اتفاق تلخ و باورنکردنی برای فوتبال ایران/ داور دیدار استقلال به کما رفت!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داور جوان شاغل در فوتبال ایران بعد از قضاوت در تهران و در شرایطی که در مسیر بازگشت به زادگاهش بود دچار سانحه شد و اکنون به کما رفته است.

تیم داوری دیدار امیدهای استقلال تهران و عقاب تبریز، بعد از پایان قضاوت خود در شرایطی راهی اصفهان شدند که رسول گروش ۲۲ ساله بعد از اینکه همراهان خود از تیم داوری این دیدار را به منازل‌شان رساند، با توجه به واژگونی خودرویش دچار آسیب شدید شد و اکنون در بیمارستان بستری است.

این داور جوان، بعد از رساندن همکاران خود، در مسیر نجف آباد اصفهان کنترل خودرویش را به واسطه بارندگی و لغزنده بودن جاده از دست داد و از ناحیه جمجمه با آسیب شدیدی مواجه شده که در حال حاضر با گذشت پنج روز از این اتفاق همچنان در کما به سر می‌برد. پزشکان قرار است به‌زودی وی را مورد عمل جراحی از ناحیه جمجمه قرار دهند.

خبرورزشی برای این داور جوان آرزوی شفا و سلامتی دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابی IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    خدا جای حق نشسته
  • Ali IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    خدا هرگز و هرگز جایی ننشسته که حق باشد و یا نباشد ،خدا که آفریننده ی جانان است در جان هر موجود ،موجود است و وجود دارد پس اینکه فردی همچو تو با افکار عقب مانده ات تصورکنی مثلا این داور چون تیم مورد علاقه ات را برنده نکرده این حادثه برایش پیش آمده ابتدا برای خودت و سپس برای خانواده ات زیانبار است ،برای اطلاع شما می گویم خداوند بخشاینده و بخشایشگر است یعنی هرفردی اگر خطایی کرده و زیانی به فرد و افرادی وارد آورده مهلت به آن فرد داده و می دهد تا جبران نماید و اوست که آگاه به همه ی امور است ونه بنده و شما و یا حتی تمام مردم گیتی و همانا اوست که می بخشد و وهم جبران می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی