیدونم چرا کیسه کشا دایم میخان با اسم پرسپولیس بزرگ نشون داده بشن دوست عزیز مربیگری امری سلیقه ایست در ضمن قایدی شما جام جهانی رو سال قبل تو خیابونای دبی داشت انجام میداد اصلا کمری براش مونده
  • Ali IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    کسی که بیسواد به معنای واقعی است وی در سرکلاس ها مدام این تیکه را تکلمه وتکرار می کرده که : ما برای کسب مدرک آمدیم نی برای درک مطلب آمدیم ونشانه ی آن ازدکتر مدرک گرفته چنین است که تیم خود را باضریب 10شاخص می گیرد اما تیم دیگر را که کارشناسی می کند بدون ضریب ارزیابی می کند و این اوج وقله بی سوادی وی و علاوه بر آن غرور فراون و خودبزرگ بینی جناب دکتر مؤمنی که مؤمن به علم نداشته خویش است ، خدا کمکش و کمکمان کند .
  • شیش۶ IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    میگه برای من که فوتبال بازی کردم درکش سخته که چرا بازیکن کیسه رو بجای لژیونرها دعوت نکرده!نه حالا تو در اروپا بازی میکردی درکش برات سخته!طرف عمرش رو روی نیمکت پلی اکریل بوده و تیم ملی رو از رادیو گوش میکرده !حالا شده کارشناس فوتبال. خداییش اینکه خدا به بعضیها شاخ نداده پیش بینی خیلی مسائل رو کرده .خخخ خخخ یعنی اگه این کارشناس فوتباله پس بزرگانی مثل علی دایی و مهدوی کیا و باقری و هاشمیان رو که فیفا و دنیا به اسم و ادرس میشناسن باید چی گفت!!! سنگ پا قزوین هم جلوی این از وقاحت کم میاره.
  • سورنا۲ستاره IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    این جام جهانی کیروش فقط میخواد از اعتبار ایران و خودش مواظبت کنه،وگرنه هر فوتبال فهمی میدونه با فرصت کمی که کیروش داشت تغییر تو تیم ملی و دعوت از بازیکن جدید فرصت از دست دادن بود. کیروش همون بازیکنای قبلی تو لیست مربی قبل حداقل از هماهنگی اونا کنار هم و بیشتر این بازیکنام با کیروش کار کردن و با تاکتیکای اون آشنا هستن. ولی مطمعن باشید هدف اصلی کیروش جام ملتهاس که اون حذف الکیو پاک کنه.وخیلی از این بازیکنام بعد جام جهانی دعوت نمیشن. مثل محرمی ترابی امیری شجاع ابراهیمی و بقیه بازیکنایی که اون کارایی یا پا بسن گزاشترو.
  • گلات چیست GB ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    اقا مومنی فکر کنم دیشب مهمون محمد نوری بودی
  • گلات چیست GB ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    اقا مومنی فکر کنم دیشب مهمون محمد نوری بودی
  • کامران زارعی IR ۰۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    لنگ لنگ لنگ لنگی
  • ممد IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    اگه سانتاکلارا مونده بود شاید دعوت میشد کی‌روش مث اسکوچیچ نیست که تمام نگاهش روی لیگ بدردنخور داخلی باشه و به لژیونر ها بیشتر اهمیت میده دمشم گرم اصلا اصلش همینه
  • استقلالی اصیل IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    کی روش یک مربی اتوبوسی ضد فوتباله که در دنیا به عنوان قاتل روح فوتبال شناخته میشه و نشون داده که بر عکس سبک سنتی فوتبال پرتغال، یک مربی ترسو هست به همین خاطر در فوتبال اروپا در نقش دستیار شناخته میشه برعکس ساپینتو فوتبال شناور پرتغالی رو بازی می کنه و به همین خاطره که استقلال تو هر بازی حداقل ۱۰ شوت تو چارچوب می زنه. اگر کی روش یک مربی واقع بین بود ترکیب اصلی تیم ملی تو جام جهانی باید این طوری می بود: حسینی شجاع کنعانی جلالی حردانی رضاییان عزت اللهی احمد نور حسین زاده محبی آزمون طارمی.
  • سالار بختیاری IR ۰۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    مرد باید تو زندگیش مردونگی کنه این صحبتها رو که میبینم درود میفرستم به شرف بانوانی که زیر چادر زنانه دارن میدونگی میکنن ، یعنی تعصبات رنگی اینقدر مهمه که حق و عدالت رو هم زیر پاتون بگذارید حداقل این رو هم میگفتی که کیروش بازیکن نیمکت نشینمون رو با خودش بده جلالی کی برای تیمش بازی کرد که حقش تیم ملی باشه قائدی جونش رو نداره که تو چمن بازی کنه بدبخت کمرش درد میکنه و سلق پاهاش درد میگیره از بس از سر ندیده بازی برج خلیفه رو بالا پائین کرد میخوتی بگیم طارمی و سردار رو خط بزنن و محبی و قائدی رو براشون بگذارن آخه طارمی که بازی بلد نیست تویه لیگ قهرمانان اروپا به بزرگترین تیم های اروپایی گل زدن که مهم نیست طارمی مشکلش اینه که ندیده نیست که برج خلیفه رو بالا پائین کنه و نیم کیلو روغن کرمانشاهی بمالونه به موهاش همیشه تویه زندگیت مرد باش و حق رو بگو خدا وجود داره برای مودن دو روز دیگه سر جات خود شیرینی نکن این صندلیها به کسی وفا نکرده عمو جون تویه زندگیت اگه مرد هم نیستی حداقل ادایه مردها رو در بیار کسی فکرهای دیگه در مورد نکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی