واکنش جالب لوکادیا به تبریک‌های تولدش/ انگار ۴۵ ساله هستم!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن لوکادیا، ستاره پرسپولیس به تبریک‌های روز تولدش واکنش نشان داد.

 پرسپولیس این فصل در نقل و انتقالات تابستانی با جذب یورگن لوکادیا توجه زیادی را به خود جلب کرد. مهاجم هلندی پرسپولیس پس از بازی در سطح اول فوتبال جهان به لیگ ایران آمد تا روزهای جدیدی را تجربه کند.

لوکادیا تا کنون ۶ گل برای پرسپولیس زده و خیلی زود در میان سکوهای سرخ محبوب شده است. او امروز ۲۹ ساله شد و تبریک‌های زیادی را از هواداران ایرانی دریافت کرد.

او با انتشار عکسی از خودش در واکنش‌ به تبریک‌های تولدش گفت: از همه شما برای آرزوهای روز تولدم متشکرم. فقط ۲۹سالم است ولی بدنم انگار ۴۵ ساله است. به هر حال دوست دارم از همه افرادی که در ساختن مردی که من امروز هستم تشکر کنم. خوب و بد. منفی و مثبت. بابت چیزهایی که دارم و چیزهایی که ندارم. خدایا شکرت برای یک روز دیگر.

واکنش جالب لوکادیا به تبریک‌های تولدش/ انگار ۴۵ ساله هستم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    به قول بانو حمیرا: در بهار زندگی احساس پیری میکنی؟! با اینکه خیلی کند و بی‌تکنیکی ولی گلهای خوبی برامون زدی. تو بازی آخر پرسپولیس هم دو سه پاس طلایی دادی. به نظر من اون بازی بهترین بازیت بود با اینکه گل نزدی.
  • ... IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    خوبه خودش اعتراف کرد. وقتی میگه بدنم انگار ۴۵ ساله است یعنی بدنش خیلی کار داره و انگار سالهاست بازی نکرده. درویش خان، یحیی خان با کدوم فیلم بازیش انقد براش هزینه کردین؟! شانس آوردین که شیش گل زده وگرنه روزگارتون سیاه بود. او با اینکه تکنیک نداره و کنده اما انصافا بازی آخر خیلی موثر بازی کرد و دو سه پاس طلایی داد ولی خداییش چهارصد پونصد هزار دلار بیشتر نمی‌ارزه. بهتون قول میدم هیچ باشگاه حوزه خلیج فارس اونو با این قیمتها نمیخواد. درویش خان یحیی هیچی حالیش نیست و به قول معروف اگه به بازار نره بازار میگنده. جون مادرت دقت کن از هول هلیم تو دیگ نیفتی. خریدهای خارجی یحیی اصلا خوب نبودن. لوکادیا بد نیست ولی خیلی خیلی گرون خریدینش.
  • داش فر IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    نگران نباش دادا. مثل نود ساله ها هم باشی، داوران ایرانی بهت پنالتی تقدیم می کنند و از آفسایدهات چشم پوشی می کنند و ورزشی نویسانی هستند که برای خوشایند دلالان شونزده ساله نشونت میدن و برات تقاضای تابعیت ایرانی و جایی در تبم ملی رزرو می کنند. خوب جایی اومدی🤣🤣🤣🤣🤣

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی